Ik vond het idee erg goed van dat ventilatie gat naar buiten maar ja dat van die kast erbovenop is een simpel practisch detail waardoor het wel eens niet zou kunnen lukken, maar daarbij komt ook dat er rommel in kan komen, ik sta ook wel eens in het zand op een droge zomerdag incl. alle stof.
Maar leuk dat er mee gedacht wordt, we noemen hem nog steeds punisher 6060 maar ik denk dat hij een andere naam verdient, het is namelijk geen punisher meer, en die vergelijking hoeft ook niet meer gemaakt te worden, brengt alleen verwarring
Ik noem hem de Extreme SPL Practical Horn dus Extreme-SPH. Omdat ik met deze hoorn een practische hoorn probeer te ontwikkelen die in standaard truckmaat past.
"EXTREME-SP-HORN"
Groeten Martin
Maar leuk dat er mee gedacht wordt, we noemen hem nog steeds punisher 6060 maar ik denk dat hij een andere naam verdient, het is namelijk geen punisher meer, en die vergelijking hoeft ook niet meer gemaakt te worden, brengt alleen verwarring
Ik noem hem de Extreme SPL Practical Horn dus Extreme-SPH. Omdat ik met deze hoorn een practische hoorn probeer te ontwikkelen die in standaard truckmaat past.
"EXTREME-SP-HORN"
Groeten Martin

aarom vraag ik me af waarom je voor de vouwing van de Punisher bent afgeweken.

Comment