Bedankt jongens, het is inderdaad helemaal niet mijn bedoeling om reklame te maken. Die cursus geraakt heus wel vol.
Alleen had ik (en met mij nog enkele anderen) een wachtlijst verwacht van hier tot in Tokyo. Ik zit namelijk ook al wat jaren in het vak, dus ik weet wat er zoal fout gaat. Ik zal dan ook de laatste zijn om te beweren dat ik mij altijd aan 'de regels' heb gehouden. En juist omdat ik deze uitspraak al te dikwijls heb gehoord, verbaast het me toch behoorlijk dat niet meer techniekers eindelijk eens die regels willen aanleren.
Om op het oorspronkelijk onderwerp van deze discussie terug te komen: wat zou de prijs zijn als dat cirkeltrussje naar beneden dondert? En dan heb ik het niet over het kapotte trussje & de spotjes, maar wel over degenen die eronder stonden te dansen.
Alleen had ik (en met mij nog enkele anderen) een wachtlijst verwacht van hier tot in Tokyo. Ik zit namelijk ook al wat jaren in het vak, dus ik weet wat er zoal fout gaat. Ik zal dan ook de laatste zijn om te beweren dat ik mij altijd aan 'de regels' heb gehouden. En juist omdat ik deze uitspraak al te dikwijls heb gehoord, verbaast het me toch behoorlijk dat niet meer techniekers eindelijk eens die regels willen aanleren.
citaat:Ik zou eventueel wel geïnteresseerd zijn, helaas vind ik het nogal duur voor 5 dagen...

dit komt niet in het geheel door de regelgeving maar vooral de controle daar op.

Comment