Punisher 6060

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • AH
    • Apr 2004
    • 248

@ lichtenlawaai ik zie dat je net als ik in smilde woont, als je de Punischers klaar hebt kunnen we ze hier bij mij op de zaak mischien eens vergelijken met o.a. JBL. (zie profiel)
    0ff topic: wist je dat je nickname hier vandaan komt
    " Anne Homan licht & lawaai het een kun je niet horen het ander kun je niet zien"
    Deze opmerking word al 15 jaar gebruikt door de slager hier in Smilde
    ( m'n oude buurman)
    Anne Homan

Comment

• lichtenlawaai
      • Oct 2004
      • 12

hey anne zodra ik ze klaar heb kunnen we een keer gaan vergelijken.. lijkt me leuk!! tegenover cafe de zonnebloem toch??? of wokrestaurant of wat het ook is.. (nouja lekker offtopic) ciau!!

Comment

• AH
        • Apr 2004
        • 248

Lijkt me goed plan, resultaten en evt foto,s gooien we hier dan wel neer.
        en idd van af de kerst kunnen we hier tegenover wokke.
        als je nog onderdelen zoekt Speakons,wielen,kabel of zo.
        er licht hier nog wel wat.
        Anne Homan

Comment

• lichtenlawaai
          • Oct 2004
          • 12

heb een punisher zo goed als in elkaar (moet alleen de zijkanten en luiken nog lijmen), en denk de andere ook na de kofie/pils pauze []

ik zal komende week wel even een keer bellen om wat af te spreken...

Comment

• lichtenlawaai
            • Oct 2004
            • 12

helaas heb ik de afgelopen weekenden zo goed als niet aan me kasten kunnen werken [V] en ik denk ook niet dat dat hem dit jaar nog word.

Comment

• mbottens
              • Feb 2004
              • 743

Een goedendag,

Bij mij komt het ontwerp nog niet eens af dit jaar, dat is nog veel erger. We zitten midden in een verhuizing en zijn druk bezig een noodpand in orde te maken, 1 februari moeten we uit het oude pand. En dan wordt er een nieuw pand gebouwd. Dus vanaf 1 februari kan ik me weer volop storten in het ontwerp. Maar ik hoop voor 1 februari al wat aan het ontwerp te kunnen doen.

Alvast iedereen een goed uiteinde gewenst en de groeten

Martin Ottens
              Kan het niet harder?? en er kan altijd meer speelgoed (apparatuur) bij!!!!

Comment

Working...