Versuz

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • zjeten
    • Mar 2003
    • 331

ok,ik ben een leek in grote tafels kennen en bedienen maar ben hier wel aan het bijleren.(wat de bedoeling is niet?)
    Ik zal er volgend jaar normaal instappen in de grote tafels als ik afgestudeerd ben als podiumtechnieker.(dan proberen wat bij te scholen)
    In school gaan ze ook een grote tafel kopen.
    wat doen ze best?
    en mijn leraar koopt de kleine vista van jands.
    kan hij tippen aan een maxyz of helemaal andere werkwijze?
    voor en nadelen of nog te nieuw?!
    mvg
    jeffrey

Comment

• AJB
      • Jul 2003
      • 2289

boyz, dit gaat wel erg off-topic... Het onderwerp is Versuz...

Vragen over lichttafels kunnen in het betreffende forum onderdeel...
      If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
      ------------------------------------------------
      Arvid Buit
      Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• badboyscrew
        • Aug 2000
        • 304

het is een Vista en zou er heel blij mee zijn als ik jou was
        Is gewoon een unieke tafel
        groeten alex

Als je de bank 1000 euro schuldig bent, heb jij een probleem. Maar als je de bank een miljoen euro schuldig bent, hebben zij een probleem.

Comment

• LJ Bert
          • Apr 2003
          • 270

Denk niet dat de vista een kleine tafel is 8 universes is niet niks maar miss dat soort discussies voeren bij het topic over jands tafels.
          hehe wat een gedoe

Comment

• STim
            • Dec 2003
            • 55

Gister was ik in Versuz en de tafel crashte weer als ik me niet vergis ?
            Ik denk dat Sascha licht aant doen was (halflang blond haar) en ineens alles donker, mx-4s die beginnen te flippen en bij de LJ vollebak met panelen aant slepen.
            Terug naar de case gegaan dan ?
            Toch jammer !

Comment

• LichtNichtje
              • Nov 2004
              • 220

citaat:Geplaatst door puin

Was van het weekend in Versuz,

heb even op die maxyz doos geduwt. 1 ding is zeker hij is sneller geworden!
              Kwa stabiliteit ben ik het nog niet eens de Krizz en Sasha klagen nog steeds over onhandige werkwijzen en over een overrun van de processor waardoor que's niet doorkomen.

Als het hard moet gaan vrees ik dat hij het weer gaat begeven.
              Al hetgene gebaseerd is op Bill Gates vrees ik dat het niet zal halen. Ook pandora's boxen bij Marco vertonen problemen enkel dankzij Bill.

PS het duurt 10 min om te starten en je show in te laden. Is dit niet een beetje lang?
              Inderdaad 10 minuten is wel erg lang...
              maar om even te reageren op je Bill-verhaal.
              Ben ook niet echt een Bill-gates software fan, maar als de problemen echt bij de Windows liggen en deze problemen raken niet opgelost, dan kunnen de mensen van R&D misschien overwegen om over te stappen naar Linux.

Trouwens, het is niet dat de software van Billy @ USA niet deugd, dat de software van R&D ook niet deugd (oké, fouten heb je wel altijd in t begin). Heb al veel lovende reacties gehoord op o.a. fan-functie, effect-engine.

Comment

• tuurKE
                • Jan 2005
                • 252

Hey allemaal, vermits dit eigelijk een fotoforum is ff enkele foto's van de nieuwe ledtubes in de Versuz.

Greetz Tuur
                Maar wij hebben.......
                .......chamsys!!

Comment

• zjeten
                  • Mar 2003
                  • 331

de truss contstructie ,draait da rond in de versuz zoals de kokorico?
                  of zijn het de armen alleen die op en neer gaan?
                  mvg
                  jeffrey

Comment

• tuurKE
                    • Jan 2005
                    • 252

citaat:Geplaatst door zjeten

de truss contstructie ,draait da rond in de versuz zoals de kokorico?
                    of zijn het de armen alleen die op en neer gaan?
                    mvg
                    jeffrey
                    Constructie draait nie rond, alleen de armen gaan op en neer en draaien.

greetz Tuur
                    Maar wij hebben.......
                    .......chamsys!!

