Compacte 15” sub en 10”+1” Top
Collapse
X
-
-
Misschien leuk als volgend project? 2 enkele 21" (en dan even breed als de sub maken, soort van EV Rx118 idee) of een dubbele 21" in het midden als infrasubs (alles onder de 60 á 80 Hz, in dit geval misschien 40 á 60)? 2 toppen, een 15"er en een 21"er per kant en je kan een heel stevig feestje geven...
Het ziet er geweldig uit, meer kan ik er gewoon niet over zeggen.
DaanI met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.Comment
-
@Daan; jij houdt wel van ingewikkeld doen.
De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
Een probleem, het moet passen in een kleine stationcar. dit jaar wel een nieuwe auto, maar het wordt geen Mercedes VitoMisschien leuk als volgend project? 2 enkele 21" (en dan even breed als de sub maken, soort van EV Rx118 idee) of een dubbele 21" in het midden als infrasubs (alles onder de 60 á 80 Hz, in dit geval misschien 40 á 60)? 2 toppen, een 15"er en een 21"er per kant en je kan een heel stevig feestje geven...
Het ziet er geweldig uit, meer kan ik er gewoon niet over zeggen.
Daan
Comment
-
Comment
-
I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.Comment
-
[FONT=Verdana]Hoi Forum (en 4AC),[/FONT]
[FONT=Verdana] [/FONT]
[FONT=Verdana]Die vergelijking is er niet van gekomen. We hebben nu een aantal kleine en middelgrote feestjes gedaan en ik ben steeds weer verbaasd hoe enorm strak en gecontroleerd de set klinkt. Het grappige is dat zelfs vele gasten dit beamen. [/FONT]
[FONT=Verdana]De aansturing is een beetje aangepast: [/FONT]
[FONT=Verdana]Uiteindelijk dus 2 x Q1212 aangestuurd door een Dynacord PowerMax 230 x-over. De compressor limiter is er tussen uit, maar heb wel een Aphex 204 Aural Exiter with optical big bottom toegevoegd voor een beetje vetter laag en wat extra lucht in het midden hoog. (Zeer mild gebruikt)[/FONT]
[FONT=Verdana]Dus voor opgenomen muziek (hoofdzakelijk FLAC en zo min mogelijk mp3) klinkt het lekker levendig.[/FONT]
[FONT=Verdana] [/FONT]
[FONT=Verdana]Het is nog geen wekelijks evenement, dat is ook wel goed zo. Mijn zoon vindt het ook lastig (met 14 jaar) om Nederlandstalig en oude ballen muziek te draaien, en studeren is ook belangrijk.[/FONT]
[FONT=Verdana] [/FONT]
[FONT=Verdana]Maar de eind conclusie is een zeer toffe set, zeer compact voor de power die we hebben.[/FONT]
[FONT=Verdana]Een geslaagd project dus.[/FONT]
[FONT=Verdana][/FONT]
[FONT=Verdana]Peter [/FONT]
[FONT=Verdana][/FONT]
[FONT=Calibri][/FONT]Comment
-
kan nog maar 1 ding vragen... setup foto's?? en dat oudeballen muziek draaien dat is kwestie van opvoeden joh :PComment
-
Staat dit aanbod nog?[FONT=Verdana]Ik zit erover te denken om dit ontwerp op dit forum aan te bieden.[/FONT]
[FONT=Verdana]Het gaat dan om de 15" sub, en/of de 10"+1" top. (de top krijgt een trapezium vorm)[/FONT]
[FONT=Verdana]Ongespoten, zonder componenten, in elkaar of als losse planken.[/FONT]
[FONT=Verdana]Is daar interesse voor ..... ?[/FONT]It's only vintage if it works. Other wise it's just old crap.
Comment
-
[FONT=Verdana]Ja hoor, als er geïnteresseerden zijn kan ik bij de CNC man plano of gebouwde kasten bestellen.[/FONT]
[FONT=Verdana] [/FONT]
[FONT=Verdana]makkelijk bij meerdere gegadigden is om dat wel een beetje te combineren.[/FONT]
[FONT=Verdana]Laat maar weten wat de wensen zijn dan verzamel ik die eerst.[/FONT]
[FONT=Verdana] [/FONT]
[FONT=Calibri][/FONT]Comment
-
Comment
-
[FONT=Verdana]Ja hoor, als er geïnteresseerden zijn kan ik bij de CNC man plano of gebouwde kasten bestellen.[/FONT]
[FONT=Verdana] [/FONT]
[FONT=Verdana]makkelijk bij meerdere gegadigden is om dat wel een beetje te combineren.[/FONT]
[FONT=Verdana]Laat maar weten wat de wensen zijn dan verzamel ik die eerst.[/FONT]
[FONT=Verdana] [/FONT]
[FONT=Calibri][/FONT]
Ik moet bekennen dat ik ERG geïnteresseerd ben in de CNC onderdelen.
Kun je misschien een prijs indicatie geven van een losse of in elkaar gezette kast ?Comment

Comment