Worden jullie foto's ook "gejat"???

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • levelms
    • Nov 2004
    • 57

Originally posted by showband
    Dan had ik het inderdaad bij het verkeerde end. Ik ging uit mijn dak omdat ik dacht dat jullie je van de domme hielden.

Ik ben er van uit gegaan dat dit de enige foto's in jullie reclame waren van klussen die jullie niet echt hadden gedaan. Ik begrijp nu dat er zoveel zijn, dat de mensen die mailen even moeten aanduiden over welke ze jullie aanspreken? Dat is inderdaad een heel normaal verhaal.

Ik heb nergens geroepen dat je foto's gejat waren trouwens. Dit is de entry in het forum waar bedrijfjes besproken worden die reclame maken met zaken die ze niet bezitten/doen. Er is een forumettiquette die voorschrijft dat je geen nieuwe threads aanmaakt als er een oude bestaat.
    Voor mij is het goed zo ik wil dit verder laten rusten en bekijke onze site maar eens daar staan veel foto's op (van eigen producties.) Kom een keer op de koffie en wie weet kunnen we nog wat voor elkaar beteken, want ik ga waarschijnlijk nog wel eens geluid doen voor het bandje.
    Wij zijn analoog en gaan nu ook digitaal

Comment

• vasco
      • Oct 2003
      • 2567

@levelms:
      Je moet nog even je hostingprovider of webdesigner betalen

Last edited by vasco; 02-02-06, 13:54.

Comment

• JeroenVDV
        • Mar 2004
        • 963

Tijdens de oud en nieuw nacht van 2005 op 2006, verzorgde Level Music Support de techniek bij The Jagz. Het optreden vond plaats in de sporthal Rhoon.
        Daar zou ik dan wel even netjes zetten dat jullie het GELUID hebben verzorgd. De "techniek" staat ook voor licht, wat jullie dus blijkbaar niet hebben gedaan.
        Creating shows beyond Imagination

Comment

• SpaceyDeeJ
          • Sep 2001
          • 876

Vraag me uberhaubt af, of het wettelijk is toegestaan om de klant op deze manier publikelijk aan de schandpaal te nachelen.... Beetje rare praktijken... zou niet mijn provider moeten zijn
          cheers,

DeeJ

zohee pappie, die tafel van die meneer is echt wel groot

Comment

• levelms
            • Nov 2004
            • 57

Originally posted by SpaceyDeeJ
            Vraag me uberhaubt af, of het wettelijk is toegestaan om de klant op deze manier publikelijk aan de schandpaal te nachelen.... Beetje rare praktijken... zou niet mijn provider moeten zijn
            Zoals je zag de de website het een paar uur later weer, hij heeft de servers verhuisd en tijdens dat proces is dat gebeurd en was dus een foutje toen ik het las heb ik hem gebeld en gezegd dat dat er stond en toen deed paar uur later de zite het weer.

een slordig foutje. maar ja

Comment

• levelms
              • Nov 2004
              • 57

Originally posted by JeroenVDV
              Daar zou ik dan wel even netjes zetten dat jullie het GELUID hebben verzorgd. De "techniek" staat ook voor licht, wat jullie dus blijkbaar niet hebben gedaan.
              Is al gebeurt.

Comment

• vasco
                • Oct 2003
                • 2567

Originally posted by levelms
                Zoals je zag de de website het een paar uur later weer, hij heeft de servers verhuisd en tijdens dat proces is dat gebeurd en was dus een foutje toen ik het las heb ik hem gebeld en gezegd dat dat er stond en toen deed paar uur later de zite het weer.

Dat is zeker een slordig foutje.

Was geen goede reclame voor jou, verbind je daar dan nog concequentie's aan voor jou "leverancier"?

Comment

• Jasper-Lichtbron
                  • Jun 2001
                  • 2155

Als ik dat hier zo lees mag ik wel gaan uitkijken! Ik zie namelijk op de planning hier een paar keer DISCO staan Fototoestel maar thuislaten dan? :P

Comment

• showband
                    • May 2001
                    • 4516

Originally posted by Jasper-Lichtbron
                    Als ik dat hier zo lees mag ik wel gaan uitkijken! Ik zie namelijk op de planning hier een paar keer DISCO staan Fototoestel maar thuislaten dan? :P
                    haha, je weet wel wat ik bedoel.

Wil jij de boys van Muss die gisteren la commedia deden nog namens mij bedanken voor het geluid. Ik ben redelijk gevloerd afgevoerd. (heerst een leuk griepje) De band vond het geluid prima. Ik heb er zelf niets van gehoord, was te ziek om er iets van te merken.

(tijdens de derde set nog op en neer naar de plee gerend om te schotsen enzo)
                    lekker belangrijk!

Comment

• Jasper-Lichtbron
                      • Jun 2001
                      • 2155

Wil jij de boys van Muss die gisteren la commedia deden nog namens mij bedanken voor het geluid. Ik ben redelijk gevloerd afgevoerd. (heerst een leuk griepje) De band vond het geluid prima. Ik heb er zelf niets van gehoord, was te ziek om er iets van te merken.

Haha doe ik, mening van Steven was hetzelfde: voor herhaling vatbaar. Beterschap!

Comment

• MusicSupport
                        • Feb 2006
                        • 1016

Graag gedaan hoor!

Ik zag je ineens rennen en toen was er een nummertje zonder gitaar. Helaas konden we niks doen om je een beter gevoel te geven. Beterschap met uitzieken in ieder geval!

Fijn bandje overigens!

(Was overigens altijd geregd als Stinger hier maar kon de login gegevens niet meer vinden, dus een nieuwe account aangemaakt. Moet ik weer helemaal bij 1 beginnen )
                        d&b Audiotechnik

Comment

• jop
                          • Jun 2002
                          • 92

Hmmmm deze kwam mij bekend voor: http://www.jantjesverjaardag.nl/

(check de J&H Drive-in pagina)
                          Powerd by MB-Audiosystems

Comment

• emiel-r
                            • Mar 2006
                            • 169

Originally posted by jop
                            Hmmmm deze kwam mij bekend voor: http://www.jantjesverjaardag.nl/

(check de J&H Drive-in pagina)
                            = template van templatemonster.com

Comment

• jakkes72
                              • Dec 2003
                              • 1015

Originally posted by levelms

Ik weet ook nog wel een (slordig?) foutje te noemen, maar ik neem aan dat LevelMS wel weet waar ik op doel....
                              (Zonder hier publiekelijk al te veel op in te gaan), maar ik krijg geen reactie op mail, voicemail, SMS en de vaste nummers van LevelMS kloppen blijken ook niet zoals die vermeld staan op zijn website.

Comment

• Peter Vanhove
                                • Jun 2002
                                • 347

Onze vriend van LevelMS doet wel eens meer dingen die niet kunnen, zoals materiaal bestellen en nooit betalen.
                                Hem proberen bereiken via alle mogelijke nummers, e-mail, brieven enz... lukt NOOIT.
                                Ik ben echt wel benieuw hoe deze man aan klanten geraakt als hij nooit te bereiken is.
                                Foto's heeft hij van ons nog niet gejat, maar ons vertrouwen in hem heeft hij wel degelijk om zeep geholpen, en we weten nog steeds niet waarom.
                                Last edited by Peter Vanhove; 15-04-06, 20:44.
                                Import BeNeLux : TW AUDiO - ENTTEC - TECNARE
                                Import BeLux : HEIL SOUND - LOGIC SYSTEMS

Comment

Working...