Freestyler 3.0

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • polleke
    • Jan 2009
    • 11

nog een klein vraagje

Bij het programmeren heb ik een probleem dat ik maar 15 stappen per bestand kan programmeren. Is dat normaal of moet je iets aanvinken om bijvoorbeeld 30 stappen of meer te programmeren.
    Ik ben de vorige keer hier zo goed geholpen nog maar eens proberen. Op google valt ook weinig te vinden wat echt duidleijk is, You tube heplt ook wel maar kan dit punt nergens vinden.

Comment

• tasplace
      • Dec 2003
      • 33

Heel simpel

Ga naar de freestyler instalatie map en open freestyler.ini

verander daar het volgende:
      [NumberOfScenes]
      Number=35

en klaar is kees

Greetz

Comment

• polleke
        • Jan 2009
        • 11

Het ziet er inderdaag simpel uit, maar ik kan freestyler.ini niet vinden. Ik gebruik vista. Als ik in de program files kom kan ik dit bestand niet vinden.
        Andere tips

Comment

• stekelvarke
          • Dec 2004
          • 1062

Ik heb Freestyler niet geïnstalleerd, dus ik kan je geen concreet antwoord geven. Maar je kan misschien proberen om je verborgen bestanden zichtbaar te zetten ( Extra > Mapopties of Organiseren Map- en zoekopties. Dan in het tabblad weergave "verborgen bestanden en mappen weergeven" aanvinken).
          Mocht je het dan nog niet vinden zou je kunnen zoeken naar freestyler.ini (zoeken staat rechts bovenaan in elk 'verkenner' venster, of onderaan als je op start(windows logo) geklikt hebt.)
          exit night into LIGHT

Comment

• polleke
            • Jan 2009
            • 11

Gelukt

Ja hoor het is me gelukt om die file te vinden, hij staat onder confriguratie. (op het kladblok). In vista eerst wat aanpassen zodat je veranderingen kunt aanbrengen nadat je dit gedaan hebt kun je de aantal scenes aanpassen, maar in freestyler zelf gebeurt niks. Heb de computer div malen opnieuw opgestart maar ik blijf maar 15 scenes houden in het programma terwijl ik 30 heb ingevuld rara.

Ik ben vervelend maar hopelijk weet iemand waarom het niet werkt zoals ik wil

Comment

• DJ-Jan
              • Jun 2008
              • 326

Waarom is eigelijk ooit dat maximum van 15 ingesteld?
              Event-Light

Comment

• DJ-Jan
                • Jun 2008
                • 326

Originally posted by polleke
                Ja hoor het is me gelukt om die file te vinden, hij staat onder confriguratie. (op het kladblok). In vista eerst wat aanpassen zodat je veranderingen kunt aanbrengen nadat je dit gedaan hebt kun je de aantal scenes aanpassen, maar in freestyler zelf gebeurt niks. Heb de computer div malen opnieuw opgestart maar ik blijf maar 15 scenes houden in het programma terwijl ik 30 heb ingevuld rara.

Ik ben vervelend maar hopelijk weet iemand waarom het niet werkt zoals ik wil
                Welke aanpassingen heb je gedaan om het te kunnen veranderen?
                Event-Light

Comment

• tasplace
                  • Dec 2003
                  • 33

Originally posted by DJ-Jan
                  Waarom is eigelijk ooit dat maximum van 15 ingesteld?

Weet ik niet precies, volgens mij om freestyler ook geschikt te maken voor lichtere pc's

@ polleke, vreemd bij mij werkt het.
                  Wat je nog kan probeeren is freestyler starten dan naar
                  setup > freestyler setup > extra options > reset to factory defaults

Moet je wel freestyler opnieuw opstarten

Greetz

Comment

• ultrakiller
                    • Nov 2008
                    • 67

Originally posted by DJ-Jan
                    Welke aanpassingen heb je gedaan om het te kunnen veranderen?
                    wil ik ook wel weten ...

maare, wat is dan het maximum , of kan je gewoon invullen hoeveel chases je wilt ?

