Originally posted by showband
Worden jullie foto's ook "gejat"???
Collapse
X
-
Voor mij is het goed zo ik wil dit verder laten rusten en bekijke onze site maar eens daar staan veel foto's op (van eigen producties.) Kom een keer op de koffie en wie weet kunnen we nog wat voor elkaar beteken, want ik ga waarschijnlijk nog wel eens geluid doen voor het bandje.Wij zijn analoog en gaan nu ook digitaal -
Daar zou ik dan wel even netjes zetten dat jullie het GELUID hebben verzorgd. De "techniek" staat ook voor licht, wat jullie dus blijkbaar niet hebben gedaan.Tijdens de oud en nieuw nacht van 2005 op 2006, verzorgde Level Music Support de techniek bij The Jagz. Het optreden vond plaats in de sporthal Rhoon.Creating shows beyond ImaginationComment
-
Vraag me uberhaubt af, of het wettelijk is toegestaan om de klant op deze manier publikelijk aan de schandpaal te nachelen.... Beetje rare praktijken... zou niet mijn provider moeten zijncheers,
DeeJ
zohee pappie, die tafel van die meneer is echt wel grootComment
-
Zoals je zag de de website het een paar uur later weer, hij heeft de servers verhuisd en tijdens dat proces is dat gebeurd en was dus een foutje toen ik het las heb ik hem gebeld en gezegd dat dat er stond en toen deed paar uur later de zite het weer.Originally posted by SpaceyDeeJVraag me uberhaubt af, of het wettelijk is toegestaan om de klant op deze manier publikelijk aan de schandpaal te nachelen.... Beetje rare praktijken... zou niet mijn provider moeten zijn
een slordig foutje. maar jaWij zijn analoog en gaan nu ook digitaalComment
-
Dat is zeker een slordig foutje.Originally posted by levelmsZoals je zag de de website het een paar uur later weer, hij heeft de servers verhuisd en tijdens dat proces is dat gebeurd en was dus een foutje toen ik het las heb ik hem gebeld en gezegd dat dat er stond en toen deed paar uur later de zite het weer.
een slordig foutje. maar ja
Was geen goede reclame voor jou, verbind je daar dan nog concequentie's aan voor jou "leverancier"?
Comment
-
Als ik dat hier zo lees mag ik wel gaan uitkijken! Ik zie namelijk op de planning hier een paar keer DISCO staan
Fototoestel maar thuislaten dan? :P
Comment
-
haha, je weet wel wat ik bedoel.Originally posted by Jasper-LichtbronAls ik dat hier zo lees mag ik wel gaan uitkijken! Ik zie namelijk op de planning hier een paar keer DISCO staan
Fototoestel maar thuislaten dan? :P
Wil jij de boys van Muss die gisteren la commedia deden nog namens mij bedanken voor het geluid. Ik ben redelijk gevloerd afgevoerd. (heerst een leuk griepje) De band vond het geluid prima. Ik heb er zelf niets van gehoord, was te ziek om er iets van te merken.
(tijdens de derde set nog op en neer naar de plee gerend om te schotsen enzo)lekker belangrijk!Comment
-
Haha doe ik, mening van Steven was hetzelfde: voor herhaling vatbaar. Beterschap!Originally posted by showbandhaha, je weet wel wat ik bedoel.
Wil jij de boys van Muss die gisteren la commedia deden nog namens mij bedanken voor het geluid. Ik ben redelijk gevloerd afgevoerd. (heerst een leuk griepje) De band vond het geluid prima. Ik heb er zelf niets van gehoord, was te ziek om er iets van te merken.
(tijdens de derde set nog op en neer naar de plee gerend om te schotsen enzo)Comment
-
Graag gedaan hoor!Originally posted by showbandhaha, je weet wel wat ik bedoel.
(tijdens de derde set nog op en neer naar de plee gerend om te schotsen enzo)
Ik zag je ineens rennen en toen was er een nummertje zonder gitaar. Helaas konden we niks doen om je een beter gevoel te geven. Beterschap met uitzieken in ieder geval!
Fijn bandje overigens!
(Was overigens altijd geregd als Stinger hier maar kon de login gegevens niet meer vinden, dus een nieuwe account aangemaakt. Moet ik weer helemaal bij 1 beginnen
)
d&b AudiotechnikComment
-
Powerd by MB-AudiosystemsComment
-
= template van templatemonster.comOriginally posted by jopComment
-
Ik weet ook nog wel een (slordig?) foutje te noemen, maar ik neem aan dat LevelMS wel weet waar ik op doel....Originally posted by levelmsZoals je zag de de website het een paar uur later weer, hij heeft de servers verhuisd en tijdens dat proces is dat gebeurd en was dus een foutje toen ik het las heb ik hem gebeld en gezegd dat dat er stond en toen deed paar uur later de zite het weer.
een slordig foutje. maar ja
(Zonder hier publiekelijk al te veel op in te gaan), maar ik krijg geen reactie op mail, voicemail, SMS en de vaste nummers van LevelMS kloppen blijken ook niet zoals die vermeld staan op zijn website.Comment
-
Onze vriend van LevelMS doet wel eens meer dingen die niet kunnen, zoals materiaal bestellen en nooit betalen.
Hem proberen bereiken via alle mogelijke nummers, e-mail, brieven enz... lukt NOOIT.
Ik ben echt wel benieuw hoe deze man aan klanten geraakt als hij nooit te bereiken is.
Foto's heeft hij van ons nog niet gejat, maar ons vertrouwen in hem heeft hij wel degelijk om zeep geholpen, en we weten nog steeds niet waarom.Last edited by Peter Vanhove; 15-04-06, 20:44.Import BeNeLux : TW AUDiO - ENTTEC - TECNARE
Import BeLux : HEIL SOUND - LOGIC SYSTEMSComment

Comment