Tja onder het motto "iemand moet de eerste zijn" post ik hier wat foto's van het concert van Marco Borsato in de Kuip 2004. Ik heb erg genoten van de show, was (helaas) als normale bezoeker aanwezig, maar zeker de lichtplaatjes waren helemaal mijn ding; supergeweldig. Vind de nieuwe DVD qua muziek niet-zo, houd meer van zijn spektakel nummers, maar dat mocht de pret absoluut niet drukken.
Ik heb nog meer foto's & filmpjes maar dan zal iemand me even wat webruimte moeten sponsoren; totaal 111 MB!
Een selectie van wat plaatjes:
Podium met daglicht:

Lichtplaatjes:

Regie:

D&B Q1 (denk ik?) delay-array-stack (ofzo
)

Een soort-van apparatuurlijst (had niks met de productie van doen!)
Geluid:
* JBL Vertec Line-Array
* D&B infills
* D&B monitoring
* D&B Q1 delay
Licht:
* een hoop Vari*Lite washes en spotjes
* een hoop Martin Atomics
* 14 blinders met scroller, en nog een hoop zonder verwerkt in het decor
* 4 volgspots
* rookdozen uiteraard
* wat parren hier en daar
Effects:
* "kandelaars" boven stage waar een gezellig vuurtje in brandde
* 3 satelieten waarvan de schotel kon draaien, en het ding zelf dan ook nog eens
* vliegconstructie waarmee Marco & gitarist een vluchtje maken
* snipperkanonnen
* LED-schermen aan motor; konden 180 graden draaien; aan de andere kant zaten 12 spotjes per scherm (idee gejat van Robbie Williams, al weet ik niet of hij de eerste daarmee was)
* bewegend decor in de zijvleugels (die metaal-achtige onderdelen draaiden rond)
En dat was het dan wel weer zo'n beetje. Ik vond het helemaal geweldig, ga ook zeker de DVD kopen. Zo'n showtje herinnert me er weer prima aan waarom ik ook alweer zo laat thuis kom in het weekend, hoop van harte nog een keer deel te mogen uitmaken van zoiets.
Ik heb nog meer foto's & filmpjes maar dan zal iemand me even wat webruimte moeten sponsoren; totaal 111 MB!
Een selectie van wat plaatjes:
Podium met daglicht:

Lichtplaatjes:

Regie:

D&B Q1 (denk ik?) delay-array-stack (ofzo
)
Een soort-van apparatuurlijst (had niks met de productie van doen!)
Geluid:
* JBL Vertec Line-Array
* D&B infills
* D&B monitoring
* D&B Q1 delay
Licht:
* een hoop Vari*Lite washes en spotjes
* een hoop Martin Atomics
* 14 blinders met scroller, en nog een hoop zonder verwerkt in het decor
* 4 volgspots
* rookdozen uiteraard
* wat parren hier en daar
Effects:
* "kandelaars" boven stage waar een gezellig vuurtje in brandde
* 3 satelieten waarvan de schotel kon draaien, en het ding zelf dan ook nog eens
* vliegconstructie waarmee Marco & gitarist een vluchtje maken
* snipperkanonnen
* LED-schermen aan motor; konden 180 graden draaien; aan de andere kant zaten 12 spotjes per scherm (idee gejat van Robbie Williams, al weet ik niet of hij de eerste daarmee was)
* bewegend decor in de zijvleugels (die metaal-achtige onderdelen draaiden rond)
En dat was het dan wel weer zo'n beetje. Ik vond het helemaal geweldig, ga ook zeker de DVD kopen. Zo'n showtje herinnert me er weer prima aan waarom ik ook alweer zo laat thuis kom in het weekend, hoop van harte nog een keer deel te mogen uitmaken van zoiets.

]
)]

Comment