Er was duidelijk iets niet lekker daarboven, want het is meerdere keren voorgekomen dat er gescrolld werkt met de scrollers zonder dat de lampen aanwaren, of het functioneel wisselen was. En dan bedoel ik dus zeker 30 seconden heen en weer gaan.
Ach ja met zoveel licht on stage is het niet te vermijden dat er eens iets niet helemaal goed werkt; het blijft techniek
Zo zag ik Carlo op een gegeven moment ook een spotje resetten wat een verkeerde kleur had; ach ja... wie ziet dat nou buiten zo'n lul als ik die erop staat te letten
.
Blinders zijn trouwens na een tijdje wel weer gewoon gebruikt, dus wat er nu precies aan de hand was; zou het niet weten (DMX kring misschien niet netjes afgesloten? [}
])
Ach ja met zoveel licht on stage is het niet te vermijden dat er eens iets niet helemaal goed werkt; het blijft techniek
Zo zag ik Carlo op een gegeven moment ook een spotje resetten wat een verkeerde kleur had; ach ja... wie ziet dat nou buiten zo'n lul als ik die erop staat te letten
.Blinders zijn trouwens na een tijdje wel weer gewoon gebruikt, dus wat er nu precies aan de hand was; zou het niet weten (DMX kring misschien niet netjes afgesloten? [}
])

Ik vraag me nu wel af waar wij dan zo verkeerd zitten?
Comment