help .... cirkel met safety's vastgemaakt!!!!!!

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • od
    • Feb 2004
    • 138

help .... cirkel met safety's vastgemaakt!!!!!!

heb ik het nu verkeerd gezien of is deze cirkel enkel met safety's vastgemaakt???

foto's fieronight
  • Controller
    • Apr 2002
    • 745

dat heb je niet verkeerd gezien, van de zotte dat het gebeurd zo.

maar volgens mij is dat niet het enige,
    zijn hier de MAC's met safety's gerigt?

Comment

• Michel_G
      • Dec 2003
      • 376

Neem aan dat je deze truss cirkel bedoelt ???

Voor zover ik kan zien inderdaad alleen bevestigd aan safety's (en aan de andere kant een ketting ?!?)

Kan mij inderdaad niet aan de indruk ontrekken dat die mac's ook aan safety's bevestigt is !!!

Wat kan je hier nou nog over zeggen, afbeelding spreekt voor zich [V]
      Is weer terug !

Comment

• DjFlo
        • Jun 2003
        • 332

citaat:Geplaatst door controller

dat heb je niet verkeerd gezien, van de zotte dat het gebeurd zo.

maar volgens mij is dat niet het enige,
        zijn hier de MAC's met safety's gerigt?
        Als je naar de rechter MAC kijkt(en flink inzoomt) zie ik volgens mij wel een ophangbeugel.

groeten

floris

Comment

• od
          • Feb 2004
          • 138

zijn de strobo's niet met stripjes vastgemaakt?

Comment

• R. den Ridder
            • Sep 2000
            • 1500

en dan de tekst op de site....

Wij proberen onze klanten enkel topkwaliteit te geven, door steeds te investeren in enkel het beste van het beste, en de meest geavanceerde nieuwe technologieën.

investeren in nieuwe technieken okay, maar investeren in veiligheid?
            Ach, zoals het zo vaak gaat in bij die belgische discobarren... wel veel wapperlampen enzo, maar men vergeet veiligheid en onderhoud.

Comment

• andrew
              • Aug 2004
              • 3

beste

de veiligheid is prioriteit voor discobar explosion, daarom wordt alles met OPHANGBEUGELS omhoog gehangen, plus de safety's. Het is moeilijk (haast niet) te zien op de foto's maar een garantie krijg je van mij.

Ik zal op zoek gaan naar betere foto's waar je duidelijk kan zien dat alles volgens de hoogste veiligheidsnormen gebeurt.

ps, enkel safety's zou al niet gaan... weet je wel welk gewicht het is?

mvg
              andrew
              webmaster discobarexplosion.be

Comment

• andrew
                • Aug 2004
                • 3

zoals beloofd, hier een foto genomen uit een betere hoek, zodat je kan zien dat alle scans vast hangen met een ophangbeugel + safety's.

ps, over onderhoud: ons materiaal wordt steeds na een evenement volledig onder handen genomen, zodat we steeds het zuiverste lichteffect kunnen garanderen. Dit is bij ons nodig, sinds wij veel openluchtfuiven doen, en waar er veel stof is.

mvg
                andrew
                webmaster discobarexplosion.be

Comment

• AJB
                  • Jul 2003
                  • 2289

Mooi praat maar op deze foto;

Kun jij me geen hijsband, scaffclamb of whatever laten zien, dat de safety's ondersteund... Gewoon opgehangen met veiligheidsmateriaal... Ook het lichteffect middenin de cirkel; aan safety's...Check zelf de trussligger; geen haak aan gehangen...

Helaas...u verliest, probeert u het later nog eens...[V]
                  If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
                  ------------------------------------------------
                  Arvid Buit
                  Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• denkomieken
                    • Jan 2004
                    • 111

heb nu eens deftig gekeken naar de desbetreffende foto en moet zeggen dat ik toch geen clamb of whatever zie. en die safety's zijn wel erg nauw gespannen rond die truss.
                    ik zeg altijd--> geen klank zonder drank

Comment

• rinus bakker
                      • Mar 2002
                      • 5429

En dan nog wel safety's met zo'n ongewaardeerde gruwel musketon, die dan ook nog eens zijdeling wordt belast!
                      Is er nog ruimte op de vuilnisbelt van de horror-prutsers?
                      Zo niet, dan moet er maar iemand plaats maken! Deze knoeiert hoort er zeker op thuis!
                      een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

Comment

• ljanton
                        • Sep 2003
                        • 373

ja en nu is het ineens blijkbaar vrij stil ...
                        tjah , in alle geval heb je geluk dat er niets is gebeurt andrew , want anders kon jeje spaarpotje leegmaken ergens hoop ik dat als mensen niet de regels volgen dat het dan voor hen eens goed fout loopt ... zodat ze weten dat ze verkeerd waren

greet'zz ljanton

Comment

• Upgrading your system
                          • May 2003
                          • 1684

Prachtig hoor, maar dat verhaal met die mac's rammelt ook aan alle kanten, je laat hier een foto zien die op een heel andere locatie of tijdstip is genomen als de foto waar het om ging. zo kan je van alles zeggen, het bewijst nog niet dat op de eerste foto idd ook trussklemmen of halfcouplers gebruikt zijn.
                          en je uitleg wat betreft die circel wil ik ook wel een aanhoren

Zullen we maar vast een abonnementje Hall Of Shame voor je aanvragen??want de foto's die je op je site zet zijn meestal de pronkstukken, ik dat geval wil ik de rest wel eens zien.
                          Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• Lazy
                            • Sep 2003
                            • 294

heb laatst zoiets tijdens een beurs mee gemaakt in de jaarbeurs... Daar werd een circel van +/- 8 meter doorsnee getakeld met de haak van de takel om de dunne spijl van de circel. Verder hadden ze omdat ze te weinig trusspennen hadden een aantal connecters vastgezet met schroevedraaiers...

Comment

• tha_dj
                              • Jan 2004
                              • 375

Ljanton ! IK hoop dat het het alleen goed fout gaat als het publiek al weg is !!!
                              Want aan dooien en gewonden heb je niks en schiet niemand iets mee op !

Maar dat het hele zaakie een keer naar beneden komt zodat al het spul kapot is en wat dan ook nog eens niet vergoed wordt door een verzekering vind ik meer dan genoeg leergeld voor zulke mensen !
                              your light !

Comment

Working...