Avolites lichttafels

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kokkie
    • Nov 2003
    • 1166

Op de oudere Pearl's 2000 moest je bij het inbouwen van een nieuwe standaard diskdrive iets omsolderen. Dat ging volgens mij om de boris 1 moederboards. Het was geen ingrijpende verandering, maar uit mijn hoofd weet ik het ook niet meer, dus als het probleem zich voordoet nadat er een nieuwe diskdrive in is gekomen in combinatie met een boris1 moederboard, dan zou dit het probleem kunnen zijn.
    Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).

Comment

• PowerSound
      • Nov 2001
      • 1892

Goed om te weten !
      PSL Bvba powered by
      L-Acoustics dV-Dosc / Arc / dV-Sub / SB28 / 112P / LA8
      Yahama LS9-32 / MC7L-48
      Grand MA Full Size / Light / Avolite 2008 / Tiger
      Martin MAC250 Krypton / Wash / 700 Profile / Atomic

Comment

• ljmartijnw
        • Apr 2004
        • 133

Ik krijg een error dat ie de disk niet kan lezen: Couldn't read disk. hit exit.
        En de kabel heb ik al gechekt maar werkte niet. Iemand nog een idee??
        Down Under.

Comment

• cornedure
          • Jul 2002
          • 230

Heb je het al met meerdere diskettes geprobeerd?

Formatteer anders de diskette in de Pearl zelf. Dat kan via DISK > FORMAT OPTIONS > Format a 1.4 MB disk.

Steek de personalities dan weer op de diskette of sla je show op al naargelang het nodige.

Comment

• ljmartijnw
            • Apr 2004
            • 133

ik formateer de diskettes altijd op de tafel en heb inderdaad meerdere diskettes geprobeerd. en dit werkt nog steeds niet.
            Down Under.

Comment

• kokkie
              • Nov 2003
              • 1166

Avo moet gewoon werken op Dos geformateerde diskettes. Of je ze nou op je PC formateerd of een doosje in de winkel koopt mag niet uithalen.
              Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).

Comment

• delighted
                • Jul 2003
                • 420

citaat:Geplaatst door kokkie

Avo moet gewoon werken op Dos geformateerde diskettes. Of je ze nou op je PC formateerd of een doosje in de winkel koopt mag niet uithalen.
                Theoretisch heb je helemaal gelijk, in de praktijk blijkt het nog wel eens anders te zijn. Heb ook wel eens problemen met diskettes gehad op de Pearl die meteen opgelost waren na het formateren van de diskettes in de Pearl zelf.

Comment

• Johannez
                  • Feb 2005
                  • 38

Andere floppy drive!

Die dingen zijn niet zo duur...

Of de software ff opnieuw instaleren.
                  Muziek maakt meer goed dan je lief is

Comment

• ljmartijnw
                    • Apr 2004
                    • 133

thnx in ieder geval voor de opties die jullie gegeven hebben.
                    Down Under.

Comment

• Johannez
                      • Feb 2005
                      • 38

Weet iemand hier hoe het komt dat soms, als je op pagina 1 aant proggen of runnen bent, de tafel inneens naar pagina 3 verspringt? Zo vaag is dat...

Comment

• CoenCo
                        • Feb 2005
                        • 230

citaat:Geplaatst door Johannez

Weet iemand hier hoe het komt dat soms, als je op pagina 1 aant proggen of runnen bent, de tafel inneens naar pagina 3 verspringt? Zo vaag is dat...
                        Yup. Dat is de "key-reading"-fault. Deze is verholpen in de 2004software, dus gewoon even de nieuwste 2004V1.1 downloaden van www.avolites.com ..

Comment

• ljmartijnw
                          • Apr 2004
                          • 133

Dat heb ik ook een keer gehad, maar ik heb de pearl 1000 kan dus geen 2004 updaten. is er ook een andere oplossing voor.
                          Down Under.

Comment

• Johannez
                            • Feb 2005
                            • 38

Kreeg net een mailtje van Avo dat de nieuwe software te downloaden is idd....

Maar draait een 2000 dus nu ook bugvrij met de 2004 software... Andersom bedoel ik dan

Comment

• ljmartijnw
                              • Apr 2004
                              • 133

Gisteravond de pearl helemaal weggedragen, 3x de voeding eruit geknald, band uitgelicht op een klein MA tafeltje. Jammer dus geen bewegend licht bij vankatoen.
                              Down Under.

Comment

• PowerSound
                                • Nov 2001
                                • 1892

Ik had een vraagje :

STEL : 8 Movingheads, waarvan 2 een speciaal logo gobo hebben.

Je maakt een pan/tilt shape op je 8 MH's, en je maakt met een memory een scene waar je 2 MH's met gobo op een specifieke plek schijnen met die gobo en indexatie.

Nu wil ik tijdens de shape, die 2 MH's oproepen via de memory (dus de 6 anderen gaan gewoon door met de shape; de 2 andere gaan op hun plak de projectie doen). Dit lukt mij niet, als ik de shape laat draaien, en de memory ook erin gooi, maakt hij een soort van mengeling tussen de 2 (dus iets dat totaal niet is wat ik wil). Hoe moet ik dat doen ?
                                PSL Bvba powered by
                                L-Acoustics dV-Dosc / Arc / dV-Sub / SB28 / 112P / LA8
                                Yahama LS9-32 / MC7L-48
                                Grand MA Full Size / Light / Avolite 2008 / Tiger
                                Martin MAC250 Krypton / Wash / 700 Profile / Atomic

Comment

Working...