Opmerkelijke filmpjes uit de industrie
Collapse
X
-
dat geloof ik ook wel. Als het namelijk net iets te hard plastic was geweest dan had je het wel gehoord:P. Maar dan nog, als ik zoiets vaker zie gebeuren.....
je kunt het moeilijk ontkennen maar die jongens hebben wel passie! met een dikke streep er onder[CENTER]DJ-Wojcik[/CENTER]
[CENTER]Het is de kunst om van geluids-overlast een buurtfeest te maken ;)[/CENTER]Comment
-
Hmmm, ik neem aan dat je weet wat het Oktoberfest inhoud? Gewoon veel lederhosen muziek en vooral héél veel bier, dan willen mensen nog wel eens dat soort dingen doen
Maargoed, kijk eens naar Kyteman, die gaat ook helemaal op in zijn muziek (laatst gezien, érg goed!), en die was gewoon nuchter (na de hand nog even gesproken/gezien).
Maargoed, ik zeg zelf altijd maar: iedereen is een beetje gek in de kop, en sommige mensen wat meer dan de ander.
DaanI met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.Comment
-
hahahaha, je hebt het wel hier tegen iemand die net als ik uit het zuiden van het land komt, we weten echt wel wat oktoberfest is, en hoe je een feestje moet bouwenen dit zijn nog de meest gave muzikanten om naar te kijken, net als kyteman idd, of bijvoorbeeld c-mon en kipsky afgelopen vrijdag op pinkpop, daar spatte ook alles vanaf, echt alles
Jeroen van GeffenComment
-
hahahaha, je hebt het wel hier tegen iemand die net als ik uit het zuiden van het land komt, we weten echt wel wat oktoberfest is, en hoe je een feestje moet bouwenen dit zijn nog de meest gave muzikanten om naar te kijken, net als kyteman idd, of bijvoorbeeld c-mon en kipsky afgelopen vrijdag op pinkpop, daar spatte ook alles vanaf, echt alles
Zeker weten!
Maarrrrr: Back on topic! (ookal is het de lounge)
-
Mooi gesproken, we hebben denk ik net iets meer van deze feesten dan de rest in Nederland. Een aantal zeer goede schlagerbands doen het altijd goed hier in het zuiden
[edit]
ow sorry ik zie nu pas je post Daan. Zal ik dan maar een filmpje posten van "wir sind spitze"? :PLast edited by dj-wojcik; 31-05-10, 17:33.[CENTER]DJ-Wojcik[/CENTER]
[CENTER]Het is de kunst om van geluids-overlast een buurtfeest te maken ;)[/CENTER]Comment
-
Mooi gesproken, we hebben denk ik net iets meer van deze feesten dan de rest in Nederland. Een aantal zeer goede schlagerbands doen het altijd goed hier in het zuiden
[edit]
ow sorry ik zie nu pas je post Daan. Zal ik dan maar een filmpje posten van "wir sind spitze"? :P
Hmmm, als je dat doet ben ik hier definitief weg, dat soort muziek is prima, maar alleen met carnaval, en dat duurt nog ff
-
-
in-koppertje
YouTube - Wir sind spitze bij TVL
haha, nee je moet er van houden. maar over het algemeen hier in het zuiden, weten ze er wel raad mee[CENTER]DJ-Wojcik[/CENTER]
-
haha als we ruig gaan doen, dan kan k dr nog wel een aantal achteraan gooien, haha! Maar waarom alleen met carnaval deze muziek? altijd gezellig, ook op een OKTOBERfest
en btw, hier in de buurt houden we op ons buurtfeest in juli ook oktoberfest, maar dan alleen wat vervroegt, de mensen uit het hoge noorden zijn gewoon niet goed gewend aan Stimmung und Spaß, buiten carnaval dan,maarja,sorry,dat kunnen jullie ook nietapres ski hut, tsjah, komt langzaaam in de buurt
voor de echte liefhebber:
YouTube - Hub'n Bub'n - Kissing the ShadowsJeroen van GeffenComment
-
-
er is een tijd en een plaats voor alles....
YouTube - Rick K. and the Allnighters - Sharp Dressed Manlekker belangrijk!Comment
-
Deze is dan ook leuk hoor!
YouTube - Rick K. and the Allnighters - Wipe Out
Misschien een nieuw soort fitniss rage in America?
Óm dat de hele avond vol te houden.RESPECT!!
Comment
-
Indd, en vooral die wissel dan. Ik zie dit niet vaak gebeurden, dat er tijdens een optreden van drummer word gewisselt terwijl het nummer gewoon door gaat[CENTER]DJ-Wojcik[/CENTER]
Comment