MA lighting lichttafels

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • rene.derksen
    • Feb 2004
    • 649

Een oplossing zou ook kunnen zijn door met verschillende cues te werken... Je maakt dus een fadertje 'parren' met een cue rood, en een cue blauw, met een fade tijd van ong. 1.5/2s faden ze mooi over. zou je echt meerdere kleuren willen gebruiken, zou je een button van de fader de fuctie "load" kunnen geven, of de "goto" fucntie op de tafel, zodoende kun je een cue laden die verderop in je sequence gebruikt wordt.

Zorg wel dat de cuelist op "non tracking" staat, anders gaan uiteraard de (in dit geval) rode én blauwe parren aan.

Verder zijn er nog wel meer mogelijkheden, maar ik denk dat dit de beste oplossing is wanneer je op 1 pagina probeert te blijven werken.

EDIT: het verschil tussen load en goto, ook niet onbelangrijk, bij load wordt de betreffende cue enkel geladen, en pas geactiveerd wanneer een go gegeven wordt, bij goto zal de cue ook direct geactiveerd worden.
    Last edited by rene.derksen; 21-12-10, 19:14.
    Licht is altijd zwaar.

Comment

• Jugfire
      • Oct 2004
      • 91

je kunt alleen geen goto of load doen van een executer terwijl je met andere executers aan het flashen bent.
      zodra je op de goto, of load, drukt en daarna een flash button(of andere button van executors) indrukt dan zal de MA het load/goto scherm weg drukken.

Dit is te ondervangen door van de goto/load een macro te maken.
      De macro doet echter alleen maar een load of goto van de Default Executor, maar blijft wel staan tot je de actie hebt gedaan.
      Ik ben dan wel een newbe maar dat wil niet zeggen dat ik newbe

Comment

• Svartrose
        • Apr 2008
        • 229

Kijk, daar kan ik wat mee. Weer wat geleerd.. bedankt!

Comment

Working...