Mega veiling RR Showequipment

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MusicXtra
    • Feb 2006
    • 9316

    #16
    Ik vraag me wel af of ze al die apparatuur kwijt kunnen....
    Het is wel heel erg veel.
    De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

    Comment

    • DJ-Jan
      • Jun 2008
      • 327

      #17
      Hoe word er eigelijk geveild? Kistje voor kistje of een hele partij kisten?
      Event-Light

      Comment

      • Gast1401081
        • Mar 2001
        • 7999

        #18
        Originally posted by geenstijl21
        Prijzen komen binnenkort op Troostwijk...Hoe ik het lees en begreep van een collega kun je ook rechtstreeks zaken doen met RR...dan ben je de veiling dus voor.
        ik lees iets over toezicht van een notaris, en die zit er meestal bij om belangen van derden te handhaven, dus die zul je mee moeten krijgen, dan.

        Comment

        • MusicXtra
          • Feb 2006
          • 9316

          #19
          Tijdens een veiling houdt een notaris altijd toezicht, bij mijn weten is dat een wettelijke verplichting. Voor die tijd kun je gewoon zaken doen met R.R.
          De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

          Comment

          • Gast1401081
            • Mar 2001
            • 7999

            #20
            Originally posted by MusicXtra
            Tijdens een veiling houdt een notaris altijd toezicht, bij mijn weten is dat een wettelijke verplichting. Voor die tijd kun je gewoon zaken doen met R.R.
            tuurlijk niet, dan zou ik ook bij mijn verkoop een notaris moeten inhuren... duur geintje..

            maandag ff bellen, dan horen we t wel...

            Comment

            • Whitefarmer
              • Oct 2003
              • 1244

              #21
              Originally posted by DJ-Jan
              Hoe word er eigelijk geveild? Kistje voor kistje of een hele partij kisten?
              Troostwijk veilt doorgaans PER STUK, soms worden er ook partijen als lot genummerd, vaak als er heeeel veeel van een soort is of als de stukwaarde laag is.
              Groeten John
              ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')
              Gedaan?! .... oowh Okee, bedankt!

              Comment

              • ewald
                • Aug 2000
                • 93

                #22
                Kan je van de apparaturen ook van te voren de minimale hoogte van de biedingen kunnen zien?
                Ik ben benieuwd wat de spullen moeten opbrengen.

                Comment

                • DJ-Jan
                  • Jun 2008
                  • 327

                  #23
                  Ik probeer een account aan te maken op de site van de veiling maar mijn mail addres mag niet omdat het een gratis mailaddres is: hotmail, gmail lukt ook niet...

                  Ik hoop dat ik voor de biedingen niet hoef in te loggen maar ik denk het wel..

                  (Kijken ofdat ik nog een oude betaalde mail heb)
                  Event-Light

                  Comment

                  • Noobie
                    • Dec 2007
                    • 223

                    #24
                    of de eigenaar heeft z'n inventaris bij elkaar geteld, en koopt na de verkoop een huisje in spanje en vind het wel best verder

                    Comment

                    • Whitefarmer
                      • Oct 2003
                      • 1244

                      #25
                      Originally posted by DJ-Jan
                      Ik probeer een account aan te maken op de site van de veiling maar mijn mail addres mag niet omdat het een gratis mailaddres is: hotmail, gmail lukt ook niet...

                      Ik hoop dat ik voor de biedingen niet hoef in te loggen maar ik denk het wel..

                      (Kijken ofdat ik nog een oude betaalde mail heb)
                      uhhh. ja!

                      En als ik me niet vergis moet je ook een BTW-nummer hebben.

                      En let op, de prijzen zijn EXCLUSIEF BTW en veilingkosten!!! Ik heb bij de veiling van 'het land van ooit' spullen duurder de deur zien uitgaan dan nieuwprijs)

                      En GEEN garantie!! (wysiwyg)

                      ... er zitten wel veel leuke dingen bij...
                      Groeten John
                      ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')
                      Gedaan?! .... oowh Okee, bedankt!

                      Comment

                      • geenstijl21
                        • Jan 2008
                        • 462

                        #26
                        Originally posted by Whitefarmer
                        uhhh. ja!

                        En als ik me niet vergis moet je ook een BTW-nummer hebben.

                        En let op, de prijzen zijn EXCLUSIEF BTW en veilingkosten!!! Ik heb bij de veiling van 'het land van ooit' spullen duurder de deur zien uitgaan dan nieuwprijs)

                        En GEEN garantie!! (wysiwyg)

                        ... er zitten wel veel leuke dingen bij...
                        Je kunt als bedrijf of als particulier aanmelden, dus geen btw nummer...
                        "Verdomd interessant allemaal, maar gaat u vooral verder"

                        Comment

                        • rolanddeg
                          • Nov 2004
                          • 337

                          #27
                          Heb me daar aangemeld als bedrijf, maar kan er nog steeds geen prijzen vinden... Wellicht worden deze op een ander tijdstip nog bekend? Hoop in ieder geval voordat de veiling begint!

                          Comment

                          • geenstijl21
                            • Jan 2008
                            • 462

                            #28
                            Originally posted by rolanddeg
                            Heb me daar aangemeld als bedrijf, maar kan er nog steeds geen prijzen vinden... Wellicht worden deze op een ander tijdstip nog bekend? Hoop in ieder geval voordat de veiling begint!
                            Veiling is pas in september....Vaak een week of 2 van tevoren, kijk maar naar de andere veilingen op Troostwijk
                            "Verdomd interessant allemaal, maar gaat u vooral verder"

                            Comment

                            • Whitefarmer
                              • Oct 2003
                              • 1244

                              #29
                              Originally posted by rolanddeg
                              Heb me daar aangemeld als bedrijf, maar kan er nog steeds geen prijzen vinden... Wellicht worden deze op een ander tijdstip nog bekend? Hoop in ieder geval voordat de veiling begint!
                              De prijs die bepaal JIJ samen met al die honderden andere bieders, soms heb je geluk (en een leuke aanschaf), soms heb je niets.... Zolang jij blijft doorbieden win je, maar of het dan nog leuk is.....
                              Groeten John
                              ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')
                              Gedaan?! .... oowh Okee, bedankt!

                              Comment

                              • Gast1401081
                                • Mar 2001
                                • 7999

                                #30
                                Originally posted by Whitefarmer
                                De prijs die bepaal JIJ samen met al die honderden andere bieders, soms heb je geluk (en een leuke aanschaf), soms heb je niets.... Zolang jij blijft doorbieden win je, maar of het dan nog leuk is.....
                                er zullen wss minimumprijzen worden gehanteerd, dwz dat je die midas XL3 niet voor 50 euri meekrijgt.

                                Comment

                                Working...