Drop arms en yoke ladders

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • moderator
    Moderator
    • Apr 2001
    • 5946

Kokkie, helemaal eens.
    Maar wat Rinus aanhaalt is wellicht een goed idee: een mini wiki met branche bepaalde begrippen.

Ik weet dat er eerder eens een aanzet is gemaakt, deze staat echter, bij mijn weten, niet (meer) online.

Er leven een aantal zaken, zo ook het bijwerken van de FAQ's te beginnen met die voor het lichtforum.
    Door drukte en ook door ziekte nog niet van de grond gekomen.
    Dit lexicojn wil ik graag gaan vullen, op een netge manier met een juiste follow-up. Kortom: op een doordachte manier.

Wordt vervolgd!
    Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• Upgrading your system
      • May 2003
      • 1684

heej Rinus en mod,

ben ik absoluut voor, alleen zouhet wel een wiki moeten worden die wordt aangevult door iemand die hier als enige bij kan. Wanneer het in een soort Topic wordt gehesen ben ik bang dat het heel onduidelijk wordt en er eigelijk maar heel weinig van terrecht komt.
      het mooiste zou zijn om een topic te starten waarin iedereen zijn of haar woordenlijst plaatst met daarachter de betekenis en dat deze vervolgens gerangschikt op alfabet en forumdeel (av, rigging, licht, geluid) wordt geplaatst in bijvoorbeeld de FAQ. op die manier voorkom je vervuiling van de lijst..
      probleem is echter dat iemand daar voldoende tijd in moet steken.. ik zou jullie graag helpen, maar ben geen mod :-P dus ik kan het helaas niet hahahah, maar geestelijke bijstand wil ik wel altijd geven onder genot van een digitaal glas single malt of biertje.
      Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• rinus bakker
        • Mar 2002
        • 5429

HH
        Tophat,

nou het kwartje is bij mij eindelijk gevallen:
        zo'n ding heeft een beetje het model van een hoge hoed!

We praten hier over een hoofddeksel-fenomeen dat al ca. 50 a 60 jaar zo goed als is uitgestorven.
        En omdat iets een bepaalde vorm-overeenkomst heeft gaan we het daar maar naar noemen?
        Dan hebben we vast ook nog wel dingen die op
        een bolhoed, een alpino- en een platte pet lijken.
        een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

Comment

Working...