Comment

• polleke
                      • Jan 2009
                      • 11

Eindelijk na lang zoeken heb ik de file gevonden die ik moest hebben, hij stond op een ander stukje op mijn harde schijf. (moet me echt nog een keer gaan verdiepen in vista 2 dezelfde bestanden op 1 schijf) Scene kan ik nu aanpassen naar mijn eigenhoeveelheid. Heb nu 50 gedaan ben benieuwd op mijn processer dit aan kan maar we zullen zien.

Wie nog zin heeft om dee leek in freestyler weg wijs te maken, mijn magic 3d icoon is zwart, heb wel sunlite software gedownload maar kan ik hier iets mee doen, ja 3d maken maar kan ik het dan ook afspelen in freestyler, of is dat voor de mensen die betaald hebben of zo. Als je zin hebt mag je antwoorden.

Comment

• partydrivein
                        • Jul 2008
                        • 389

je moet je fixture's ook patchen in je 3d software
                        en nee er komt geen betaling aan te pas...
                        deze account is buiten gebruik waar kun je dat ding verwijderen?

Comment

• tasplace
                          • Dec 2003
                          • 33

Bij de instalatie van freestyler word er gevraagt of je magic 3d wilt instaleeren. Vink deze aan en hij gaat automtich magic 3d downloaden en instaleeren.

Als je meer vragen hebt kan je natuurlijk ook terecht op het freestyler forum Support Forum • Index page

Greetz

Comment

• DJ-Jan
                            • Jun 2008
                            • 326

Eindelijk na lang zoeken heb ik de file gevonden die ik moest hebben, hij stond op een ander stukje op mijn harde schijf. (moet me echt nog een keer gaan verdiepen in vista 2 dezelfde bestanden op 1 schijf) Scene kan ik nu aanpassen naar mijn eigenhoeveelheid. Heb nu 50 gedaan ben benieuwd op mijn processer dit aan kan maar we zullen zien.

Wie nog zin heeft om dee leek in freestyler weg wijs te maken, mijn magic 3d icoon is zwart, heb wel sunlite software gedownload maar kan ik hier iets mee doen, ja 3d maken maar kan ik het dan ook afspelen in freestyler, of is dat voor de mensen die betaald hebben of zo. Als je zin hebt mag je antwoorden.
                            Ik heb dat kladblokje ook gevonden maar wanneer ik iets verander en dat wil opslaan dan kan vista de bestandslocatie niet vinden
                            Event-Light

Comment

• polleke
                              • Jan 2009
                              • 11

He Dj Jan.

Ik heb gezocht in in vista bij computer C:\ schijf. Dan klik je op organiseren. Dan bij zoeken map en zoek opties klik je op weergave, dan klik je ergens onderaan verborgen bestanden en mappen weergeven en dan op toepassen.
                              Dan klik je op het windows logo en zoek je naar het bestand freestyler.ini. Dit bestand kent hij niet en ga je geavenceerd zoeken, hier stel je bij naam weer freestyler.ini in en zoeken op de c: schijf. Dan vindt hij 2 bestanden. Je moet het volgende bestand hebben gebruikers\jouwpcnaam\appdata\local\virtuelstore\p rogramfiles\freestyler. Hier kom je bij hetzelfde kladblok maar dit werkt wel. Ik kan op deze manier het aantal scene aanpasen. Hopelijk lukt het nu wel bij je.

Hoe krijg je de fade snelheid aangepast, dat je spiegeltjes langzaam bewegen in je programma, heb bij nieuw programma die tijd al aangepast maar nog vliegen ze van links naar rechts.

Inderdaad heb freestyler opnieuw geinstalleerd en kan nu wel 3d aan via freestyler. Weer een nieuwe uitdaging weet nog niet hoe het werkt. Kan wel alles leeg maken maar een nieuwe lamp invoegen geen idee. Helaas is alle uitleg in het engels duurt het allemaal weer langer, had ik engels maar bijgehouden had nu veel gescheeld.
                              Last edited by polleke; 12-01-09, 22:50.

Comment

• tasplace
                                • Dec 2003
                                • 33

Hoe krijg je de fade snelheid aangepast, dat je spiegeltjes langzaam bewegen in je programma, heb bij nieuw programma die tijd al aangepast maar nog vliegen ze van links naar rechts.
                                Bij Het programmeren de pan/tilt op fade zetten en niet op snap.
                                dan de fader time aanpassen

Greetz

Comment

Working...