Is dit je eerste bezoek aan het J&H Licht en Geluid forum? Neem dan de veelgestelde vragen (FAQ) even door. Om berichten te kunnen plaatsen, dien je je eenmalig te registreren.
All of life’s problems can be solved with two things: duct tape and WD40.
If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. If it doesn’t move and it should, you need WD40.
februari en maart zijn relatief 'rustige maanden' voor de meeste free-lancers. Klussen afzeggen voor een tesdag kost gewoon geld en doe ik dan ook liever niet, dus is feb/ mrt voor mij eerste keuze, hoe eerder, hoe beter.
Ik neem aan dat we het weer op een zondag doen? Maakt mij niet zoveel uit, heb tegenwoordig doordeweek genoeg te doen met afstuderen.
Ajoo!
Einstein: "Een slim persoon lost een probleem op; een wijs persoon voorkomt het."
Wa is er mis met het centraal gelegen culemborg zoals vorige editie?
Waalwijk is toch ver voor de noorderlingen onder ons (een half uurtje is toch een halfuurtje)
En als het goed is word er pa meegenomen om e testen (net als de vorige editie) dus is een lege zaal met een btje ok acoustiek voldoende 9net als.... nou jah het moge duidelijk zijn :P)
Drummer en techniek freak.
Tot nu toe zijn er drie mensen mensen die een zaaltje hebben voorgesteld: een in Den Haag, een in het Oosten/ Noorden en een dus in Waalwijk... lijkt me dat Waalwijk dan het meest centraal gelegen is, of waar is het zaaltje waar jij het over had Mac?
Einstein: "Een slim persoon lost een probleem op; een wijs persoon voorkomt het."
Ik kan jullie zeker 1, en waarschijnlijk 2 locaties aanbieden:
De eerste is een jongerencentrum waar ik ooit begonnen ben als technicus. Ik heb nooit helemaal afscheid kunnen nemen van die tent en ben daar nog steeds bij betrokken. Een erg gezellig tentje waar max 400 man in gaan. Podium en 63A kracht aanwezig. Er is voldoende ruimte om een aantal opstellingen te maken, en de accoustiek is niet heel verkeerd. Voor meer info, zie DOCK-03.NL - Home. Geluidslimieten, tijdslimieten en dranklimieten zijn er (bijna) niet, het gebouw is dan voor ons helemaal alleen. 5 biertaps aanwezig...
De tweede locatie is een (qua aanbod van techniek) vrij luxe theater. Lenge x breedte is 21m * 16m, toneel is 14m * 10m. Trekkenwand aanwezig om clusters of whatever te vliegen. Het huissysteem is een Midas Venice 320 met D&B Ci90 toppen (3x) en E18 subs. Aangestuurd door een Soundwebje, demo van mogelijk. Tijd, geluid, bier en gezelligheid in overvloede aanwezig.
Beide tenten zitten tussen de rook van Rotterdam en Dordrecht in (Hendrik Ido Ambacht en Zwijndrecht). Bereikbaar via de A15 en A16... Mocht dit een betere optie voor sommigen zijn hoor ik het graag! De eerste tent kan ik voor 99,9% zekerheid wel regelen, en de 2e acht ik de kans ook wel vrij groot...
Waalwijk lijkt me tot nu toe nog altijd het meest centrale. Hoewel ik een theatertje ipv een 'normaal' zaaltje zeker wel zie zitten. Is aan de andere kant wel misschien een stuk onhandiger met meerdere mengtafels/ racks etc in de zaal... hoe ziet dat theater eruit?
Onder het mom van niet lullen maar doen en knopen doorhakken:
Zullen we het eens even op Waalwijk houden?
Wat vind iedereen van zondag 2 maart? Is dat zaaltje dan beschikbaar?
Iedereen die zin heeft om te komen: stuur me anders maar gewoon even een mailtje, is misschien toch het handigste, dan houd ik dat wel bij. Zoekt in mijn profiel en ge zult vinden....
Adios!
Voorkeur heeft zeker Utrecht en omgeving, maar er heeft zich tot nu toe nog niemand gemeld die in die contrijen een zaaltje kan regelen, dus tot nu toe is Waalwijk het meest centraal waar er een zaaltje tot onze beschikking staat.
Dus: Wie o wie kan iets in de buurt van Utrecht regelen?
Trouwens: voor mij is Waalwijk redelijk in het midden... maarja, ik heb als Limbo wel een beetje vertekend beeld van de NL geografie he ;-)
Comment