Nieuwe geluidset

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DJ Thiago
    • Aug 2005
    • 44

edit door moderator:

Wij zijn hier NIET de verkoop afdeling van bekafun!
    Power is nothing without control

Comment

• LuPuS
      • Dec 2002
      • 457

DJ Thiago,

Dat was inderdaad de prijs, wel EXCL. btw te verstaan...

Die actie is trouwens al verlopen, prijs is al terug gestegen
      ~ Dj Guytn ~ your favourite all-round party deejay...

Comment

• Boi
        • Apr 2004
        • 541

Tja, ik blijf erbij voor jou doeleinden zou ik toch maar eens naar die Lem Hurrican's gaan kijken en luisteren, je kan met een klein setje beginnen en dan uitbreiden zoals je wilt als je weer wat geld hebt verdient. Ze klinken goed en het is voor jouw betaalbaar en geeft qua geluid en kwaliteit eer aan je werk.
        groetjes
        Boi
        groetjes

___
        Heb de versterkers uitgedaan, maar er ruist nog iets....

Comment

• Dr. Edie
          • May 2003
          • 671

Eens, en ik heb zelf ook gemerkt, met die goedkope merken blijf je toch VAAK maar aankloten, en is het slechts tijdelijk.. Doe je het in een keer goed denk je later nog eraan terug

Ben zelf wel verkeerd begonnen en daardoor veel geld eigenlijk weggegooid (Marquant -> Skytec -> Dap MC15 -> RW15) en allen deden absoluut niet naar wensen. Niet dat goedkoop slecht is, maar een goed merk staat ten tweede ook stukken beter wanneer een klant op je site kijkt/ of vraagt naar je apparatuur.
          Mit freundliche grube,

Edie

Comment

• GoTMoRe
            • Aug 2005
            • 350

citaat:Geplaatst door Dr. Edie

Eens, en ik heb zelf ook gemerkt, met die goedkope merken blijf je toch VAAK maar aankloten, en is het slechts tijdelijk.. Doe je het in een keer goed denk je later nog eraan terug

Ben zelf wel verkeerd begonnen en daardoor veel geld eigenlijk weggegooid (Marquant -> Skytec -> Dap MC15 -> RW15) en allen deden absoluut niet naar wensen. Niet dat goedkoop slecht is, maar een goed merk staat ten tweede ook stukken beter wanneer een klant op je site kijkt/ of vraagt naar je apparatuur.
            Een serieuse Dap en een budget A merk zijn anders soms ook wel erg aan elkaar gewaagt!

En in zon situatie zou ik toch echt voor klank gaan, ook al is de tegenstander van de Dap een JBL!

( Dit natuurlijk als voorbeeld.. )
            lala..

Comment

• Dr. Edie
              • May 2003
              • 671

Klopt ook wel, het is ook helemaal niet zo dat de Dap AX/RW etc reeksen slecht zijn (integendeel voor het geld!) maar wanneer je iets serieuzere feesten doen gaat, volstaat zo'n set al snel niet meer. Althans, dit was in mijn geval. Weet je nu al dat het blijft bij klassenfuifen e.d. zou ik niet weten waarom je een grotere/duurdere set nodig hebben zou dan bijvoorbeeld de AX reeks.

Maar idd; ga vooral eens luisteren.
              Mit freundliche grube,

Edie

Comment

• DJ Thiago
                • Aug 2005
                • 44

Ahja; LuPus,

vandaar de wel héél interessante prijzen natuurlijk [].
                Nu, ik heb de actie maar half bekeken, omdat ik bij de test de RCF een stuk beter vond.
                Heb ik dan maar gelijk voor RCF gekozen.

On-topic : ik weet niet of het interessant is om nu al diverse systemen aan te raden , als de aankoop ervan nog zo ver verwijderd is.
                Zeg es, LJ Fransis-go, voor wanneer plan je eigenlijk de aankoop en wat is je uiteindelijke, realistische budget ?

mvg Thiago
                Power is nothing without control

Comment

• LJ Fransis-go
                  • Jun 2005
                  • 88

Nou wanneer de aankoop is dat weet ik niet. Aangezien wij in het noord-holland wonen is dat een ent van de winkels weg. Daarom gaan we niet daar na toe. Alleen met heel veel geluk ga ik naar een goede winkel waar ik alles op me gemak bekijken en vooral luisteren. Daarom verzamel ik nu info en wat ik wel en niet moet doen. Dat ik eindelijk in zo'n sta en ik hoor zo'n ik van dit klinkt dus echt niet. Ga ik weer weg moet ik weer een jaar wachten.

Realistisch budget is rond de 2100 euro niet dat ik gelijk heb maar dan wordt het niet te duur. Dezelfde 2100 euro is uiterlijke wat ik wil betalen voor een basisset dus 2 tops en 1 of 2 subs (ligt eraan hoe goed de subs zijn kwa spreiding of er 1 of 2 nodig zijn). Dus dat ik daarmee erop uit kan en kleine feestjes het geluid te doen. En daarna uitbreiden dan denk ik nu zo ver vooruit dat ik waarschijnlijk al een andere baan heb.

Ik hoop dat ik binnenkort eens kan luisteren naar die mackie serie en de lem set.

