Ervaring RCF TT+

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • frederic
    • Jan 2006
    • 3511

Originally posted by soundlab999
    hallo allen,

ik ben reeds enkele maanden in het bezit van 2 TTS18A en 2 TT22A. Niets dan lof over deze set. Maar zoals eerder aangehaald door jullie, soms kom je met 2 subs niet toe om de tops voluit te laten gaan.

Is er iemand die weet waar ik deze subs kan bijhuren. Ik ben van Lommel ( Belgiƫ) regio Eindhoven.

Alvast bedankt
    TTS18 verkopen een TTS28 kopen?

Comment

• soundlab999
      • Nov 2009
      • 15

Hallo, bedankt voor reactie.

Audioeye heeft ze inderdaad, alvast bedankt voor de info. Ik had eerder al Asound gecontacteerd, die heeft ze ook maar zijn reeds verhuurd voor volgende weekend.

Rv, waar kan ik u vinden om deze subs te huren? Dan verneem ik dat graag voor een PA volgend weekend. ( en in de toekomst )

Bedankt mannen

Comment

• jm sounds
        • Aug 2010
        • 2

rcf tts 18a

heeft iemand van jullie ervaring met het bij maken van een extra statief bus in de tt18a
        en dan in de smalle zijde zodat je de sub op de zijkant kan zetten voor minder gebruik van vloeroppervlakte

Comment

• Big Bang
          • Apr 2008
          • 652

Uhh, dat zegt ie toch net????
          Originally posted by jm sounds
          zodat je de sub op de zijkant kan zetten voor minder gebruik van vloeroppervlakte
          It's time to play the music, It's time to light the lights ...

Comment

• disco king
            • Nov 2010
            • 3

Advies

Ik ben dj,
            Ik huur vaak een geluidsset om overal mee te draaien. De sets die ik vaak huur zijn van EAW. Buiten of grote zalen 750 sets, kleine zaal 650 evt 750 sub. Ik wil nu zelf een setje aanschaffen, voor max pl/min 500 pers. EAW gaat ver boven mijn budget. Ik ben voornemens om een rcf set aan te schaffen (6 sub 8003as aangevuld met 2x6001 a)
            Vraag, wie heeft er ervaring met deze combi, kan ik deze vergelijken met een EAW 650 set? Ik twijfel tussen een 6001 en 7001. Wat is het verschil in bijv. klankleur, rijkweidte etc.
            Kortom iedere ervaring is WELKOM!
            Bedankt alvast.

Comment

• 4AC
              • Nov 2007
              • 1791

@ Disco king

Start hiervoor even een nieuw onderwerp aub.

Mvg,

Teun
              uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
              Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

Comment

• Hansound
                • Apr 2006
                • 832

Originally posted by disco king
                Ik ben dj,
                Ik huur vaak een geluidsset om overal mee te draaien. De sets die ik vaak huur zijn van EAW. Buiten of grote zalen 750 sets, kleine zaal 650 evt 750 sub. Ik wil nu zelf een setje aanschaffen, voor max pl/min 500 pers. EAW gaat ver boven mijn budget. Ik ben voornemens om een rcf set aan te schaffen (6 sub 8003as aangevuld met 2x6001 a)
                Vraag, wie heeft er ervaring met deze combi, kan ik deze vergelijken met een EAW 650 set? Ik twijfel tussen een 6001 en 7001. Wat is het verschil in bijv. klankleur, rijkweidte etc.
                Kortom iedere ervaring is WELKOM!
                Bedankt alvast.
                Bel eens met Konitech in Malden, die hebben alles staan en kunnen je prima advies geven, vraag naar Huub die kent de sets goed.

Comment

• Ultrasound Productions
                  • Mar 2012
                  • 26

Wij gebruiken nu ca. 2 jaar diverse RCF TT kasten en zijn hier zeer over te spreken. Voorheen EV RX gehad maar na enkele demo's waren we snel overtuigd. Momenteel hebben we in ons magazijn de TT25A, TT22A, TT08A, TTS12A, TTS18A, TTS28A en TTL33A line-array.
                  RCF - The rules of sound.

Comment

• Hansound
                    • Apr 2006
                    • 832

Ben je RCF aan het promoten?
                    Wat vinden jullie van de nieuwe TT series ?

Comment

Working...