Opmerkelijke filmpjes uit de industrie

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • hugovanmeijeren
    • Oct 2004
    • 1436

YouTube - Alphabeat - Fascination Live "Parkpop 2010" Den Haag

Ook leuk als artiesten zelf Synco CW152's beginnen te stapelen om een riser te bouwen...

Groeten Hugo
    Renkus-Heinz, das geen pasta saus, maar zit wel knor!

"Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi" Varro

Comment

• dj-wojcik
      • Jul 2008
      • 911

Originally posted by Lala
      Pro FM is dat bedrijf.

Niet mijn favoriete stagehands, er lopen af en toe wat mensen rond waarvan ik me afvraag wat ze er doen....
      Dan weet ik ook wat er aan mankeert als jij dat denkt Het zijn niet alleen stagehands Als je weet wat ze bijvoorbeeld leveren bij André Rieu:

- Sitecrew
      - Heftruck en hoogwerker chauffeurs
      - Riggers
      - Steelhands
      - Scaffolder
      - Volgspotters
      - Stagecrew of showcrew
      [CENTER]DJ-Wojcik[/CENTER]
      [CENTER]Het is de kunst om van geluids-overlast een buurtfeest te maken ;)[/CENTER]

Comment

• 4AC
        • Nov 2007
        • 1791

Originally posted by hugovanmeijeren
        YouTube - Alphabeat - Fascination Live "Parkpop 2010" Den Haag

Ook leuk als artiesten zelf Synco CW152's beginnen te stapelen om een riser te bouwen...

Groeten Hugo
        Haha, geweldig!
        Haalt die artiest nou zelf de Speakon's los?

En die zenuwachtige, verbaasde gezichten achter in beeld... daar kon ik wel even om lachen!

Mvg,

Teun
        uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
        Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

Comment

• dj-wojcik
          • Jul 2008
          • 911

Ik zie hem op geen enkele manier speakon los maken. Misschien toch opzet in spel?
          [CENTER]DJ-Wojcik[/CENTER]
          [CENTER]Het is de kunst om van geluids-overlast een buurtfeest te maken ;)[/CENTER]

Comment

• Beckers Entertainment
            • Dec 2008
            • 650

Of ze liggen er voor de sier.

Hele podium ligt vol, maar voor zover ik kan zien hebben alle muzikanten en zanger in-ears.
            Wat zegt u? Ik versta u niet... Wacht, ik zet het licht wat zachter!?

Comment

• Lala
              • Sep 2008
              • 370

Originally posted by dj-wojcik
              Dan weet ik ook wat er aan mankeert als jij dat denkt Het zijn niet alleen stagehands Als je weet wat ze bijvoorbeeld leveren bij André Rieu:

- Sitecrew
              - Heftruck en hoogwerker chauffeurs
              - Riggers
              - Steelhands
              - Scaffolder
              - Volgspotters
              - Stagecrew of showcrew
              Ik snap niet waarom ik wat zou mankeren, omdat ik zeg dat het niet mijn favoriete stagehands zijn?

Ik weet precies wat voor soort mensen dat bedrijf levert (Ik heb er genoeg gezien tijdens de bouw van Rieu), maar ik had het over stagehands, omdat ik daar het meeste mee te maken heb....

Comment

• hugovanmeijeren
                • Oct 2004
                • 1436

Voor wat betreft die monitors, ik was zelf ook op Parkpop en heb Alphabeat ook live gezien, ik heb daarbij ook nog foto's gemaakt, maar daar zitten de speakons nog WEL in de monitors. (Was aan het begin van het optreden).

Dit nummer was de toegift dus misschien was er inderdaad opzet in het spel... Hoewel die stagehands wel heel gespannen zitten toe te kijken...

Iemand heeft in ieder geval tijdens de show de speakons eruit getrokken... Het is mij echter niet opgevallen (ik zat op de grond naast de FOH tent).

