Worden jullie foto's ook "gejat"???

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jakkes72
    • Dec 2003
    • 1015

Originally posted by Peter Vanhove
    Onze vriend van LevelMS doet wel eens meer dingen die niet kunnen, zoals materiaal bestellen en nooit betalen.
    Hem proberen bereiken via alle mogelijke nummers, e-mail, brieven enz... lukt NOOIT.
    Ik ben echt wel benieuw hoe deze man aan klanten geraakt als hij nooit te bereiken is.
    Foto's heeft hij van ons nog niet gejat, maar ons vertrouwen in hem heeft hij wel degelijk om zeep geholpen, en we weten nog steeds niet waarom.
    Nog iemand die blijkbaar dezelfde ervaringen heeft.
    Ik heb zelfs een getekende opdrachtsbevestiging.
    Ik heb de spullen nog hier staan, maar loop wel een aardige duit centen mis.

Comment

• keenoncoolstuff
      • May 2003
      • 695

En met 3 minuten beeldbewerken is dat "watermerk" er net zo hard weer uit, en vervangen door iets anders:

Dit om even te bewijzen dat lang niet alle "beveiliging" ook doeltreffend is...
      Last edited by Radar; 16-04-06, 12:20.
      All of life’s problems can be solved with two things: duct tape and WD40.
      If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. If it doesn’t move and it should, you need WD40.

Comment

• peterkuli
        • Nov 2002
        • 113

@ keenoncoolstuff: Heb je misschien wel een goede manier om er een watermerk in te maken?

Misschien is het ook niet slim om het hier op het forum te zetten bedenk ik me opeens, omdat natuurlijk de mensen die kopieren dit ook lezen.....

Comment

• hugovanmeijeren
          • Oct 2004
          • 1436

Dit kan ook nog:
          Kwam er opeens achter dat mijn flightcaseje die ik in december verkocht heb alweer op marktplaats stond:

Klik hier

Foto heb ik gemaakt bij mij in de schuur.
          Klik ik rechts op de foto staat er 'Deze foto is auteursrechtelijk beschermd en mag niet zonder toestemming overgenomen worden.' Tja ...

Zit er niet zo erg mee (tenzij hij erbij gezet had parren zijn ook te koop ofzo), maar toch wel even raar om je eigen foto's weer terug te zien...

Groeten Hugo
          Renkus-Heinz, das geen pasta saus, maar zit wel knor!

"Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi" Varro

Comment

• vasco
            • Oct 2003
            • 2567

Originally posted by hugovanmeijeren
            Klik ik rechts op de foto staat er 'Deze foto is auteursrechtelijk beschermd en mag niet zonder toestemming overgenomen worden.' Tja ...
            Ligt niet aan de plaatser van de advertentie maar is door Marktplaats zelf zo ingesteld op hun site.

Comment

• hugovanmeijeren
              • Oct 2004
              • 1436

Originally posted by vasco
              Ligt niet aan de plaatser van de advertentie maar is door Marktplaats zelf zo ingesteld op hun site.
              Weet ik, maar dat doen ze nog maar sinds kort; is toch wel een beetje raar als je dat met je eigen foto's ziet...

Groeten Hugo
              Renkus-Heinz, das geen pasta saus, maar zit wel knor!

"Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi" Varro

Comment

• Ahmed Al Dayri
                • Oct 2005
                • 354

overigens houdt de "beveiliging" van marktplaats de die-hards niet tegen ho'r, via de bron kun je nog steeds het link terugvinden

Comment

• DJP-BIM
                  • Jan 2004
                  • 289

snap niet waar je je drukt om maakt,
                  flightcase heb je toch niet meer...
                  bimshowequipment.nl

Comment

• vdm-producties
                    • Mar 2006
                    • 37

Originally posted by DJP-BIM
                    snap niet waar je je drukt om maakt,
                    flightcase heb je toch niet meer...
                    maar het gaat om het principipe. je ziet de foto's van een aantal maanden terug. zo was hij toen hij werd verkocht, nu wordt hij weer verkocht met dezelfde oude foto's voor het zelfde geldt is het een wrak en wordt je belazerd

heb heb je trouwens al een meld misbruik aangeklikt

Comment

• voske7
                      • May 2006
                      • 7

Misschien kan ik een kleine tip geven?
                      - is het niet beter om een site-pagina te beveiligen tegen diefstal?
                      - Stel dat ik een foto('s) zie en ik wil die ook gebruiken, kan ik dat aan één van jullie vragen en het gratis gebruiken?
                      - of is het dan voldoende om een link te leggen naar jullie site zonder toestemming?

Enfin, dat wil ik eens vragen aan jullie?

Comment

• Jacob
                        • Jan 2006
                        • 152

Over de pagina beveiliging. Hoe wil je dat doen? Als je de foto echt wil 'stelen' lukt dat toch wel. De goede gebruikers gaan weer last ondervinden van een beveiliging.

Precies zoals cd copy beveiligingen of andere digitale restricties. Zolang je iets wil laten horen/zien valt het te kraken. En de normale gebruiker kan zijn pas aangeschaft cd niet in de auto luisteren. (dan maken we er toch een kopie van....)

Comment

• voske7
                          • May 2006
                          • 7

Ik heb er veel al geleerd vanavond tussen een eigendomsrecht en copyright. Wel interessant deze sub-forum.

Comment

• showband
                            • May 2001
                            • 4524

Vergelijk onze jaren oude bio van D.I.S.C.O.
                            http://home.wanadoo.nl/showband/bio.htm
                            [FONT=Arial]Herkenbaar voor een volwassen publiek. En met een presentatie zo aanstekelijk dat zij ook degene die de seventies niet heeft meegemaakt op de dansvloer krijgt.

Het repertoire is een zorgvuldige mix van de beste nummers uit de periode 1974-1984. Bekende hits als "Celebration" en "le Freak". Filmklassiekers als "Staying Alive" en "Brand new day". Maar ook nummers waarvan iedereen de titel is vergeten als "Starlette" en "Can you feel the force". Een door de jaren gegroeid en getest repertoire, gebracht met oprecht enthousiasme.
                            [/FONT]
                            met de splinternieuwe van
                            The Brand New Bandstand
                            http://www.premiere.nl/V5/item.index.php?id=503899
                            brand new bandstand, partyband, sascha van esdonk produkties

Herkenbaar voor een breed publiek en met een presentatie zo aanstekelijk dat de Brand New Bandstand ook de meest verlegen personen op de dansvloer krijgt. Het repertoire is een zorgvuldige mix van alle best dansbare nummers van de laatste 25 jaar. Soms cool, dan weer very hot, het gaat van funk naar pop, disco/danceclassics, soul, R&B en nog veel meer!
                            Bekende hits van o.a. Michael Jackson, Donna Summer, Prince en Whitney Houston en een door de jaren heen gegroeid en getest repertoire, gebracht met oprecht enthousiasme. Maar natuurlijk vooral met de nadruk op "the seventies".
                            Ik zie wel overeenkomsten
                            lekker belangrijk!

Comment

• moderator
                              Moderator
                              • Apr 2001
                              • 5950

Juridisch gezien geen speld tusen te krijgen. Moreel gezien opvatten als een groot compliment voor de schrijver van de originele tekst!
                              Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• S500D
                                • Feb 2003
                                • 215

Er staat nu op heuff een advertentie waar een versterker te koop staat met daarop een foto van mijn versterker.
                                Is die foto dan officieel van mij? of kun je daar wettelijk echt niets aan doen!

Gr Ron.
                                U draait, Wij vragen.

Comment

Working...