Versuz

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dave C
    • Apr 2001
    • 76

citaat:Geplaatst door puin

Amai, tof forum al wa ze ni wille horen da laten ze verdwijnen. Kijk voor de amateurs is er speelgoed zoals case, grand MA,.... En voor de profs is er een hog. Als ge daar ni mee kunt leven get alive.

Is het ni Hollander? lol
    Voor gebruik in een club waarover het hier nog steeds gaat
    komt een hog in mijn ogen veel tekort! In een club ligt
    er kwa muziek buiten de shows weinig vast en tenige dat
    telt is een stuurtafel zo modulair mogelijk programeerbaar en snel in
    interacties/toegang, en de enige die daar nog steeds met pakke
    bovenuitsteekt is bij mijn weten nog steeds de case console, hoe oud en beperkt in andere functies hij ook moge wezen.

Kzou trouwens graag van Krizz willen weten of hij nog geen
    heimwee heeft naar de case tafel. Hebben jullie trouwens
    een wing ook voor de maxxyz?

Greetz
    Dave

btw: zon uitspraken als case en grand MA voor amateurs doe je beter
    niet, zegt genoeg over jouw "professioneel" gedrag.

Comment

• stekelvarke
      • Dec 2004
      • 1062

citaat:Geplaatst door jo vaes

Ik vind de case ideaal voor fuiven/discotheken, maar je moet er ook tegoei mee kunnen werken... Ik begrijp niet wrm je voor een discotheek een hog/maxxyz wilt. Een hog is een heel fijne tafel, voor concerten, als je weet wat er komt. Maarja, wie wil nu niet 'state of the art' 'speelgoed'??
      ik sluit me aan bij deze mening voor r&r werk is een hog een prima tafel maar voor het disco fuif gebeuren opteer ik toch liever voor een tafel als de case
      exit night into LIGHT

Comment

• Krizz
        • Dec 2003
        • 35

Amai, tof forum al wa ze ni wille horen da laten ze verdwijnen. Kijk voor de amateurs is er speelgoed zoals case, grand MA,.... En voor de profs is er een hog. Als ge daar ni mee kunt leven get alive.

Is het ni Hollander? lol
        Oei oei, heb jij dit ook al gevonden
        Een GrandMa is anders ook niet slecht hoor! Daar kan ik best mee leven [)]

Comment

• Krizz
          • Dec 2003
          • 35

@DAve Ja we werken hier met een wing, anders is het niet te doen. En ik denk dat Puin een grapje maakt, hem kennende

Voor de discussie welke tafel het beste is voor clubs en parties, wij deden Zillion met een Hog en een wing, daar stonden we 10 meter schuinomhoog van de dj verwijderd. Ik kon dus echt niet zien wat er kwam. Maar daar werkte die tafel dus echt perfect, we hadden daar echt wel veel verschillende types scans omhoog hangen, maar als je het gewoon goed programmeerd is er echt geen vuiltje aan de lucht. Je met een Hog zo snel overrides maken dat je alles onmiddelijk kan aanpassen aan de muziek. Let wel dit is mijn persoonlijke visie, iedereen heeft vast z'n eigen favoriet om mee te werken. Het belangrijkste vind ik dat een tafel zich zo veel mogelijk aan mijn manier van werken moet kunnen aanpassen, en niet anders om...

Chris

Comment

• Krizz
            • Dec 2003
            • 35

Voor de follow up voor de Maxxyz:

We zijn onder tussen met nummer 2 bezig. Vorige maandag hebben ze een nieuwe neergezet met nieuwe software. Ik weet dus niet nu of die problemen door de software of door de hardware veroorzaakt werden. Heb iig van de oude problemen tot nu toe geen last, maar als ik bu echt hard begin te gaan op de tafel dan stallt hij. Ik heb het al met Marc van R&D over gehad en die gaat binnenkort eens mee kijken hoe ik dat voor elkaar krijg

Comment

• marc colemont
              • May 2005
              • 18

Amai ik heb nog nooit zoveel opvolging gezien op een forum van een tafel die ergens pas gebruikt begint te worden door een gebruiker ;-
              Wij hebben die tafel uitgewisseld omdat die een intern kabel probleem had.
              Ik heb er automatisch de laatste versie opgezet 1.4.145. Ondertussen zijn we 148 aan het runnen... met een nieuwe uitgebreide Fanning feature.
              Marc Colemont
              R&D International

Comment

• LJ Gerrit
                • Apr 2002
                • 479

citaat:Geplaatst door marc colemont

Ondertussen zijn we 148 aan het runnen... met een nieuwe uitgebreide Fanning feature.
                YES Marc, nu maak je het nog mooier
                Ik ben nauwelijks bekomen van 1.4.145, zo gaan we goed.
                Ik zie hem wel verschijnen in mijn mailbox zodat ik hem direct bij Dieka te Markelo kan toepassen.
                Binnenkort gaan we in de discotheek in Markelo mijn zaaltje voorzien met veel LED producten en wat extra fixtures, al een verzoek van een matrix op de lijst staan?? Nee, nu wel.

