Borsato in de Kuip 2004

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jasper-Lichtbron
    • Jun 2001
    • 2155

Er was duidelijk iets niet lekker daarboven, want het is meerdere keren voorgekomen dat er gescrolld werkt met de scrollers zonder dat de lampen aanwaren, of het functioneel wisselen was. En dan bedoel ik dus zeker 30 seconden heen en weer gaan.
    Ach ja met zoveel licht on stage is het niet te vermijden dat er eens iets niet helemaal goed werkt; het blijft techniek Zo zag ik Carlo op een gegeven moment ook een spotje resetten wat een verkeerde kleur had; ach ja... wie ziet dat nou buiten zo'n lul als ik die erop staat te letten .
    Blinders zijn trouwens na een tijdje wel weer gewoon gebruikt, dus wat er nu precies aan de hand was; zou het niet weten (DMX kring misschien niet netjes afgesloten? [}])

Comment

• LJ Floris
      • May 2004
      • 9

wat is nou precies een scroller?

Comment

• LJ Tom
        • Nov 2003
        • 202

citaat:Geplaatst door LJ Floris

wat is nou precies een scroller?
        Een scroller is een soort van bak met een op rol zittende verschillende kleurenfilters. Deze kan je voor je gewone par, blinder,.... hangen en zo hebben je conventionele lampen niet slechts 1 kleur maar kan je de kleur kiezen door te "scollen" en dit meestal via DMX signaal.

Groeten

Tom Venken

Comment

• LJ Floris
          • May 2004
          • 9

aha, ik denk dat ik het snap, dus zo'n scroller voor een atomic kan ook meerdere kleuren worden?

Comment

• Lazy
            • Sep 2003
            • 294

citaat:Geplaatst door LJ Floris

aha, ik denk dat ik het snap, dus zo'n scroller voor een atomic kan ook meerdere kleuren worden?
            Martin heeft speciaal voor de Atomic zelf een soort kap gemaakt die je voor een originele atomic zet en zo kan jouw atomic van kleur veranderen... Een soort scroller dus...

Comment

• AJB
              • Jul 2003
              • 2289

Niks SOORT scroller...gewoon een normale gel-scroller... Net als die op de foto's
              If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
              ------------------------------------------------
              Arvid Buit
              Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• Carlo Zaenen
                • Jun 2004
                • 34

Beste Heren, Dames (eventueel),

Zeer geïnteresseerd heb ik jullie forum even gevolgd. Echt ongelooflijk waar jullie je vragen over stellen, zeker als je weet dat je mits een beetje creativiteit alles aan Patrick of mij had kunnen vragen. Jullie antwoorden benaderen in de verste verte de realiteit niet. Aan u om uit te zoeken hoe je ons kan bereiken, maar dat mag geen probleem zijn. Maak het dus niet te moeilijk, vind ons en krijg de antwoorden die je zoekt, want zelfs van in de FOH kunnen we online. Groet'n

Comment

• piebe
                  • Jun 2004
                  • 5

He Zaenen, u hier ? da's ook grappig, ik zit het ook net allemaal te lezen, 'k werd getipt door een collega dat deze site bestond, dat wist ik dus niet, leuk dat jullie het allemaal over ons hebben, ik wil het graag allemaal uitleggen, maar dat wordt een heel verhaal, dus dat komt wel es. Voor de rest zijn we in principe tijdens de shows en daarvoor altijd online, dus kunnen we dit forum blijven volgen, ook de groet'n en als er iemand van jullie nog komt kijken, meld je dan even bij de f.o.h. dan kunnen we even kennismaken, groet'nnn
                  citaat:Geplaatst door Carlo Zaenen

Beste Heren, Dames (eventueel),

Zeer geïnteresseerd heb ik jullie forum even gevolgd. Echt ongelooflijk waar jullie je vragen over stellen, zeker als je weet dat je mits een beetje creativiteit alles aan Patrick of mij had kunnen vragen. Jullie antwoorden benaderen in de verste verte de realiteit niet. Aan u om uit te zoeken hoe je ons kan bereiken, maar dat mag geen probleem zijn. Maak het dus niet te moeilijk, vind ons en krijg de antwoorden die je zoekt, want zelfs van in de FOH kunnen we online. Groet'n
                  Frysk bloed...

Comment

• LJ Tom
                    • Nov 2003
                    • 202

Is dat oa. Jacky Hommers op de foto´s van de FOH?
                    Groeten

Tom Venken

Comment

• Jasper-Lichtbron
                      • Jun 2001
                      • 2155

Leuk dat de heren hier ook zijn geen idee waar ik jullie anders moet vinden hoor, voor n digitale speurtocht heb ik geen tijd.
                      Hoe dan ook; ik kwam er gister wel achter dat je eigenlijk geen fototoestel mee mag nemen. Nou ben ik de onschuld zelve omdat ik dat echt niet wist; maar ik vermeld het maar even voor mensen die ernaar geinteresseerd zijn.

Comment

• AJB
                        • Jul 2003
                        • 2289

Vrij simpele speurtocht lijkt me zo, er staat een link in je profiel;
                        ff zoeken in Belgie...;
                        mailto: czaenen@eml-productions.com
                        Verder bestaat er de site www.piebelite.nl , dus een simpele gok;
                        mailto: info@piebelite.nl ???

Of er vervolgens op gereageerd gaat worden is natuurlijk punt B... Zal eens serieus werk gaan maken van de msn-adressen...

grtz AJB
                        If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
                        ------------------------------------------------
                        Arvid Buit
                        Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• jakobjan
                          • Jul 2002
                          • 599

Ik denk dat ik het msn van Carlo al heb......
                          Jakob-Jan
                          Lightjockey Beta tester
                          Freelance Licht tekkie

Comment

• Jasper-Lichtbron
                            • Jun 2001
                            • 2155

citaat:Geplaatst door AJB

dus een simpele gok;
                            mailto: info@piebelite.nl ???
                            Da's geen simpele gok; dat staat gewoon op de website Ik vraag me nu wel af waar wij dan zo verkeerd zitten?

citaat:]Geplaatst door AJB
                            Zal eens serieus werk gaan maken van de msn-adressen
                            FOH@borsato.nl ? [:P]

Comment

• R. den Ridder
                              • Sep 2000
                              • 1500

ach, geklets in de verte is op deze site meer dan genoeg te vinden, maar daarnaast is het een leuke site om te volgen, en ik kom altijd aan mijn onfo die ik nodig heb hier, dus dat geroddel hoort er bij denk ik altijd maar.

wat wel is dat deze show wel toppie is volgens mij, de mensen van heavey decor hebben hier ook weer wat aparts van gemaakt en het licht is gewoon goed, als beunhaas met wat kryptons heb ik het recht niet eens hierover te zeuren :-) hopelijk wel alle VL5'en netjes de zelfde kleur bij dezelfde DMX-waarde? heb ik ooti in het nieuwe luxor anders meegemaakt

jammer dat ik weer zo eigenwijs was geen kaarten te halen...

Comment

• dokter dB
                                • Nov 2003
                                • 1535

hee pk (piebe) alles flex?
                                ziet er weer mooi uit die (illegale) plaatjes!
                                groetjes!
                                knoppen en waarden :)

Comment

Working...