Copains Deluxe Entertainment

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 4AC
    • Nov 2007
    • 1791

Ben het eens met hierboven.

Het ziet er verder aardig uit, maar vervang de foto van die die hifi-pruttel aub voor iets wat meer in het vakgebied past.

Mvg,

Teun
    uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
    Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

Comment

• Copains Deluxe
      • Dec 2009
      • 293

Teksten zijn gemaakt en worden een van deze dagen online geplaatst...
      En die studio monitoren passen wel voor ons , muziek, producen , ook iets waar wij mee bezig zijn !
      Knallen maar

Comment

• Copains Deluxe
        • Dec 2009
        • 293

En we zijn weer op pad geweest !
        Deze keer voor een videoclip op te nemen , na wat problemen met de politie ( die wou ons niet de toelating geven om de stad in te rijden met de auto) Toch maar kunnen beginnen met de opbouw !
        Voor we vertrekken !

Wat er uiteindelijk van geworden is ! (we kunnen allemaal gaan zeggen van ej die kabels , maar we hebben niet de tijd gehad om alles optijd klaar te hebben, na de grote vertraging van de politie)
        En voor die paar kabels gaan we geen 300 man laten wachten !

Zal zodadelijk ook een 360 filmpje posten
        EDIT: YouTube - X-MOS HKJ 2010 , Demerstraat Hasselt
        Ik krijg ook de beelden van de video clip deze zal ik dan ook posten !
        Knallen maar

Comment

• Roeltej
          • May 2001
          • 761

Het is me niet echt duidelijk waarom jullie onder een partytent staan in een verder lege winkelstraat... De mensen die langslopen weten ook niet hoe snel ze verder moeten ??

Maak je site ook eens af, 3 maanden de tijd om 5 pagina's vol te zetten met tekst en er staat nog steeds niks, gaat je zo geen klanten opleveren...
          Vitality Show

Comment

• djspeakertje
            • Oct 2008
            • 1912

En stack je speakers eens anders: sub->kistje->top, dan heb je een iets veiligere setup, en ietsjepietsje meer laag. Verder staan je toppen nu vol tegen de rand van die tent aan te blazen, blijft er weinig hoog over... Verder erg slordig allemaal, persoonlijk zou ik snel verder lopen...

Wat hoort er eigenlijk in die kistjes waar je subs op staan? Toch niet je subs? Dat zou heel jammer zijn van je geld... Wieltjes deronder en niet moeilijk doen, die dingen gaan niet zomaar kapot!

Daan
            I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
            I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

Comment

• Beckers Entertainment
              • Dec 2008
              • 650

Originally posted by djspeakertje
              die dingen gaan niet zomaar kapot!
              Dat doen ze dus wel.. Lak van de dB subjes is verre van geweldig.
              Wat zegt u? Ik versta u niet... Wacht, ik zet het licht wat zachter!?

Comment

• tha_dj
                • Jan 2004
                • 375

Snap alleen niet waarom er geen rubbermat over de kabels ligt ???
                Zoveel vertraging zal je door de plizie niet opgelopen hebben, dat je dit niet binnen een klein half uurtje, drie kwartiertjes werkend hebt en netjes afgewerkt !
                Zo struikelt er nog iemand over.

Maar kon je niet gewoon vanaf de tent de muziek in de rondte krijgen en 2 toppen naar buiten richten ?

Vindt de setup een beetje raar, met de speakers alle 4 naar het midden van een winkelstraat van hooguit 8 meter breed.
                your light !

Comment

• hardstyle
                  • Jan 2010
                  • 427

Heb je geen problemen gehad met het hoog, omdat dit deels tegen de bovenkant van de tent staat aan te blazen.

Comment

• Copains Deluxe
                    • Dec 2009
                    • 293

Dit stond, niet tegen de bovenkant van de tent te blazen, we hadden verder nog 2 andere speakers !
                    Knallen maar

Comment

• Copains Deluxe
                      • Dec 2009
                      • 293

Originally posted by tha_dj
                      Snap alleen niet waarom er geen rubbermat over de kabels ligt ???
                      Zoveel vertraging zal je door de plizie niet opgelopen hebben, dat je dit niet binnen een klein half uurtje, drie kwartiertjes werkend hebt en netjes afgewerkt !
                      Zo struikelt er nog iemand over.

Maar kon je niet gewoon vanaf de tent de muziek in de rondte krijgen en 2 toppen naar buiten richten ?

Vindt de setup een beetje raar, met de speakers alle 4 naar het midden van een winkelstraat van hooguit 8 meter breed.
                      Jij weet niet wat de bedoeling was dus iemand direct afkraken is niet bepaald een goed plan !
                      De speakers stonden allemaal naar het midden gericht omdat daar de act werd opgenomen met heel de school !

We hebben 45 min vertraging opgelopen wegens het politie verhaal...

En we hebben de kabels gespannen en vast geplakt , geen last gehad van vallende of struikelende mensen...
                      Knallen maar

Comment

• Copains Deluxe
                        • Dec 2009
                        • 293

Originally posted by Roeltej
                        Het is me niet echt duidelijk waarom jullie onder een partytent staan in een verder lege winkelstraat... De mensen die langslopen weten ook niet hoe snel ze verder moeten ??

Maak je site ook eens af, 3 maanden de tijd om 5 pagina's vol te zetten met tekst en er staat nog steeds niks, gaat je zo geen klanten opleveren...

