Electro Voice Phoenix
Collapse
X
-
-
draai met LA24a op het low en mid-hi en 2 LA48 op het sub, dus subs draaien hooguit op 4 ohm met 2 subs per kant. en alles word aangestuurd me teen DX46 processor.Comment
-
-
Weet je zeker dat je limitersettings kloppen ?
Met deze setup zou je toch al behoorlijke output moeten hebben.
Hoe groot zijn de locaties of publiek wat je wilt bereiken ?Comment
-
Daar ben ik ook zeer benieuwd naar.
Heb regelmatig met deze QRX toppen gewerkt en daar kun je toch een behoorlijk feestje mee vieren.
Mocht het probleem nou echt zo zijn dat het gewoon niet genoeg is voor het geen je ermee zou willen doen dan is de enige oplossing X-Array mits je bij EV wil blijven natuurlijk.
Van de gehele PX serie ben ik tot nu toe alleen nog maar gelukkig geworden van de subs, in het ontwerp van de toppen klopt gewoon iets niet.
Output voldoende maar bepaalde frequentie met name in het stemgebied komen er gewoon niet genoeg uit terwijl de rest voldoende aanwezig is.
Mocht je interesse hebben in X-array dan mag je altijd een berichtje sturen, ik heb nog het een en ander staan.Comment
-
[IMG]/Volumes/NO NAME/Afbeelding1.png[/IMG]
Excuus voor de late reactie, ik ben er een tijdje tussenuit geweest. Hierbij een schermafbeelding van mij limeter settings:
En uitgeschreven:
Sub:
32dB
Amp threshold: 102 Vpk
DSP threshold: 7.4 dBu
Type: Sub
Attack 10 ms
Release 200 ms
Low-Mid
32 dB
85 Vpk
5.8 dBu
Lo
5 ms
150 ms
HI: hetzelfde als low-mid alleen 0 ms attackComment
-
Welkom op het forum peerke49,
Je registreerd en de eerste twee posts gaan over 2e hands verkoop. Wat hebben PX2112 van Peavey in een topic over EV te zoeken?
Daarnaast zijn er betere websites voor verkopen dan dit forum. Zou het daar proberen dan kunnen wij hier mensen blijven helpen met on topic vragen.
Comment

Comment