Jullie raden me aan om de srm 350 niet te kopen en in de plaats daarvan de srm 450 te kopen om dat de 450 een grote bass speaker heeft. De mackie sa 1521 heeft een 15 incher dus nog groter als de 450. Dan zou de 1521 een betere bas hebben en de 1521 is net zo duur als de 450. Wat is dan het verschil? En is het verstandiger om de 1521 of de 450 te doen. Of is het beter om naar een goede winkel te gaan en te luister naar beide en dan de beste te kiezen.

Greetzzz
                  Het is een makkie met Mackie!

Comment

• Boi
                    • Apr 2004
                    • 541

Als je wat verschillende sets wil horen in jouw prijsklasse ga dan eens luisteren bij Feedback in Rotterdam, dagje uit en genoeg verschillende sets om zelf een oordeel te vellen. Zit vlak bij rotterdam Noord ns-station.
                    groetjes
                    Boi

PS
                    Voor de vooroordelers, Lem valt niet te vergelijken met skytec en de goedkope dap troep!
                    groetjes

___

Comment

• LJ Fransis-go
                      • Jun 2005
                      • 88

citaat:Geplaatst door Boyz_PC

Als je wat verschillende sets wil horen in jouw prijsklasse ga dan eens luisteren bij Feedback in Rotterdam, dagje uit en genoeg verschillende sets om zelf een oordeel te vellen. Zit vlak bij rotterdam Noord ns-station.
                      groetjes
                      Boi

PS
                      Voor de vooroordelers, Lem valt niet te vergelijken met skytec en de goedkope dap troep!
                      Bedankt voor de tip. Maar ik ben daar een keer geweest en ik natuurlijk ff gekeken op de geluidsafdeling ik vind het daar een zooitje daar kan ik niet op men gemak luisteren naar de sets. Daar staat echt alles volgebouwd.

Greetzzz

Comment

• Boi
                        • Apr 2004
                        • 541

Klopt dat is een nadeel, het pand is te klein voor ze maar een nieuw pand zit er voorlopig niet in. Voor EV en Dynacord kan je het beste naar Almere en voor Lem, Mackie, JBL en nog veel meer merken moet je bij Heuff zijn in Maarsbergen.
                        groetjes
                        Boi
                        groetjes

___

Comment

• LJ Fransis-go
                          • Jun 2005
                          • 88

Klopt dat is een nadeel, het pand is te klein voor ze maar een nieuw pand zit er voorlopig niet in. Voor EV en Dynacord kan je het beste naar Almere en voor Lem, Mackie, JBL en nog veel meer merken moet je bij Heuff zijn in Maarsbergen.
                          groetjes
                          Boi
                          Ev naar Almere de internet sit daarvan is toch www.electricaudio.nl
                          op de site staat niet de ze daar ook Dyncord hebben. Dus vantevoren gewoon bellen van ik wil die en die setjes horen met die en die versterkers erop? En ze vinden het niet erg als je niks koopt want ik heb toch nog niet genoeg geld vandaar.

Greetzz

Comment

• Boi
                            • Apr 2004
                            • 541

Electric Sound en Nederland Muziek http://www.nederlandmuziek.com/ is het zelfde ES is de import/groothandel en NM is de shop. Verkopen als standaard boxen dus EV en Dynacord(is de zelfde fabriek/eigenaar, allemaal van EVI)Staan verschillende sets van 1.200 tot boven de 10.000.
                            Maar bij heuff heb je meer keuze en pushen ze je niet om iets te kopen wat bij NM nog wel eens wil gebeuren.
                            groetjes

___

Comment

• LJ Fransis-go
                              • Jun 2005
                              • 88

Electric Sound en Nederland Muziek http://www.nederlandmuziek.com/ is het zelfde ES is de import/groothandel en NM is de shop. Verkopen als standaard boxen dus EV en Dynacord(is de zelfde fabriek/eigenaar, allemaal van EVI)Staan verschillende sets van 1.200 tot boven de 10.000.
                              Maar bij heuff heb je meer keuze en pushen ze je niet om iets te kopen wat bij NM nog wel eens wil gebeuren.
                              Dan zijn ze knap bezig, dus niet. Als ze gaan pushen pak ik men cd's (als ik die aan het afspelen ben om te horen wat goed is) en ik loop zo de winkel uit. Dan ga ik wel naar Duitsland ofzo. Want men pa is daar niet blij mee als ze gaan pushen. Trouwens nog iets als ik in de ev winkel naar ev setjes luisteren gaan zouden ze me wel serieus nemen omdat ik nog maar 13 ben en al kijk naar een set van ev. Ik bedoel ze lopen ook te pushen daar waarom niet. Tis wel of-topic

Greetzzz

Comment

• Boi
                                • Apr 2004
                                • 541

Ja, ik vind het ook niet net, maar ja ieder zijn meug. Tja ibbenburen is niet zover over de grens, ook interessant. Maar ik denk dat je maar eens een middagje met je vader naar Maarsbergen moet rijden om daar eens te gaan luisteren. Is niet zo heel ver bij jullie vandaan.
                                succes
                                Boi
                                groetjes

___

Comment

Working...