Drive In

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• Stoney3K
    replied
    Originally posted by flash-a-new-generation
    ziet er verzorgt uit. netjes doekje om de tafel, en meteen reclame eraan hangen!!

tja, en verders het bekende.. de witte gamma contactdozen etc..
    Bekend beginners "probleempje". Niet dat een minder kritisch publiek er veel op zal letten, de meeste opmerkingen die je erover krijgt zijn van je collega's

Mede-lichtman zei ook eens tegen mij toen ik bij ons het grid overdreven netjes opgeruimd had: "Dat hoeft niet. De enige lui die er op zullen letten zijn de lichtmensen, die kijken gelijk omhoog!"

Bij ons is nu ook bijna alles zwart. Nog wel een deel Gamma-kabeltjes, maar dan wel zwarte verlengblokjes en geen witte. En een rol zwart Gaffa doet wonderen

Leave a comment:

• flash-a-new-generation
    replied
    ziet er verzorgt uit. netjes doekje om de tafel, en meteen reclame eraan hangen!!

tja, en verders het bekende.. de witte gamma contactdozen etc..

ik zou wel een keer kijken voor een lichtsturing. dan kun je natuurlijk wat meer met je parretjes..

Leave a comment:

• DJ JPCK
    replied
    Beste stoney3k,

De mixer ligt los in de flightcase, ik moet er nog beugels voor kopen.
    En de lampen staan op een doorlopend programma op muziek op de bar.

Leave a comment:

• Stoney3K
    replied
    Originally posted by DJ JPCK
    Nog Tips of Opmerkingen?
    Prima basissetje! Tafel ook netjes afgerokt, ziet er strak uit.

Maareh...

Ligt jouw mixer nu IN de flightcase (op de versterker oid)? Ik zie alleen maar een leeg stuk rack

Verder was ik even nieuwsgierig naar je lichtsturing. Gewoon ingebouwde programma's op de bar?

Leave a comment:

• DJ JPCK
    replied
    Nog Reacties

Originally posted by DJ JPCK
    Ik heb afgelopen maandag op een vrijmarkt gedraaid.
    Het was een groot succes heb alleen maar positieve reacties gekregen.

Setje was:

2x Mc 12 Dap Audio Boxen
    1x RMX 3 Reloop Mixer
    1x CDN 88 Numark Cd-speler
    1x VLP 1500 American Audio Versterker

1x Slidingshowbar met 4 par 56 long alu

1x Lichtstatief
    2x boxstatief

1x Flightcase
    1x Cd-koffer

3x kabel 10 meter
    1x kabel 50 meter
    2x verlengblok 3 polig
    1x verlengblok 6 polig

Hebben jullie nog tips of opmerkingen/vragen?

Nog Tips of Opmerkingen?

Leave a comment:

• laserguy
    replied
    Voor de rest is het inderdaad een leuke set al kun je een Koolsound versterker nou niet echt professioneel noemen hé Ik vind het een beetje jammer dat je daar niet hebt doorgespaard naar een echte deftige professionele versterker, vooral omdat hij op de subs staat(????) en dan heb je echt wel een goede versterker nodig voor een strakke bas. Die TSX-12 is ook maar een instapmodel maar ik denk dat het best nog tot zijn recht komt met die subs eronder ALS je idd een X-over gaat gebruiken.
    Voor de rest best een leuke set voor de hobby-dj.

Leave a comment:

• mistha
    replied
    dit is de geluid's set

2 behringer s1800s 700watt 18"
    2 jb system 200 watt tsx 12"
    1 jb system vx 400
    1 koolsound txa 800
    menpaneel: jb system talent
    Last edited by mistha; 12-05-08, 22:05.

Leave a comment:

• mistha
    replied
    Originally posted by Ahmed Al Dayri
    heb je een apparatuur lijstje?

Voor de rest kun je hier niet echt een oordeel over vellen...
    De helft van jullie apparatuur is niet eens aangesloten op de foto (dus geen afwerking van bekabeling) en jullie lichtset ontbreekt..
    Hierdoor kun je niet echt een goed mening vormen.

Hoe oud zijn jullie als ik vragen mag?
    ja die lijst weet ik hadde we geen tijd meer voor. moeten we nog keertje doen!. en we zijn 16 en 17 jaar. en de kabels waren nie aangesloten omdat het was aleen maar om foto's te maken voor op dit forum.

Leave a comment:

• Ahmed Al Dayri
    replied
    heb je een apparatuur lijstje?

Voor de rest kun je hier niet echt een oordeel over vellen...
    De helft van jullie apparatuur is niet eens aangesloten op de foto (dus geen afwerking van bekabeling) en jullie lichtset ontbreekt..
    Hierdoor kun je niet echt een goed mening vormen.

Hoe oud zijn jullie als ik vragen mag?

Leave a comment:

• mistha
    replied
    Originally posted by laserguy
    Kontakspray is een NOODoplossing... als je faders gaan kraken, en het is niet door stilstaan, dan zijn ze versleten en moet je ze vervangen.
    nee dat is niet helemaal waar!! klein probleempje met bier er was bier omgevallen in het mengpaneel. hoort geen bier op je draaitafel te staan weet ik. maar ja gebeurt af en toe. na het incident komt er geen bier meer op de tafel. je leert van je fouten

Leave a comment:

• mistha
    replied
    maar is het voor de rest wel een mooie set??. we hebben ook nog wat licht

1 jb system winner ii ( eentje heb je niet veel aan weet ik maar is gewoon leuk) bestuuren we via de computer met "freestyler"
    1 small mushroom
    1 kleine strobe (zo eentje van 18 watt) komt binnekort( meschien) een nieuwe
    1 rookmachine
    Last edited by mistha; 12-05-08, 21:16.

Leave a comment:

• laserguy
    replied
    Kontakspray is een NOODoplossing... als je faders gaan kraken, en het is niet door stilstaan, dan zijn ze versleten en moet je ze vervangen.

Leave a comment:

• mistha
    replied
    oke dan moeten we inderdaad is aanschafen.

Leave a comment:

• lightzone
    replied
    Originally posted by mistha
    2.de bijde verstekers krijgen het zelfde signaal binnen. maar ik heb 2 masters dus kan het nog een beetje regelen.
    het draait niet om de volume's maar om het feit dat topjes zijn gemaakt voor mid/high en de subjes voor low ....

Leave a comment:

• DJ_matthias
    replied
    Originally posted by mistha
    1.ja daar heb je gelijk in. maar hij kan er zo uit als het moet. zit met schroefjes vast. 2.de bijde verstekers krijgen het zelfde signaal binnen. maar ik heb 2 masters dus kan het nog een beetje regelen. en we gebruiken eigelijk nooit cd's we draaien met BPM op de computer
    ps. bedankt voor de reactie
    het principe van een X-over is dat hij het signaal splitst op de frequentie waar je subs het beter kunnen voortbrengen dan je toppen en omgekeerd
    jij stuurt nu gwn 2 keer hetzelfde "volledige" signaal naar je toppen en subs... dat kan zelfs niet klinken volgens mij... haal eens snel een goedkoop X-overtje en je zal zien dat het 10 keer zo goed klinkt

Leave a comment:

Working...