PS de demo's met MaXedia worden super ontvangen!! Hou de Nederlandse televisie in de gaten de komende weken....
                ------------------------------------------------
                Without colour, there is no perception
                MvG

Gerrit Schottert
                Controllux

Comment

• puin
                  • May 2005
                  • 22

He Hollander wanneer gaat ge me is terug bellen??? Ik probeer u backstage te krijgen en ge antwoord ni. Ferm ik zal het onthouden. lol
                  't is al erg da ik u hier moet treffen.
                  GRTZ

Comment

• LJ Gerrit
                    • Apr 2002
                    • 479

He Hollander wanneer gaat ge me is terug bellen??? Ik probeer u backstage te krijgen en ge antwoord ni. Ferm ik zal het onthouden. lol
                    GRTZ
                    [?]
                    Misschien is het dat ik een Hollander ben, maar ik begrijp er niets van. Wees aub wat duidelijker of bel gewoon nog een keertje.
                    Without colour, there is no perception
                    MvG

Gerrit Schottert
                    Controllux

Comment

• AJB
                      • Jul 2003
                      • 2289

Kijk voor de amateurs is er speelgoed zoals , grand MA,.... En voor de profs is er een hog.
                      Hoeveel naiviteit kan er in 1 persoon zitten vraag je je wel eens af... Wat een enorm on-intelligente opmerking vriend Puin...

Feit is heel simpel, dat de GrandMA op zijn MINST zo goed is als de Hog3 (zo niet beter), en al erg veel jaartjes stabiel in de top meedraait...

Laat je eerst eens wegwijs maken in de lichttafel wereld alvorens van deze uitspraken te doen... [V]
                      If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
                      Arvid Buit
                      Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• bartbomans
                        • May 2005
                        • 12

Welke tafel nu beter of slechter is is een persoonlijke smaak. Net zoals iemand die een bepaald automerk prefereerd.
                        Onze vriend Puin programmeerd zelf nooit een lichttafel als ik dit soort uitspraken zie van hem.
                        En een lichttafel en zijn software is altijd een momentopname. Ongelooflijk veel mensen vergeten dat.
                        Software updates voegen altijd nieuwe functies toe.
                        Als je puur naar de functies kijkt dan is op dit moment de GrandMa het meest 'af' ja,
                        omdat de software zijn hele cyclus heeft doorlopen.
                        De GrandMa zit nu zowat op het einde van zijn cyclus.
                        Tafels zoals de HogIII en Maxxyz zijn nog jong en in volle ontwikkeling.
                        Daar moet je het erbij nemen dat nog niet alle toeters-en-bellen in de huidige software zit.
                        Dat heeft ook zijn voordeel dat de nieuwe functies die bijkomen ook afgestemd zijn op de nieuwe noden in onze lichtwereld. Zoals bijvoorbeeld al die media servers die op ons afkomen tegenwoordig.
                        Mijn persoonlijke smaak gaat vooral naar de Maxxyz omdat die voor mij heel logisch in elkaar zit.
                        Ook de effect generator van de Maxxyz is de max, en heel vergelijkbaar met die van de Case.
                        Met de HogIII moet ik veel meer mijn weg zoeken in hun nieuwe command line syntax en is voor mij te onstabiel met de huidige DP boxen.

Ofwel kies je voor de lange termijn met een jonge tafel die nog veel software updates gaat krijgen en die de lichtwereld de komende jaren nog op de voet zal volgen. Ofwel kies je voor een 'gevestigde waarde' en weet je wat je kan verwachten van de tafel, maar dan weet je ook wat je kan verwachten voor de toekomst...

By the way R&D International, jullie nieuwe fanning is revolutionair! Die curve en de offset functies..., wow.

Comment

• marc colemont
                          • May 2005
                          • 18

Bedankt Bart voor de complimenten.

Inderdaad je hebt over het algemeen twee soorten gebruikers zoals je uitgelegd hebt.
                          Ofwel gebruiken ze de tafel pas vanaf het moment dat ze alle toeters-en-bellen heeft,
                          of je hebt gebruikers die vanaf het begin mee op de kar springen en door hun feedback mee bepalen hoe de features er gaan uitzien. Een voorbeeld daarvan is die laatste fanning-feature, deze is via symposiums uitvoerig besproken and dan getest door de core beta-testers alvorens ze op het net wordt gezet.
                          Ook via deze symposiums laten wij onze planning meebepalen van welke features eerst komen al dan niet.

Marc Colemont
                          R&D International

Comment

• bartbomans
                            • May 2005
                            • 12

Gewoon uit nieuwsgierigheid, zijn er verschillen tussen die twee groepen gebruikers als je dat per land vergelijkt?

Comment

• marc colemont
                              • May 2005
                              • 18

Per land zou ik het niet indelen, eerder per continent.
                              In de VS zijn ze vanaf het begin met de Maxxyz begonnen, uiteraard zitten daar dan ook de meeste beta-testers en wordt de Maxxyz frequent gebruikt.
                              Hier in Europa was de tendens eerder af te wachten. Maar het is stevig aan het veranderen. Mede doordat world tours van Amerikaanse bands met de Maxxyz regelmatig voorbij komen.
                              Marc Colemont
                              R&D International

Comment

• Krizz
                                • Dec 2003
                                • 35

citaat:Geplaatst door LJ Gerrit

GRTZ
                                [?]
                                Misschien is het dat ik een Hollander ben, maar ik begrijp er niets van. Wees aub wat duidelijker of bel gewoon nog een keertje.
                                Nee nee, was voor mij bedoeld

Comment

Working...