Copains Deluxe Entertainment
Collapse
X
-
-
Showtec maakt 2 leuke dingen, de sunstrips en de sterrendoeken voor de rest lekker laten staan!
Robe en Martín zijn vele malen beter... vandaar knap dat het je in 1 adem lukt!
Showtec staat hier thuis ook van wat oude vergane drivein activiteiten...
ON TOPIC
Bij het bruiloftje, maak volgende keer je backdrop vast aan de bovenste buis van de truss,
dan zie je de kabels ook minder en persoonlijk vind ik het ook mooier!Last edited by mhsounds; 05-09-10, 21:04.Freelance Light and Video |
Waarom zeggen ze allemaal trusst?Comment
-
Comment
-
Ja okee, showtec heeft power die betrouwbaar is.(in mijn ogen) en ook goede floodlights. plus het bovengenoemde. En omdat het vroegah een veelgebruikt merk was, mocht hij van mij wel in het rijtje.Comment
-
Ben eerlijk JB System is niet te vergelijken met Dateq. En als jij kijkt naar wat daar tegenwoordig voor gevraagt wordt op internet, kun je net zo goed een dateq kopen.Ik vind het echt een hele erge shame dat jij je hier meteen bij neerlegt. jb systems maakt prijs/kwaliteit gezien voor simpele drive inn beginners topspullen.
helemaal de cd-200 zoals deze jongens hebben zijn echt waar voor hun geld, het werken met showtec,martin & robe is niet weggelegd voor dit kaliber. daarnaast ben ik benieuwd wat voor spul jij hen aanraadt.We doen het goed, of gewoon niet !Comment
-
Dateq is eigenlijk een beetje het verhaal van showpech. het werd veel gebruikt. is een leuke degelijke kast. maar als opstartende drive inn show kan je beter voor het geld krijgen..Comment
-
Je hebt Dateq mixertjes 2e hands voor 200 tot 300 euro al, als je goed rondkijkt.. Kwaliteit blijft kwaliteit.
JB system kost gemiddeld ook dat nieuw, dus of elk jaar 1 nieuwe mixer of 10 jaar met de zelfde die goed blijft.We doen het goed, of gewoon niet !Comment
-
Om een lang verhaal kort te maken, we hebben een 19 inch mixer die het al een 9 jaar doet en jawel het is een JB systems mixer, ook hebben we nog een 4 kanaals mixer al 2 jaar en die werkt ook nog perfect! Onze voorkeur gaat nu naar nieuwe CD spelers , daarna een nieuwe mixer hoogstwaarschijnlijk een Xone 4D (Allen & Heath)Knallen maarComment
-
Meningen zijn altijd verdeeld, vind ik ook mooi aan dit wereldje van audiofielen en lichtaddicts. xone 4d is echt een bakbeest joh. haha.Comment
-
GOED NIEUWS !
De website is online !
www.copainsdeluxe.be
Natuurlijk is deze nog in aanbouw dus daarmee dat er veel under contstruction staat.
Updates volgen zo snel mogelijk !Knallen maarComment
-
Copains,
Als je site nog niet volledig is, niet online zetten.
Er is niets zo ergerlijk als een site waar overal 'under construction' staat.
Tip: Zet alleen de 'home' pagina online en werk dan eerst alle teksten uit voordat alle andere pagina's voor het 'publiek' zichtbaar worden.
Comment

Comment