Mega veiling RR Showequipment

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Breur
    • May 2007
    • 80

    #46
    Ikzelf was benieuwd naar de prijzen van de BSS compressors. Op de brochure hadden ze er hier genoeg van, nu vind ik geen een meer terug.... Helaas, verder zoeken dan maar .

    Comment

    • MusicSupport
      • Feb 2006
      • 1016

      #47
      Originally posted by MusicXtra
      Is het jullie ook opgevallen dat er al heel veel apparatuur weg is?
      In de brochure stonden onder andere Alcons Line array's die je nu nergens meer terug vindt.
      En inderdaad zijn de prijzen veel te hoog, ik haak in elk geval al af.
      Klopt; er was losse voorverkoop mogelijk. Stond ook in de folder!
      d&b Audiotechnik

      Comment

      • keenoncoolstuff
        • May 2003
        • 695

        #48
        Die prijzen gaan -uitzonderingen daargelaten- nergens over. Ik denk niet dat je hier Ć¼berhaupt een koopje op de kop zult kunnen tikken.
        Ik had een paar dingen op mijn lijstje staan, maar helaas...
        All of lifeā€™s problems can be solved with two things: duct tape and WD40.
        If it moves and it shouldnā€™t, you need duct tape. If it doesnā€™t move and it should, you need WD40.

        Comment

        • Olaf DuffhuĆ«s
          • Oct 2000
          • 2477

          #49
          Vergeet niet dat RR het vorig jaar zelf al heeft geprobeerd doormiddel van een mailing...om van zijn 'zooi' af te komen...Via zo'n bedrijf als Troostwijk gaat dit beter...En gaat het vuurtje wat sneller...
          Olaf Duffhuƫs

          **Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

          Comment

          • e-sonic
            • Aug 2004
            • 329

            #50
            veiling prijzen

            Het kan zijn dat je de prijs nu te hoog vindt, maar zo werkt een veiling, als er op een te hoge prijs geen biedingen komen, dan gaat men de prijs verlagen.

            Dit zal met name gelden voor de minder gangbare zaken, en naarmate de einddatum van de veiling nadert.

            Ik weet niet of de einddatum echt vasstaat, de begin datum is ook een paar keer verschoven.

            Laat je niet ontmoedigen, ga gewoon regelmatig op de site kijken.
            Trainingen, STIPA/SPL meetsystemen, verhuur evenement log systemen en meetmicrofoons in type 1 en 2

            Comment

            • cobi
              • Aug 2002
              • 1083

              #51
              Inmiddels wordt er aardig geboden op Troostwijk.

              Voorbeeld: M7CL die inmiddels (de einddatum is pas voer 6 dagen) al op 15000 euro staat. Inclusief opgeld en btw komt dat toch op bijna 21000 euro! Het verschil met een nieuwe M7CL (heb je ook gelijk de nieuwe software) vind ik niet echt groot meer. Zo stonden er nog meer interessante apparaten en speakers op die je uiteindelijk net zo goed nieuw kan kopen.

              Een hoop apparaten zijn inderdaad inmiddels al verkocht, ik zie geen 901's, 480's en 300's meer. Enkel nog een paar LXP15's (maar die staan ook op marktplaats voor leuke bedragen). Kortom, het leuke is er wel een beetje van af.
              Spelingvouten onder voorbehout...

              Comment

              • jakkes72
                • Dec 2003
                • 1015

                #52
                De veiling is nu dus gesloten, maar op lang niet alles is geboden.... wat gebeurd er nu met die spullen?

                Komen die opnieuw in een veiling (tegen lagere bedragen?)?
                Iemand die dat zo weet?

                Comment

                • laserguy
                  • Jun 2003
                  • 2755

                  #53
                  Dikwijls worden ze dan gegroepeerd en in loten aangeboden maar dat is afhankelijk van de veilingmeester (firma).
                  Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

                  Comment

                  • G-J
                    • Jun 2009
                    • 11

                    #54
                    wie wil er in hemels naam een m7cl ???

                    Originally posted by cobi
                    Inmiddels wordt er aardig geboden op Troostwijk.

                    Voorbeeld: M7CL die inmiddels (de einddatum is pas voer 6 dagen) al op 15000 euro staat. Inclusief opgeld en btw komt dat toch op bijna 21000 euro! Het verschil met een nieuwe M7CL (heb je ook gelijk de nieuwe software) vind ik niet echt groot meer. Zo stonden er nog meer interessante apparaten en speakers op die je uiteindelijk net zo goed nieuw kan kopen.

                    Een hoop apparaten zijn inderdaad inmiddels al verkocht, ik zie geen 901's, 480's en 300's meer. Enkel nog een paar LXP15's (maar die staan ook op marktplaats voor leuke bedragen). Kortom, het leuke is er wel een beetje van af.
                    wie wil fuck you M7CL en waar is de midas xl3 en de extension heen gegaan, daar had ik dan wel intresse in !
                    Last edited by G-J; 20-09-09, 03:31.