Comment

• puin
                      • May 2005
                      • 22

Kokkoriko belachelijke zaak, Copy van Zillion. Heeft ideen van frank gestolen en zich er zelf rijk mee proberen te maken. Redelijk belachelijk

Comment

• LichtNichtje
                        • Nov 2004
                        • 220

citaat:Geplaatst door puin

Kokkoriko belachelijke zaak, Copy van Zillion. Heeft ideen van frank gestolen en zich er zelf rijk mee proberen te maken. Redelijk belachelijk
                        Inderdaad, maarja, wat wordt er tegenwoordig niet gekopieerd (heb jij van alles de officiële software?)
                        Dit duidt enkel op de oncreatieve geest van diegene die het gewoon klakkeloos overnemen.

Maar daarom de Kokkorico bij voorbaat veroordelen, vind ik ook niet juist. Dan kun je ook stellen dat er "ideen" uit de zillion naar de versuz gegaan zijn.
                        En de modale discotheekbezoeker zal er geen hol om geven of t gepikt is of niet...

Comment

• zjeten
                          • Mar 2003
                          • 331

Ik vind het juist wat lichtnichtje zegt.
                          en wie heeft trouwens het idee uitgetekend.Het kan ook zijn dat techno construct het zelfde wilde maken als in de zillion.Is het trouwens niet zo dat de kokorico van techno construct is?
                          .Kokorico is een zaak die goed draait en waar ik mij altijd super amuseer.Kben trouwens blij dat er kopie van is.Want in de zillion ben ik nooit geraakt.
                          mvg
                          jeffrey

Comment

• LJ Gerrit
                            • Apr 2002
                            • 479

Krizz,

Ik ben eigenlijk benieuwd hoe het nu met de MaXXyz en jou gaat. Ben je er al vriendjes mee geworden?

Probeer de Case uit je hoofd te zetten (overigens zeer goede lichttafel), en probeer voor jezelf een systeem op te zetten waarmee jij uit de voeten kan.
                            Als ik je op enige wijze kan helpen moet je me maar even bellen of kom een keer naar Dieka van de Kruusweg te Markelo (Nederland), dan ik je mijn werkwijze demonstreren.
                            Qua aantallen spots is het niet te vergelijken met de Versuz maar het principe is het zelfde.
                            Ook bestaat er een mogelijkheid dat ik naar de Versuz kan afreizen, dan kunnen we samen even het e.e.a. bekijken.

Without colour, there is no perception
                            MvG

Gerrit Schottert
                            Controllux

Comment

• William
                              • Oct 2002
                              • 233

Beste Gerrit.

Even mijn compimenten over de maxxyz! Heb een korte cursus gehad van een kennis van me en ben er erg over te spreken. We zijn helaas nog niet toegekomen aan het patchen etc maar hebben het die dag bij het operate gedeelte gehouden. Helaas wel jammer van de crash tijdens de cursus en de lange opstarttijd van de tafel (Windows heh)

Ben erg te spreken over de toegangkelijkheid van de shapes en het aanpassen ervan zoals de wait & wave fucntie. Ook alles is makkelijk te programmeren door midden van de presets etc. Enige jammere vind ik de bandfaders. Maar dat zal wel meer wennen zijn denk ik.

Al met al vind ik het een geweldige tafel die (eenmaal stabiel) zeer zeker een plaats verdient tussen de grote der lichttafels

Groetjes,

William
                              V*L...........punt

Comment

• axs
                                Moderator
                                • Jun 2002
                                • 2687

citaat:Geplaatst door Hurricane
                                We zijn helaas nog niet toegekomen aan het patchen etc maar hebben het die dag bij het operate gedeelte gehouden.
                                Laat patchen nu de basics zijn van een tafel... niet enkel het adresseren, maar ook het toewijzen van fixturenummers, inverten van posities en home functies toekennen... lijkt mij dus een totaal verkeerd begin van de cursus...

citaat:
                                Al met al vind ik het een geweldige tafel die (eenmaal stabiel) zeer zeker een plaats verdient tussen de grote als WHG III (Ook nog niet helemaal stabiel) GrandMA etc.
                                Waar basseer je je die mening op?
                                Ik laat ook wel eens een hog3 crashen (en meer dan iemand anders zoals velen wel weten [:I]) maar dat een WH3 op zich niet zo stabiel zou zijn als een Maxxyz...
                                Wat de DP betreft kan ik je misschien wel gelijk geven, maar op softwaregebied...
                                Maxxyz is en blijft een disco tafel, die voor live gebruik bij mij nog steeds zijn status niet verdient heeft.

Groetjes,

William
                                [/quote]
                                If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

Working...