Yep, en de opmerking dat je zonder Gretsch G6120GCP stereogitaar een irritatie opwekt bij de geluidsman als je in je rider een stereosetup specificeert.
Ik heb jarenlang met een (roland) jazzchorus gespeeld. Eerst met een 2x12 JC120 en ik gebruik nu een 2x10 versie. Hartstikke stereo. Twee eindbakken, twee speakers, stereoeffect voor de eindversterker.
Van dit soort amps zijn er meer. Zeker sinds er moddeling amps bestaan.
Johnson Amps - Millennium JM150
Advanced Guitar Amp Modeling | Spider IV Guitar Amplifiers
Of je ze, al dan niet, mono wil uitversterken mag je een boom over opzetten. Maar gitaristen afzeiken dat ze onzin verkondigen als ze zeggen dat ze een stereogitaar (amp) neer te zetten..... dan zit ik als bandleider weer met pissed off figuren te werken. Omdat er weer eens zo een geluidsman op de wereld ging lopen inhakken.
Dat heeft mij in het verleden al genoeg shit opgeleverd.
Ik heb jarenlang met een (roland) jazzchorus gespeeld. Eerst met een 2x12 JC120 en ik gebruik nu een 2x10 versie. Hartstikke stereo. Twee eindbakken, twee speakers, stereoeffect voor de eindversterker.
Van dit soort amps zijn er meer. Zeker sinds er moddeling amps bestaan.
Johnson Amps - Millennium JM150
Advanced Guitar Amp Modeling | Spider IV Guitar Amplifiers
Of je ze, al dan niet, mono wil uitversterken mag je een boom over opzetten. Maar gitaristen afzeiken dat ze onzin verkondigen als ze zeggen dat ze een stereogitaar (amp) neer te zetten..... dan zit ik als bandleider weer met pissed off figuren te werken. Omdat er weer eens zo een geluidsman op de wereld ging lopen inhakken.
Dat heeft mij in het verleden al genoeg shit opgeleverd.

(ergernisje)

Comment