Drive In

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• Jason_
    replied
    Originally posted by vasco
    Die haal je dan ook bij de juwelier en deze kabels berg je op in een kluis
    haha Precies.
    ik bedoelde natuurlijk vergulde

Leave a comment:

• vasco
    replied
    Originally posted by Watt Xtra
    gouden contacten!!!???? toemaar
    Die haal je dan ook bij de juwelier en deze kabels berg je op in een kluis

Leave a comment:

• Watt Xtra
    replied
    Originally posted by Jason_
    hoezo goedkoop ? is gewoon een kabel met gesoldeerde Neutrik pluggen hoor,( met gouden contacten nog wel) dus .. goedkoop.. was het maar waar.

En excuses als je je aangevallen voelt bij mijn uitspraak.

gouden contacten!!!???? toemaar

Leave a comment:

• Jason_
    replied
    Originally posted by Hansound
    Lekker denigrerend dat CHINEESJE je hebt er zelf voor gekozen om een goedkope kabel te kopen... Sufferd
    hoezo goedkoop ? is gewoon een kabel met gesoldeerde Neutrik pluggen hoor,( met gouden contacten nog wel) dus .. goedkoop.. was het maar waar.

En excuses als je je aangevallen voelt bij mijn uitspraak.

Leave a comment:

• Hansound
    replied
    Lekker denigrerend dat CHINEESJE je hebt er zelf voor gekozen om een goedkope kabel te kopen... Sufferd

Leave a comment:

• Jason_
    replied
    Originally posted by GoTMoRe
    Das idd een fase probleempje, fasedraaiing al geprobeert? Nieuwe speakerkabels?
    Het is al weer opgelost, was een xlr kabeltje die door een chineesje niet goed gesoldeerd is.. pin 2 en 1 om gewisseld.
    Afijn het is weer opgelost

Leave a comment:

• GoTMoRe
    replied
    Originally posted by Jason_
    Had van de week een probleempje met de subs,
    als ik 1 sub aan heb staan klinkt het normaal, als ik de tweede erbij zet, trekt hij alles terug, zowel de diepgang als volume.( van beide subs)
    ik dacht aan een phase probleempje? of zie ik dit verkeerd?

Mogelijke oplossingen, tips ?

Thanks
    Das idd een fase probleempje, fasedraaiing al geprobeert? Nieuwe speakerkabels?

Leave a comment:

• Jason_
    replied
    Phase probleem?

Had van de week een probleempje met de subs,
    als ik 1 sub aan heb staan klinkt het normaal, als ik de tweede erbij zet, trekt hij alles terug, zowel de diepgang als volume.( van beide subs)
    ik dacht aan een phase probleempje? of zie ik dit verkeerd?

Mogelijke oplossingen, tips ?

Thanks

Leave a comment:

• Jason_
    replied
    Originally posted by Ferry
    Eeehm.. je zegt 3 mic's ong. Nu zie ik toch maar écht één aansluiting op de mixer voor de mic. Waarom niet ook in het patch-paneeltje gemaakt. Hoe wil je het nu doen als je meerdere microfoons gebruikt? Heel je mixer eruit lichten?
    Ja klopt, er zit er een voorop.
    De hele mixer eruit lichten? nee hoor, die plank die er boven zit is een scharnierend luikje.
    Dus daarom geen connector paneeltje.

Leave a comment:

• Ferry
    replied
    Eeehm.. je zegt 3 mic's ong. Nu zie ik toch maar écht één aansluiting op de mixer voor de mic. Waarom niet ook in het patch-paneeltje gemaakt. Hoe wil je het nu doen als je meerdere microfoons gebruikt? Heel je mixer eruit lichten?

Leave a comment:

• Jason_
    replied
    Originally posted by moderator
    Ha Jason,

Nette kist(en) maar even een nieuwsgierig vraagje: twee cd spelers en dan zo'n "grote"mentafel, waarom?
    Je kist zou een stuk compacter worden ( lees: in je uppie te dragen) als er er een 2-3 kanaals(10") mixer werd gebruikt.

Zoals gezegd, uit nieuwsgierigheid, je hebt er ongetwijfeld een goede reden voor!

aanvulling: Hoe heb jij de aanslitingen naar je versterker/pa uitgevoerd? Heb je daar een fotootje van?

Dankje, Dit heb ik gedaan omdat ik soms ook wel eens een klein presentatie setje (2 á 3 mic's) nodig heb icm een DJ.
    Dat is eigenlijk de grootste reden..

Vióla : Connector paneeltje
    het paneeltje is een Dap Multipanel

Leave a comment:

• moderator
    replied
    Ha Jason,

Nette kist(en) maar even een nieuwsgierig vraagje: twee cd spelers en dan zo'n "grote"mentafel, waarom?
    Je kist zou een stuk compacter worden ( lees: in je uppie te dragen) als er er een 2-3 kanaals(10") mixer werd gebruikt.

Zoals gezegd, uit nieuwsgierigheid, je hebt er ongetwijfeld een goede reden voor!

aanvulling: Hoe heb jij de aanslitingen naar je versterker/pa uitgevoerd? Heb je daar een fotootje van?

Leave a comment:

• Jason_
    replied
    Originally posted by Dj-Sjors
    Ziet er allemaal prachtig uit, dat had ik zeker nog niet op mijn 15e en nu ook nog steeds niet (16). Maar een vraagje waar betaal je dit allemaal van, draaien of ook werken ?
    Ik werk bij een verhuurbedrijf,( ben ondertussen ook 16 )
    En ook door zelf te draaien, en wat ik verdien gelijk te investeren.
    En natuurlijk ouderwets sparen..

Leave a comment:

• Dj-Sjors
    Guest replied
    Ziet er allemaal prachtig uit, dat had ik zeker nog niet op mijn 15e en nu ook nog steeds niet (16). Maar een vraagje waar betaal je dit allemaal van, draaien of ook werken ?

Leave a comment:

• Funmaker
    replied
    more and more becoming a pro keep on walking down this track!

echt ziet er mooi afgewerkt uit enzo!!! nu nog fotos in actie

Leave a comment:

Working...