Copains Deluxe Entertainment

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Ciaozdellacasa
    • Sep 2009
    • 44

Originally posted by MacGyverSounds
    goeie genade.,... in één adem nog wel..
    heb ik stiekem op geoefend. haha. ga me vanaf nu maar actief op forum begeven. maar ben jij het hier niet mee eens dan?

Comment

• mhsounds
      • Sep 2009
      • 933

Showtec maakt 2 leuke dingen, de sunstrips en de sterrendoeken voor de rest lekker laten staan!

Robe en Martín zijn vele malen beter... vandaar knap dat het je in 1 adem lukt!

Showtec staat hier thuis ook van wat oude vergane drivein activiteiten...

ON TOPIC

Bij het bruiloftje, maak volgende keer je backdrop vast aan de bovenste buis van de truss,
      dan zie je de kabels ook minder en persoonlijk vind ik het ook mooier!
      Last edited by mhsounds; 05-09-10, 21:04.
      Freelance Light and Video |
      Waarom zeggen ze allemaal trusst?

Comment

• Roelande
        • Jan 2009
        • 140

Originally posted by mhsounds
        Showtec maakt 2 leuke dingen, de sunstrips en de sterrendoeken voor de rest lekker laten staan!
        Hun stroomverdelers en breakouts zijn anders ook nog wel ok, die kom je toch overal op elk evenement en bij gelijk welk bedrijf tegen.

Comment

• mhsounds
          • Sep 2009
          • 933

Breakouts kom ik zelf weinig tegen, stroom wel, maar toch wil ik het liever niet.
          Stroom wil ik echt op kunnen vertrouwen net als mijn lichttafel, dat moet gewoon goed zijn!

Comment

• Ciaozdellacasa
            • Sep 2009
            • 44

Ja okee, showtec heeft power die betrouwbaar is.(in mijn ogen) en ook goede floodlights. plus het bovengenoemde. En omdat het vroegah een veelgebruikt merk was, mocht hij van mij wel in het rijtje.

Comment

• daveyb
              • Aug 2009
              • 150

Originally posted by Ciaozdellacasa
              Ik vind het echt een hele erge shame dat jij je hier meteen bij neerlegt. jb systems maakt prijs/kwaliteit gezien voor simpele drive inn beginners topspullen.
              helemaal de cd-200 zoals deze jongens hebben zijn echt waar voor hun geld, het werken met showtec,martin & robe is niet weggelegd voor dit kaliber. daarnaast ben ik benieuwd wat voor spul jij hen aanraadt.
              Ben eerlijk JB System is niet te vergelijken met Dateq. En als jij kijkt naar wat daar tegenwoordig voor gevraagt wordt op internet, kun je net zo goed een dateq kopen.
              We doen het goed, of gewoon niet !

Comment

• Ciaozdellacasa
                • Sep 2009
                • 44

Originally posted by daveyb
                Ben eerlijk JB System is niet te vergelijken met Dateq. En als jij kijkt naar wat daar tegenwoordig voor gevraagt wordt op internet, kun je net zo goed een dateq kopen.
                Dateq is eigenlijk een beetje het verhaal van showpech. het werd veel gebruikt. is een leuke degelijke kast. maar als opstartende drive inn show kan je beter voor het geld krijgen..

Comment

• goldsound
                  • Jan 2003
                  • 429

Ik denk dat je Dateq echt wel op een hoger niveau kan plaatsen als, het door jou genoemde, showpech verhaal.
                  Zoek en gij zult vinden, vindt gij niet dan is het zoek

Comment

• laserguy
                    • Jun 2003
                    • 2755

Ik denk dat je Dateq echt wel op een hoger niveau kan plaatsen als, het door jou genoemde, showpech verhaal.
                    Ik ben daar zelfs staalhard zeker van!!
                    Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• daveyb
                      • Aug 2009
                      • 150

Originally posted by goldsound
                      Je hebt Dateq mixertjes 2e hands voor 200 tot 300 euro al, als je goed rondkijkt.. Kwaliteit blijft kwaliteit.

JB system kost gemiddeld ook dat nieuw, dus of elk jaar 1 nieuwe mixer of 10 jaar met de zelfde die goed blijft.
                      We doen het goed, of gewoon niet !

Comment

• mhsounds
                        • Sep 2009
                        • 933

Wij hebben ook een Dateq in de club (tussen dj set en amps) , erg fan van, beter als zo'n pioneer mixer...

Comment

• Copains Deluxe
                          • Dec 2009
                          • 293

Om een lang verhaal kort te maken, we hebben een 19 inch mixer die het al een 9 jaar doet en jawel het is een JB systems mixer, ook hebben we nog een 4 kanaals mixer al 2 jaar en die werkt ook nog perfect! Onze voorkeur gaat nu naar nieuwe CD spelers , daarna een nieuwe mixer hoogstwaarschijnlijk een Xone 4D (Allen & Heath)
                          Knallen maar

Comment

• Ciaozdellacasa
                            • Sep 2009
                            • 44

Meningen zijn altijd verdeeld, vind ik ook mooi aan dit wereldje van audiofielen en lichtaddicts. xone 4d is echt een bakbeest joh. haha.

Comment

• Copains Deluxe
                              • Dec 2009
                              • 293

GOED NIEUWS !

De website is online !
                              www.copainsdeluxe.be

Natuurlijk is deze nog in aanbouw dus daarmee dat er veel under contstruction staat.
                              Updates volgen zo snel mogelijk !
                              Knallen maar

Comment

• ajdeboer
                                • Feb 2009
                                • 198

Copains,

Als je site nog niet volledig is, niet online zetten.
                                Er is niets zo ergerlijk als een site waar overal 'under construction' staat.

Tip: Zet alleen de 'home' pagina online en werk dan eerst alle teksten uit voordat alle andere pagina's voor het 'publiek' zichtbaar worden.

Comment

Working...