de grote veranderingen die titan meebrengen zijn oa:
een betere en geavanceerdere shape generator (eigl mijn enigste ergernis tot nog toe is de huidige shape generator)
een betere scherm interface want momenteel heb je weinig extra/info aan de huidige scherm layout
makkelijk aanpassen van aantal/type fixtures met behoud van het al geprogrammeerde...
wat betreft led is de tafel niet heel super vriendelijk geef ik je gelijk in maar wij gebruiken het momenteel toch relatief veel met led's
onze oplossing: laptop met pixeldrive of arkaos en ledmapper van arkaos...
werkt netjes en goed naar mijn mening
(koppeling via artnet bij ons doormiddel van een ethernet switch van luminex)
een betere en geavanceerdere shape generator (eigl mijn enigste ergernis tot nog toe is de huidige shape generator)
een betere scherm interface want momenteel heb je weinig extra/info aan de huidige scherm layout
makkelijk aanpassen van aantal/type fixtures met behoud van het al geprogrammeerde...
wat betreft led is de tafel niet heel super vriendelijk geef ik je gelijk in maar wij gebruiken het momenteel toch relatief veel met led's
onze oplossing: laptop met pixeldrive of arkaos en ledmapper van arkaos...
werkt netjes en goed naar mijn mening
(koppeling via artnet bij ons doormiddel van een ethernet switch van luminex)

), zelfde als wat jij aangeeft (keys niet werkend, playbacks/etc. wel), maar ook complete desk die na druk op een systeem-knop begint te hakkelen en na 25 seconden dat menu opent en op de volgende knop weer pas na zo'n 30 seconden reageert.

misschien toch eens kijken voor een update
Comment