Carnaval geluidswagen
Collapse
X
-
Ik zou als ik de TS was ook even in de gaten houden hoeveel gewicht je op die carnavalswagen neerzet. 20 kasten plus 10 amps (ik gok 2 rackjes) is een behoorlijke stapel hout, en dan heb je nog geen DJ-apparatuur, licht of infrastructuur die op de trailer staat.
In ingepakte toestand zal het allemaal prima mee kunnen, maar als je het als een 'rijdende' opstelling op wil bouwen die je op lokatie alleen hoeft in te schakelen, dan zou ik wel even opletten dat je trailer niet een beetje topzwaar gaat worden. Je gaat wel met de nodige tonnen aan hardware de openbare weg op.First make it work, then make it look pretty!Comment
-
...Met een snelheid van slechts een paar kilometer per uur
Maar die dingen schommelen en schudden alle kanten op, dus zorg dat je de boel goed vastzet en dat de wagen inderdaad niet topzwaar wordt. (de ampracks en evt subs zo laag mogelijk plaatsen)
Succes en veel plezier ermee! Daan (maak je nog wat foto's voor ons?)I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.Comment
-
Dat maakt voor de RDW en de verzekering natuurlijk weinig uit. Als blijkt dat je met een verkeerd/overbeladen trailer de weg op gaat en er gebeurt iets, dan heb je gewoon een probleem, ongeacht of je nu 2 of 200 kilometer per uur reed (of voor mijn part stilstond).First make it work, then make it look pretty!Comment
-
Als er geen problemen zijn, dan bedenken wij ze wel.
Een installatie van deze omvang zal totaal niet meer dan 2000 kg wegen waarvan het merendeel (subs, amps) nog laag op de trailer geplaatst zal worden.
Een beetje trailer weegt al snel 10 ton of meer dus echt problemen topzwaar worden geloof ik niet in.De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
haha, er rijden al jaren vrachtwagens met soortgelijke sets en zelfs nog grotere sets en dan nog 100 man erop rond hier. dus daar word allemaal aan gedacht.
en op zn hardst rijden we zon 40-45 km/uur
de bassen staan gwn op de vloer van de trailer met daarbovenop de toppen,
en de versterkers staan ook gwn op de grond.
dit zou geen problemen moeten leveren
off topic:
djspeakertje wie ben jij xD en is goed zal ik doen.Comment
-
Ik ben Daan Jonkers,
Ik woon in en vier carnaval in Oldenzaal (dé carnavalsstad van 't Oosten
). Ik sta meestal te draaien bij muziekvereniging Semper Crescendo (niet met eigen set, niet eens eigen muziek, maargoed, tis carnaval...)
Op naar 11-11-2010:P, DaanI met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.Comment
-
Hallo Banaan 33
die Zeck set ken ik volgens mij, het is een set die ik 2 jaar geleden heb mogen horen in Udenhout (jah ook tijdens carnaval) elk jaar wordt deze vanuit belgie gehuurd voor een CV uit het dorp.
Ben ook nog bezig geweest om deze set naar onze wagen te halen, maar helaas is onze groep uit elkaar gevallen
nu rest me natuurlijk nog de vraag, Waar kom je vandaan (zoiezo middenbrabant aan de hardstyle te zien) en bij welke groep zit je?BACK ON TRACK DJComment
-
-
ik weet dat Beter bier die Zeck toppen op de wagen heeft staan, volgens mij maar 4 stuks en dan 10 subs. aan de qsc versterkers....
ik was van CV brak...
misschien kunnen we tijdens carnaval langs de route in U'hout eens afspreken?
vind het wel leuk om de zeck set nog eens te beluisteren!BACK ON TRACK DJComment
-
Nou ben ik toch wel benieuwd om welk type Zeck toppen het hier gaat.
Ik ken Zeck persoonlijk als een merk dat zich wat lager positioneert als de grote jongens, maar daarbij wel gebruik maakt van Electro-Voice componenten.
Mvg,
Teunuǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazenComment
-

Comment