                    Comment

                    • geenstijl21
                      • Jan 2008
                      • 462

                      #55
                      Originally posted by G-J
                      wie wil fuck you M7CL en waar is de midas xl3 en de extension heen gegaan, daar had ik dan wel intresse in !
                      Huh? Waar kom jij vandaan? Ga eens in de zandbak spelen.
                      "Verdomd interessant allemaal, maar gaat u vooral verder"

                      Comment

                      • Teun Van het Tuinpad
                        • Feb 2010
                        • 1

                        #56
                        Hoi hoi


                        [FONT=Verdana]Wil even kwijt [/FONT]
                        [FONT=Verdana] [/FONT]
                        [FONT=Verdana]Dat dit bedrijf een jaar geleden ook al hun spullen verkocht heeft[/FONT]
                        [FONT=Verdana]Ook wegen een zogenaamde beƫindiging[/FONT]
                        [FONT=Verdana] [/FONT]
                        [FONT=Verdana]Ze verkopen gewoon hun spullen die een paar jaar oud zijn [/FONT]
                        [FONT=Verdana]En vernieuwen zo hun inventaris[/FONT]
                        [FONT=Verdana] [/FONT]
                        [FONT=Verdana]Die naam die ze der aan geven trekt op die manier veel [/FONT]
                        [FONT=Verdana]Nieuwsgierige mensen die denken een koopje te kunnen scoren[/FONT]
                        [FONT=Verdana] [/FONT]
                        [FONT=Verdana]Groetjes [/FONT]
                        [FONT=Verdana]Teun van het tuinpad[/FONT]
                        [FONT=Verdana] [/FONT]
                        [FONT=Verdana]Ben even de plantjes water geven[/FONT]
                        [FONT=Calibri][/FONT]

                        Comment

                        • janneman32
                          • Dec 2005
                          • 65

                          #57
                          nou teun, als na een jaar je nieuwe alconskastjes, digico SD8 enz aan vervanging toe zijn vraag ik mij wanneer jij een nieuwe auto koopt! Als de asbak vol zit?
                          bij mijn weten is r&r showequipment gewoon opgehouden te bestaan. De oude klanten zijn verspreid over Ampco, focus (en dus Rentall), en wat kleinere geluidsleveranciers.

                          Wat ik mij wel afvraag is wat er is gebeurt met de kavels die niet zijn verkocht.

                          Greetzzz, Jan

                          Comment

                          • geenstijl21
                            • Jan 2008
                            • 462

                            #58
                            Originally posted by janneman32
                            Wat ik mij wel afvraag is wat er is gebeurt met de kavels die niet zijn verkocht.
                            Ik had laatst 40x beltpack sennheiser nodig voor een klusje (en bij mijn vaste leverancier Focus moest ik zaken doen met de curator).... even met RR gebeld en ik kon de niet verkochte kavels (het liefst) kopen en anders huren.

                            Hij is flink gezakt met de kavels die over zijn - waaronder dus 12x beltpack SK50.

                            @Teun: Heb je speciaal een profiel aangemaakt om dit te ventileren?
                            "Verdomd interessant allemaal, maar gaat u vooral verder"

                            Comment

                            • EL_Loco
                              • Nov 2009
                              • 87

                              #59
                              Originally posted by Teun Van het Tuinpad
                              Hoi hoi


                              [FONT=Verdana]Wil even kwijt [/FONT]

                              [FONT=Verdana]Dat dit bedrijf een jaar geleden ook al hun spullen verkocht heeft[/FONT]
                              [FONT=Verdana]Ook wegen een zogenaamde beƫindiging[/FONT]

                              [FONT=Verdana]Ze verkopen gewoon hun spullen die een paar jaar oud zijn [/FONT]
                              [FONT=Verdana]En vernieuwen zo hun inventaris[/FONT]

                              [FONT=Verdana]Die naam die ze der aan geven trekt op die manier veel [/FONT]
                              [FONT=Verdana]Nieuwsgierige mensen die denken een koopje te kunnen scoren[/FONT]

                              [FONT=Verdana]Groetjes [/FONT]
                              [FONT=Verdana]Teun van het tuinpad[/FONT]

                              [FONT=Verdana]Ben even de plantjes water geven[/FONT]
                              Ik weet niet of je uberhaubt daar wel eens binnen bent geweest, maar als je daar in de schatkamer bent geweest, dan snap je dat je onzin praat

                              -edit-
                              @ G-J
                              Voor zover ik weet zijn die richting ampco gegaan, XL3 met sidewing

                              Comment

                              • G.P.Fransen
                                • Nov 2001
                                • 191

                                #60
                                En 17 maart is er weer 1> R.R. Showequipment B.V. - Online veiling - Troostwijk

                                R.R. SHOWEQUIPMENT B.V.


                                Voeg toe aan Outlook agenda Startdatum:
                                17-03-2010 vanaf 14:00 CET
                                Sluitingsdatum:
                                30-03-2010 vanaf 14:00 CET

                                R.R. Showequipment B.V.Den Ilp 5E
                                1127 PA
                                Den Ilp [NL]

                                Comment

                                Working...