1.ja daar heb je gelijk in. maar hij kan er zo uit als het moet. zit met schroefjes vast. 2.de bijde verstekers krijgen het zelfde signaal binnen. maar ik heb 2 masters dus kan het nog een beetje regelen. en we gebruiken eigelijk nooit cd's we draaien met BPM op de computer
ps. bedankt voor de reactie
Drive In
Collapse
X
-
Als ik jullie was dan had ik een kistje gemaakt voor je mengpaneel + cd speler.
Dat werkt namelijk veel makkelijkerLeave a comment:
-
1) leuk rack voor je versterkers / cd-unit maar wat als je je speakers eens ergens anders moet zetten dan dichtbij jou? dan is het gedaan met je cdtjes... of je moest alles weer uit elkaar halen...
2) ook leuk die subs/toppen... zelfs met 2 versterkers! maar waar is je X-over?! of krijgt alles hetzelfde signaal...Leave a comment:
-
onze drive-in.
hallo
ik ben nieuw op dit forum.
en wilde even weten wat jullie van mijn drive-in vinden.
foto's: Fotoalbum, Gratis Online! Uw Digitale Foto's in een Online Fotoalbum bij Mijn Album!Leave a comment:
-
-
Mijn Drive Inn Show
Ik heb afgelopen maandag op een vrijmarkt gedraaid.
Het was een groot succes heb alleen maar positieve reacties gekregen.
Setje was:
2x Mc 12 Dap Audio Boxen
1x RMX 3 Reloop Mixer
1x CDN 88 Numark Cd-speler
1x VLP 1500 American Audio Versterker
1x Slidingshowbar met 4 par 56 long alu
1x Lichtstatief
2x boxstatief
1x Flightcase
1x Cd-koffer
3x kabel 10 meter
1x kabel 50 meter
2x verlengblok 3 polig
1x verlengblok 6 polig
Hebben jullie nog tips of opmerkingen/vragen?Leave a comment:
-
Voor Crest heb ik ook al gekeken alleen die Master kan ik via via kopen, en ik ga ze binnekort even uitproberen. Als ik het lekker vind klinken dat koop ik ze en anders ga ik toch voor Crest of Carver oid.Leave a comment:
-
wij hebben er voor gekozen om alles van het zelfde merk te nemen dus complete geluidssets.. alles van master.. en die combinatie klinkt goed..Leave a comment:
-
Als je een versterker wilt die echt lekker klinkt op het laag dan zou ik een Crest kopen. Maar dan wel de CA of Pro x001 series.
Groeten HugoLeave a comment:
-
Wij hebben QSC versterkers uit de RMX serie,, deze zijn ook best leuk.
Maar ik had een aanbod gekregen voor een Master Audio eindtrap, en namelijk niet echt ervaring heb met die Masters heb maar het is dus een beest..
Klinkt hij ook lekker in het echte laag, want dat mis ik eigenlijk een beetje bij die QSC's.Leave a comment:
-
-
Ik zie dat jullie gebruik maken van een Master Audio DX-2000 versterker, hoe bevalt die jullie? heeft die een beetje een degelijk geluid? Ik wil ze namelijk gebruiken voor op mijn RCF subjes.Leave a comment:
-
En hier onder de nieuwe equipment lijst van 2008.
Geluid :
2 Master Audio MD15ND
2 Master Audio MD15SW
1 Master Audio DPU 3k6 (amp)
2 Master Audio EL12 (monitoring)
1 Master Audio DX1000 (amp)
Set 1 :
2 Pioneer CDJ1000mk3
1 Pioneer DJM800
Set 2 :
1 Denon DN4500
1 Master Audio M1262
Licht :
2 Movingheads 575w HMI ( Showtec Club Spot 575,)
2 T4 Showbar 4 + 4 par 56 mfl
2 Shogun G-30 dmx Laser
2 Lightdesk pro 136
1 Showmaster 24
2 Antari Z800MKII
1 Antari Z1200MKII
(alles in cases )
Truss ed:
4 2 meter driehoek 30 truss
4 Wind up tiefje, 4 metersLast edited by Jordy01; 22-05-08, 14:39.Leave a comment:
-
we hebben de movingheads op onze stackjes staan.
de scanners hangen opzich goed in de normale situatie, op de foto is de licht combinatie vrij krap ja.
nieuwe foto's zal ik er nog bij plaatsenLeave a comment:
-
Leave a comment: