Ervaring RCF TT+
Collapse
X
-
Hallo, bedankt voor reactie.
Audioeye heeft ze inderdaad, alvast bedankt voor de info. Ik had eerder al Asound gecontacteerd, die heeft ze ook maar zijn reeds verhuurd voor volgende weekend.
Rv, waar kan ik u vinden om deze subs te huren? Dan verneem ik dat graag voor een PA volgend weekend. ( en in de toekomst )
Bedankt mannenComment
-
Advies
Ik ben dj,
Ik huur vaak een geluidsset om overal mee te draaien. De sets die ik vaak huur zijn van EAW. Buiten of grote zalen 750 sets, kleine zaal 650 evt 750 sub. Ik wil nu zelf een setje aanschaffen, voor max pl/min 500 pers. EAW gaat ver boven mijn budget. Ik ben voornemens om een rcf set aan te schaffen (6 sub 8003as aangevuld met 2x6001 a)
Vraag, wie heeft er ervaring met deze combi, kan ik deze vergelijken met een EAW 650 set? Ik twijfel tussen een 6001 en 7001. Wat is het verschil in bijv. klankleur, rijkweidte etc.
Kortom iedere ervaring is WELKOM!
Bedankt alvast.Comment
-
Ik ben dj,
Ik huur vaak een geluidsset om overal mee te draaien. De sets die ik vaak huur zijn van EAW. Buiten of grote zalen 750 sets, kleine zaal 650 evt 750 sub. Ik wil nu zelf een setje aanschaffen, voor max pl/min 500 pers. EAW gaat ver boven mijn budget. Ik ben voornemens om een rcf set aan te schaffen (6 sub 8003as aangevuld met 2x6001 a)
Vraag, wie heeft er ervaring met deze combi, kan ik deze vergelijken met een EAW 650 set? Ik twijfel tussen een 6001 en 7001. Wat is het verschil in bijv. klankleur, rijkweidte etc.
Kortom iedere ervaring is WELKOM!
Bedankt alvast.Comment
-
Wij gebruiken nu ca. 2 jaar diverse RCF TT kasten en zijn hier zeer over te spreken. Voorheen EV RX gehad maar na enkele demo's waren we snel overtuigd. Momenteel hebben we in ons magazijn de TT25A, TT22A, TT08A, TTS12A, TTS18A, TTS28A en TTL33A line-array.RCF - The rules of sound.Comment
Comment