@banaan zou ook goed kunnen, weet het niet precies.
Carnaval geluidswagen
Collapse
X
-
-
-
Boxen
Hallo,
Ik wil voor de carnavalsoptocht boxen gaan kopen, maar ik ben hier helemaal niet in thuis.
Hoeveel Watt heb ik hiervoor nodig om de muziek best hard te zetten zonder dat er ruis is?
Wat voor merken zijn goed, kwa kwaliteit en kosten.
Ik heb zelf boxen gevonden, maar weet totaal niet of dit een goed merk is...
DJ Luidspreker versterker combinatie 1000W | MaxiAxi
Het gaat dus om 2 boksen en versterker....
MVG,
Whoot.Comment
-
Hallo,
Even een heel kort antwoord:
- Je bent niet de enige hier bij een carnavalsvereniging die 'boxen' wil, gebruik dan ook zeker even de ZOEKFUNCTIE
- Nee, het setje dat je noemt is prut, rommel, waardeloos, zooi, geldverspilling
- Heb je weinig te makken en geen verstand van zaken, koop dan niet maar GA HUREN
Sorry voor het ontbreken van de argumentatie, maar deze vragen zijn inmiddels al duizend keer gesteld en dat is wat minder.
Mvg,
Teun
Ohja;
- Watt is slechts het vermogen, decibellekes, daar draait het om
- Ruis is heel wat anders dan wat jij doet vermoeden
- Kwa bestaat niet, qua wel.uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazenComment
-
Gebruik de zoek functie op het forum .
Er zij al plenty mensen met een zelfde soort vraag betreffende carnaval op dit forum .
Het merk zegt me niks (carnaval ook niet trouwens maar goed = een noodzakelijk kwaad zo eens per jaar).Comment
-
-
Als ik zo af en toe hoor wat mensen op zo'n wagen willen plaatsen zoals de vragen betreffende l'acoustic arc's bv. houdt ik me aanbevolen om die af geschreven shit in te laden en ev. te repareren maar goed .
Qua speakers maakt het niet echt vel uit . Na een vat bier zal het niemand boeien hoe die speakers klinken als het maar hard gaat en flink vervormtComment
-
Al zet je er L'acoustics op, meestal worden er heel erg platgecompreste MP3tjes over gedraaid en dan liefst nog vol in alle limiters.
Eigenlijk is het setje waar TS mee kwam een prima setje voor carnaval.
De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
ik denk eerder dat je het merk niet wilt kennen! Sk..e.Comment
-
JA HOOR!!! Daar gaan we weer!!!! Vanavond hier op Aruba de eerste Carn-afval Parade met vele trailers met belachelijk veel geluid erop!!!!
Ik zal proberen foto's te maken of via m'n FB als Photobook te zetten..
Dave[FONT=Arial]No trees were harmed in the writing of the e-mail, but millions of electrons were terribly inconvenienced[/FONT][FONT=Arial].[/FONT]Comment
-
Wij gaan dit jaar ook een wagen, maar was eigenlijk benieuwd of er een andere mogelijkheid tot stroomvoorziening buiten een aggregaat. Iemand die mee werkt was er namelijk zeker van dat een ander wagen het direct van de vrachtwagen (Accu?) haalt, maar dit lijkt mij eigenlijk vrij lastig als je een flinke installatie hebt want dat is natuurlijk zo leeg, of toch niet?-----------------------
Hold always one bullet in your pocket not for the enemy but for yourself.Comment

Comment