Klagen kunnen ze allemaal hier , dit was een filmpje voor dat de act werd opgenomen, en de winkelstraat was niet bepaald leeg toen het werd opgenomen, je kon er over de koppen lopen, ik laat jullie de afgewerkte beeldmaterialen wel eens zien als ik over deze beschik.

En dat de site niet af geraakt ligt aan het feit dat ik ook nog veel werk heb met studeren, en mijn webmaster heeft ook nog zijn andere projecten lopen , zij doet dit voor mij gratis, dus ik geef hem ook de tijd om eerst zijn andere werken af te maken , deze vakantie gaat er een mega update volgen !
                        Last edited by Copains Deluxe; 22-12-10, 12:46.
                        Knallen maar

Comment

• Copains Deluxe
                          • Dec 2009
                          • 293

Originally posted by djspeakertje
                          En stack je speakers eens anders: sub->kistje->top, dan heb je een iets veiligere setup, en ietsjepietsje meer laag. Verder staan je toppen nu vol tegen de rand van die tent aan te blazen, blijft er weinig hoog over... Verder erg slordig allemaal, persoonlijk zou ik snel verder lopen...

Wat hoort er eigenlijk in die kistjes waar je subs op staan? Toch niet je subs? Dat zou heel jammer zijn van je geld... Wieltjes deronder en niet moeilijk doen, die dingen gaan niet zomaar kapot!

Daan
                          We hebben toch alleen maar positieve reacties gekregen van voorbijgangers !
                          Zoals ik al zei , er werd een videoclip opgenomen, we waren net klaar alles was werkend , de subs hebben ook hun laag nog extra gekregen deze stonden nog niet voledig open gedraaid...
                          Jullie waren niet daar dus op een momentopname van 12 seconden moet je niet zo maar gaan beoordelen...

En wat er in die kisten zit?
                          Jawel mijn subs , ze hebben me klauwen geld gekost de subs , en daarom heb ik 2 de hands deze kistjes kunnen op de kop tikken !
                          Ideaal zijn ze voor mij !!
                          Knallen maar

Comment

• Copains Deluxe
                            • Dec 2009
                            • 293

Ook heb ik nog foto's van het laatste verjaardagsfeest waar Copains Deluxe voor het nodige licht & Geluid zorgde !
                            (Het was de 18de verjaardag van mijn mentaal gehandicapt neefje)
                            De opbouw!

De jarige Himself !

Hijzelf en ik vonden het een geweldige avond !
                            Knallen maar

Comment

• Roeltej
                              • May 2001
                              • 761

Originally posted by Copains Deluxe
                              Klagen kunnen ze allemaal hier , dit was een filmpje voor dat de act werd opgenomen, en de winkelstraat was niet bepaald leeg toen het werd opgenomen, je kon er over de koppen lopen, ik laat jullie de afgewerkte beeldmaterialen wel eens zien als ik over deze beschik.

En dat de site niet af geraakt ligt aan het feit dat ik ook nog veel werk heb met studeren, en mijn webmaster heeft ook nog zijn andere projecten lopen , zij doet dit voor mij gratis, dus ik geef hem ook de tijd om eerst zijn andere werken af te maken , deze vakantie gaat er een mega update volgen !
                              Klagen is wel een groot woord.... het filmpje is gewoon niet duidelijk... nu zie je jullie onder een partytent staan, mensen die voorbij lopen en nog enkele speakers meer... maar het hoe en waarom is niet bepaald duidelijk.

Subs is kist snap ik wel, wij hebben er ook een in kist ... en de andere hebben we zeilen voor laten maken, omdat de kisten te groot zijn voor de aanhanger (maar hebben ze wel...)

Dat je de subs ook op die kisten plaatst en niet op de grond snap ik ook wel met al die drab daar, ik zie iig nog wat sneeuw liggen... als je beetje zuinig aan doet met je materiaal zet je daar niet zomaar je subje in en niemand die zich daar verder druk om maakt.

Ik zit verder een beetje in de websitetoestanden... vandaar de opmerking daarover, zet niet gevulde pagina's nog niet online of ga een avondje tikken en zet er wat info op... zeker als je als doel hebt klanten te trekken met je site.
                              Vitality Show

Comment

• SPS
                                • Mar 2004
                                • 1662

Originally posted by Copains Deluxe
                                Jij weet niet wat de bedoeling was dus iemand direct afkraken is niet bepaald een goed plan !
                                De speakers stonden allemaal naar het midden gericht omdat daar de act werd opgenomen met heel de school !

We hebben 45 min vertraging opgelopen wegens het politie verhaal...

En we hebben de kabels gespannen en vast geplakt , geen last gehad van vallende of struikelende mensen...
                                Hoe lag die kabel dan vastgeplakt die dwars over straat ligt?????? Een natte straat nog wel.
                                En het is een beslist slechte woordkeuze om te zeggen dat JULLIE geen LAST hebben gehad van vallende / struikelende mensen.
                                Als er iemand gevallen was, dan had diegene er het meeste last van gehad lijkt mij. Jullie hebben gewoon geluk gehad dat er niemand struikelde.

Ik houd mijn hart vast als jullie nog eens iets gaan doen in de hoogte.
                                Zeg je dan ook doodleuk dat" er toch niks naar beneden is gelazerd"??

Get serious man! Je moet altijd de juiste voorzorgmaatregelen nemen.
                                Zeker als je midden het publiek werkt.

Paul.
                                Geluid doen is leuk, maar licht ontwerpen is pas Echt leuk!

Comment

Working...