Groeten Hugo
                Renkus-Heinz, das geen pasta saus, maar zit wel knor!

"Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi" Varro

Comment

• renevanh
                  • Oct 2004
                  • 2371

Originally posted by hugovanmeijeren
                  Dit nummer was de toegift dus misschien was er inderdaad opzet in het spel... Hoewel die stagehands wel heel gespannen zitten toe te kijken...
                  Nou, als ik de gezichten zo bekijk geen opzet... stagemanager (?) lijkt redelijk bezorgd.
                  Last edited by renevanh; 14-07-10, 22:32.
                  Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Comment

• MusicSupport
                    • Feb 2006
                    • 1016

Originally posted by renevanh
                    Nou, als ik de gezichten zo bekijk geen opzet... stagemanager (?) lijkt redelijk bezorgd.
                    Vast niet vanwege de speakons die eruit liggen of de versterkers nu niks staan te doen maar meer dat die gast niet naar beneden de put achter de barriers inpleurt
                    d&b Audiotechnik

Comment

• Junior
                      • Jan 2010
                      • 114

De gezichten zeggen vrij weinig.
                      Het is niet iets wat iedereen backstage hoeft te weten.
                      En dan ziet het er toch even raar uit als iemand opeens op 2 floortjes staat.

Het lijkt mij op zet met name omdat er iemand klaar staat om de floortjes weer op de grond te zetten.

Comment

• DJ_matthias
                        • Jun 2005
                        • 620

Originally posted by Junior
                        Het lijkt mij op zet met name omdat er iemand klaar staat om de floortjes weer op de grond te zetten.
                        ik denk gewoon dat iemand erop uitgestuurd is om die 2 snel weer van elkaar te halen voor dat stuk artiest er weer gaat opkruipen!

immers... als het opzet is weet de stage-manager er zowizo van en zou hij wel een flightcase of riser of iets dergelijks aanbieden ipv 2 wedges!
                        we had a light designer once, but he went mad so we shot him.
                        Now he's a light of a diffrent kind, one of ***'s little gobo's in dimmer heaven!

Comment

• @lex
                          • Jul 2006
                          • 1087

Jongens wat maakt het uit? Wat een discussie over een tafelhoge klimpartij op twee hele zware (lees: zullen niet snel omvallen) wedges...

Steve Hogarth klom in zijn 'jonge jaren' nog wel eens in de PA stack. Heb hem in Paradiso zelfs bijna naar het balkon zien klimmen. Tegenwoordig doet hij dat overigens niet meer. Guess why...

@lex
                          Het is bevredigender om een illusie te perfectioneren dan de werkelijkheid na te bootsen...

Comment

• Lj_Mouzer
                            • Jan 2005
                            • 125

Kan de directe link naar het filmpje niet vinden maar hierbij een link naar het ongeluk van pink in duitsland.
                            SpitsNieuws : Pink gewond door ongeluk
                            Wie is toch die Pieter Smit ? "die treed ook overal op"

Comment

• DJ_matthias
                              • Jun 2005
                              • 620

Originally posted by Lj_Mouzer
                              Kan de directe link naar het filmpje niet vinden maar hierbij een link naar het ongeluk van pink in duitsland.
                              SpitsNieuws : Pink gewond door ongeluk
                              levensgevaarlijk dat harnas...
                              haar rechterkant zit niet vast, ze doet het teken dat ze niet KAN vertrekken maar de routine bij de techs zat er blijkbaar toch goed in.
                              zit toch wat kracht achter dat systeempje! dat raar danseresje wordt ook zo het decor in gecatapulteerd!
                              we had a light designer once, but he went mad so we shot him.
                              Now he's a light of a diffrent kind, one of ***'s little gobo's in dimmer heaven!

Comment

• robin1
                                • Jul 2010
                                • 10

Vari Lite Curling...

Ik weet niet bij welk bedrijf, en waar precies..

YouTube - Varilite Curling

Comment

Working...