citaat:Geplaatst door LichtNichtje
Hahaha, gaan ze een Maxxyz in de Versuz zetten? Is dit geen theatertafel? Volgens mij is de Versuz niet echt een theater. Maja, geld teveel zeker...
Zal eens in t weekend gaan kijken naar de LedTubkes
Hahaha, gaan ze een Maxxyz in de Versuz zetten? Is dit geen theatertafel? Volgens mij is de Versuz niet echt een theater. Maja, geld teveel zeker...
Zal eens in t weekend gaan kijken naar de LedTubkes

De reden voor zo'n grote tafel is dat we hier ook een redelijk grote rig hebben hangen. Meer dan 2000 kanalen en een stuk of 20 verschillende groepen fixtures en dim. Je staat dat allemaal in je eentje te bedienen en dan moet je heel snel kunnen reageren en ingrijpen. Daarvoor heb je zo'n tafel nodig.
De Maxxyz staat er om een maand of 2 te testen. Ik sta er met gemengde gevoelens tegenover. We zijn hem nu aan het programmeren en dat gaat best goed,maar hij heeft nog niet de snelheid van een Hog of MA. Bovendien, en dat is ook gelijk de zwaarste en belangrijkste test, hebben we hem nog niet tijdens de nachten zelf meegemaakt. Dat zal vanaf nu donderdag zijn. Wegens alle verbouwingen is er nu pas tijd om te tikken. Maar als hij het tijdens de nacht goed houdt en geen enkele vertraging meer heeft op playbacks... Maar dat zullen we donderdag zien

Wel heel erg kut zijn de flashknoppen, die horen eerder op een kassa thuis dan een lichttafel. Geef mij die kleine klikknoppjes maar die op de meeste tafels zitten.
Anayway, ik ga nu verder proggen, ik heb nog 2 dagen en met een nieuwe tafel heb je dat wel even nodig

Comment