Borsato in de Kuip 2004

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • musicjohn
    • Aug 2001
    • 1102

Hallo allemaal.... en gegroet vanuit Spanje. Hier ben ik weer na bijna een half jaar. Ik heb zojuist de foto'tjes bekeken maar niet alle posts gelezen... toch wel wat teleurgesteld; vooral veel wit en geel. Jammer. Met zo'n rig en budget had ik meer verwacht.

Greetz....
    Greetzzz... [;)]

John

Wilt U de allernieuwste updates nu installeren? Klik dan <b>---&gt;&gt;&gt; HIER &lt;&lt;&lt;---</b>

Comment

• Jasper-Lichtbron
      • Jun 2001
      • 2155

Koop de DVD en oordeel dan pas Ik heb foto's gemaakt, maar de plaatjes met bijvoorbeeld diep paars zijn mislukt. Erg weinig licht, en je camera stilhouden terwijl je tussen zo'n mensenmassa staat is redelijk lastig; die waren dus vrijwel allemaal bewogen. Ben wel benieuwd naar de DVD, zou dat nog lang duren?

Comment

• One Ton
        • Sep 2004
        • 3

Helaas was ik deze keer niet in de gelegenheid de hele show te kijken, wel een aardig deel mee kunnen krijgen voordat ik ging afbreken (heb het grootste deel van de rigging omlaag gedrukt) en een keer eerder die week een stukje opening kunnen kijken. Het was zeker een mooie show, ze hebben het toch aardig voor elkaar gekregen de show (onderweg) uit 2002 te overtreffen.

Voor de geïnteresseerden, tijdens het optreden van Bruce Springsteen in de Kuip heb ik dat alert-kastje eens op de foto gezet:

Comment

• Fritz
          • Oct 2001
          • 621

citaat:Geplaatst door (iCe)

Ben wel benieuwd naar de DVD, zou dat nog lang duren?
          Ik ook, half oktober liggen ze in de winkel!

Comment

• Jasper-Lichtbron
            • Jun 2001
            • 2155

Had het inmiddels op de site al gelezen ja, nog een maandje wachten dus.. en dan nog een keertje heerlijk nagenieten. Zal maar vast de beamer gaan reserveren voor een avond

Comment

• deurklink

Ik ben ook zeker van plan om de dvd te kopen! Vond concert echt super en heb ook zeker wel kippevel gehad. Vond het geluid (vlak voor het FOH prima! niet echt verrassend natuurlijk) En over die blinders bij de show van 12 juni deden alle setjes op een paar lampen na het wel!

Off topic &gt;&gt; Is er nog iemand die mij kan vertellen welke scrollers het best zijn voor blinders? Ben op zoek naar die dingen..

Comment

• Duky
                • Sep 2004
                • 1

Is dit de zelfde show als de laatste int sportpaleis? als dat zo was idd knappe show heb genoten

greetz

Comment

• Jasper-Lichtbron
                  • Jun 2001
                  • 2155

Was hetzelfde, het podium en de rig waren in de Kuip wat anders, maar het idee was gelijk.

Comment

• Bigfoot
                    • Nov 2002
                    • 151

Wie heeft de dvd al gehaald of gedownload?!?
                    en al bekeken?!?
                    Ik heb hem even geleend van mijn mams,
                    ben niet naar het concert geweest, heb er wel spijt van...
                    mooie show....[^]

Ander commentaar op de dvd [?]
                    Dé SM58 is nog steeds de beste mic!

Comment

• deurklink

Ik heb de dvd al een tijdje thuis! En het blijft een mooie show! Er bij zijn was nog mooier! Vanavond een compilatie op rtl4 als ik het goed heb begrepen toch nog maar even kijken!

Comment

• dokter dB
                        • Nov 2003
                        • 1535

[8D][8D][8D][8D]
                        zit net te kijken, muzikaal niet mijn smaak ofzo maar wel diep respekt voor deze volksheld! wat een mooi spektakel, en wat een mooi licht ook
                        Enkele van de muzikanten heb ik wel voor gemixt in andere formaties[8D]
                        wel vreemd dat marco int zwart is ivm zichtbaarheid etc...
                        knoppen en waarden :)

Comment

• DjJeroen
                          • Oct 2000
                          • 288

Heb net ook ff zitten kijken op Rtl 4. Vond het licht eerlijk gezegd beetje tegenvallen zeker in vergelijking met vorig jaar. Zat weinig variatie in. Maargoed binnenkort nog ff de dvd kijken, kijken hoe de rest van het concert eruit zag.

Comment

• Pieter Faber
                            • Jul 2004
                            • 11

Ben ik met je eens. Zo'n prijzige licht boel en dan toch best weinig variatie... Ach ja da's ook een kunst[8D]. Maaruh naar het tweede blok van de dvd toe word de belichting wat beter.

Comment

• AJB
                              • Jul 2003
                              • 2289

Ik vond de show qua timing & compositie erg mooi... Wat mij opviel is het niet-egale frontlicht...Continue zie ik Marco met donkere schaduwen in zijn gezicht... Small detail, maar wel degelijk van belang...
                              If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
                              ------------------------------------------------
                              Arvid Buit
                              Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• Gast1401081
                                • Mar 2001
                                • 7999

citaat:Geplaatst door dokter dB

[8D][8D][8D][8D]

Enkele van de muzikanten heb ik wel voor gemixt in andere formaties[8D]
                                wel vreemd dat marco int zwart is ivm zichtbaarheid etc...
                                a: nogal wiedus, dat zijn de beste snabbelcircuit-musici van nederland
                                b: Robbie Williams was Last Summer ook in 't zwart.....
                                (speaking of show, kolere, wat ging stageco daar ff uit hun magazijn...)

Comment

Working...