help .... cirkel met safety's vastgemaakt!!!!!!

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • rinus bakker
    • Mar 2002
    • 5429

Ik kan merken dat we het kwartje niet meer hebben...
    het duurt bij mij wel erg lang voordat die 0,1134 Eurocent wilden vallen. [:I] [)]
    een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

Comment

• Upgrading your system
      • May 2003
      • 1684

Ja, ach.. je kan niet alles hebben..
      Maar als ik het nog een keertje uit moet leggen... je zegt het maar!![:P]

Gr Ron
      Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• rinus bakker
        • Mar 2002
        • 5429

Inmiddels moet ik bukken,
        want nu liggen die rottige eurocenten op de grond.
        En als erkend Ziener kan ik natuurlijk het beste lezen in geld.
        Nou fijn is dat:
        Die munten voorspellen de komende tijd slecht weer en kou!
        En
        nog heel veel gepruts met truss!

Comment

• mark_b
          • Feb 2005
          • 75

Ik heb eens in een "veilige' situatie de organisatie opdehoogte gesteld van het gepruts van een "collega bedrijf" maar die lieten me er gewoon uitflikkeren door de BEFeiliging. Dus ik hou voortaan wijselijk mn smoellie...en wacht gewoon af.......
          speaker re-cone-er

Comment

• Upgrading your system
            • May 2003
            • 1684

Zeg Rinus, Je hoeft echt geen Ziener te zijn om in nederland slecht weer en kou te voorspellen. En gepruts met truss, je weet het.. tis aan de orde van de dag [:P]

voorspel liever het eerstvolgende trussongeval, dan zorg ik dat ik daar niet ben.. dat zou ik veel knapper vinden
            Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• lightj.
              • Jan 2005
              • 28

Geplaatst door R. den Ridder
              investeren in nieuwe technieken okay, maar investeren in veiligheid?
              Ach, zoals het zo vaak gaat in bij die belgische discobarren... wel veel wapperlampen enzo, maar men vergeet veiligheid en onderhoud.
              __________________________________________________ ___________________

hey mr. den ridder, this niet omdat er een paar firma's zijn in belgie die hun voette vege aan de veilighieds normen dat alle firma's dat in belgie doen.
              grtz lightj.
              en hoe had meneer gedacht die bol (2m) hier binne te krijgen

Comment

• mark_b
                • Feb 2005
                • 75

Ik zal Jomanda eens raadplegen. Die ziet tenminste echt wat!! (dat denkt ze tenminste!)
                speaker re-cone-er

Comment

• rinus bakker
                  • Mar 2002
                  • 5429

En ik zie ook dat er in Belgie nog een hele hoop te doen is op dit gebied...

Is het geen tijd voor een Belgische zuster van de ARGH! (www.argh.nl)
                  Kortom een ARGB? of ARGV? of een VRGV? de Vlaamse Riggers & Grondriggers Vereniging?

Er is maar een manier om wat aan de verbetering van de veiligheid te doen....
                  Dat is door zelf wat te DOEN!
                  Duwen en trekken en voorlichten en waarschuwen en normen en brancheregels voor te stellen enz enz enz enz enz enz enz.
                  En eens per jaar een barbeque of een leuke trip naar een fabrikant van hijsmateriaal ...

Comment

• tuurKE
                    • Jan 2005
                    • 252

Hey Rinus,

Ne de toestanden die ik in het mecc in Maastricht heb meegemaakt, heb ik met een aantal collega's zitten babbelen en daar werd hetzelfde gezegd, mss eens een vereniging oprichten, cursussen organiseren,... want het loopt hier in België idd regelmatig de spuigaten uit!!
                    We houden je op de hoogte!
                    Niet dat ik rigger ben, maar ben op zoek naar een nieuwe uitdaging!

greetz tuur
                    Maar wij hebben.......
                    .......chamsys!!

Comment

• Valeer
                      • Dec 2004
                      • 5

Hé Rinus,

Ik wil hier ook graag effe op reageren.

Even voorstellen: ik ben Valeer van Licht Geluid Opleidingen (LGO), in België, waar Rinus begin april een 5-daagse cursus komt geven.

Jullie hebben het helemaal mis: in België gaat op rigging-gebied alles perfect! Althans, dat moet wel, want anders zou de cursus al volzet zijn (en er zijn nog enkele plaatsen vrij).

Klinkt en is misschien wat sarcastisch, maar het valt me toch op dat er in België meer over het probleem wordt gepraat, dan dat er de neiging bestaat om er iets aan te doen. Te starten met eindelijk eens die cursus te volgen!

Dus Rinus, alle respect voor jou voor de vele pogingen die je blijft ondernemen om het onderwerp rigging (figuurlijk én letterlijk) hangende te houden. Ik zou er in elk geval helemaal krankzinnig van worden (of is dit jou ondertussen al overkomen?).

En aan alle Belgische technici: komaan jongens, laten we eindelijk onze reputatie wat opkrikken!

Valeer

Comment

• Dikke Foaf
                        • May 2003
                        • 618

Vind het beetje laag dat je hier komt reclame maken, zoiets had ik niet verwacht...
                        Ik zou eventueel wel geïnteresseerd zijn, helaas vind ik het nogal duur voor 5 dagen...

Comment

• SpaceyDeeJ
                          • Sep 2001
                          • 876

citaat:Geplaatst door Dikke Foaf

helaas vind ik het nogal duur voor 5 dagen...
                          Uhm, is kennis niet onbetaalbaar ? Dan is de verrijking daarvan toch maar een schijntje [}]
                          cheers,

DeeJ

zohee pappie, die tafel van die meneer is echt wel groot

Comment

• mark_b
                            • Feb 2005
                            • 75

2Dikke foaf, ik vind dat er een verschil is tussen reclame maken en reclame maken. Ik vind de opmerking van Valeer niet echt storend en past precies bij dit onderwerp dus....
                            speaker re-cone-er

Comment

• Orbis
                              • Feb 2004
                              • 217

ik zou niet weten waarom dat een lage reactie zou zijn van Valeer, hij slaat net de nagel op de kop, al begrijp ik wel dat mensen als jou, dikke foaf zich daardoor aangevallen voelen, veel over praten maar er niets aan (willen) doen...
                              sex, drums & rock \'n\' roll

Comment

• Gast1401081
                                • Mar 2001
                                • 7999

a Valeer stelt zich netjes voor,
                                b Is er blijkbaar een probleem gesignaleerd
                                c Wil Valeer daar blijkbaar wat aan doen
                                d heeft Valeer geen links naar de desbetreffende site's gegeven, dus geen reclame

Dus ik zie het lage aspect ook niet zo.
                                Verder : hoeveel kost een rijbewijs in belgie, met theorie en praktijklessen? Ga je ook zonder rijbewijs op een vrachtwagen sturen?

Comment

Working...