Versuz

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • marc colemont
    • May 2005
    • 18

Inderdaad daar staan 46 embedded systemen samen te draaien op Maxxyz PC fiber netwerk (14 KM fiber verbindingen). Nog voor de huidige Maxxyz als tafel bestond.
    Een server in het kasteel beheerd alle lichtstanden individueel voor elke Maxxyz en time-code voor de shuttle (Bokrijk by night). De time-code versturen we via een eigen gecodeerd radiosignaal met een sterke zender vanaf het dak van het kasteel naar de shuttle die daar de multikanaals audio syncroniseerd. Als het radiosignaal zou wegvallen dan blijven onze printen in de shuttle verder time-code genereren totdat er terug signaal binnenkomt.
    Dus de PC versie bestaat voor ons al lang en in verschillende vormen. We passen nu onze modules aan zodat die op een normale XP versie kan draaien en op allerlei configuraties installeerd...
    Marc Colemont
    R&D International

Comment

• LJ Tom
      • Nov 2003
      • 202

yeps inderdaad.
      heb een tijdje terug het geheel zien draaien toen ze een pc hebben ver/bijgeplaatst hebben.

zonder meer knap, technologisch hoogstandje!

citaat:Geplaatst door marc colemont

Inderdaad daar staan 46 embedded systemen samen te draaien op Maxxyz PC fiber netwerk (14 KM fiber verbindingen). Nog voor de huidige Maxxyz als tafel bestond.
      Een server in het kasteel beheerd alle lichtstanden individueel voor elke Maxxyz en time-code voor de shuttle (Bokrijk by night). De time-code versturen via een gecodeerd radiosignaal met een sterke zender vanaf het dak van het kasteel naar de shuttle die daar de multikanaals audio syncroniseerd. Als het radiosignaal zou wegvallen dan blijven onze printen in de shuttle verder time-code genereren totdat er terug signaal binnenkomt.
      Dus de PC versie bestaat voor ons al lang. We passen nu onze modeules aan zodat die op een normale XP versie kan draaien en op allerlei configuraties installeerd...
      Groeten

Tom Venken

Comment

• LichtNichtje
        • Nov 2004
        • 220

En dan zeggen dat de Maxxyz een minderwaardige tafel is,
        Dacht het niet hoor!!

Comment

• bartbomans
          • May 2005
          • 12

Joel Young heeft net een zware show geprogrammeerd met de Maxxyz voor diegenen die denken dat de software niet stabiel is.

Comment

• Krizz
            • Dec 2003
            • 35

citaat:Geplaatst door bartbomans

Joel Young heeft net een zware show geprogrammeerd met de Maxxyz voor diegenen die denken dat de software niet stabiel is.
            Denken [?] Ik maak het zelf mee. Normaal gezien komt morgen nummer 3 en die zou helemaal ok moeten zijn. Ik hoop het...

Verder valt het me wel op dat het vooral collegas van over de oceaan zijn die dat ding meepakken op tour.

Comment

• axs
              Moderator
              • Jun 2002
              • 2687

Oa Britney Spears Onyx Hotel tour draaidde op Maxxyz, ben toen op uitnodiging van de LD Steve Cohen een blik gaan werpen op de Maxxyz.
              Hij was toen erg te spreken over oa de effects-engine.

Lopen verder nog wel enkele grote tours en producties op Maxxyz.

If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• Krizz
                • Dec 2003
                • 35

Ja, ok, maar dat is dus een Amerikaan?

Comment

• Rookie
                  • Nov 2004
                  • 104

Gisteren was het weer van da krizz tafel weeral gecrasched? Maar goed dat niet al je lampjes op de muziek beginnen mee te flikkeren op het moment dat je de tafel vervangt. Zet je dan de case terug? En je ziet wel het verschil hoor wanneer je terug met de case aan het werken was een geweldige show. Alleen spijtig van een deel van de led's. Ma het was weer dik in orde.

Grtz
                  Er is altijd iets wat je kan bij leren

Comment

• LJ Gerrit
                    • Apr 2002
                    • 479

citaat:Geplaatst door axs

Lopen verder nog wel enkele grote tours en producties op Maxxyz.
                    Check de sites:

Hier staan er een aantal op. Misschien weet Marc van R&D Internationaal er nog meer.
                    ------------------------------------------------
                    Without colour, there is no perception
                    ------------------------------------------------
                    MvG

Gerrit Schottert
                    Controllux

Comment

• bartbomans
                      • May 2005
                      • 12

citaat:Geplaatst door Krizz

Ja, ok, maar dat is dus een Amerikaan?
                      Wat heeft dat daar nu mee te maken?
                      Je denkt dat die vlugger content zijn met welke tafel ze gebruiken?
                      Wanneer Usher in Vorst Nationaal was vorig jaar heb ik met Eric Wade gesproken, de Maxxyz operator. Als je voor LD Peter Morse moet werken dan is dat stressen zei hij, want die heeft totaal geen geduld.
                      Dan wil je gewoon geen tafel voor je staan hebben die tijdens de programmatie problemen geeft. Want dan moet hij volgende keer niet meer werken voor Peter.
                      Vroeger moest hij 2-3 Hog2 tafels aan het elkaar linken via MIDI om een show te kunnen draaien. Nu neemt hij alleen nog een Maxxyz waarbij hij al shows mee heeft gedraait die op 22 universes propvol gepatched waren. Alle functies zitten er nog niet in, maar hij liet knappe trucks zien hoe hij moet de software versie die hij toen had al fantastische dingen uit de tafel kon toveren. Want daarom was ik eigenlijk met hem gaan praten want ik dacht dat hij zeker een andere software versie moest hebben dan waar ik mee werkte. Bij shows van Morse zie je bijna nooit een volledige lichtstand veranderen, maar die vloeit over in de volgende cue.

Comment

• marc colemont
                        • May 2005
                        • 18

Op dit moment zijn er nog een heleboel tours aan het opstarten, vanuit de states ja Krizz . En er zijn een paar vette namen bij, waarvan er een aantal ook de Benelux doorkruisen.
                        Ik ben deze week even gaan kijken bij System of a down, die op dit moment hun Europese tour bezig zijn. Daar gebruiken ze de Maxxyz en de Matrix (voor de Pixel lines). Die 40 Atomics (met Atomic scrollers) worden daar deftig gebruikt mag ik wel zeggen. Volgende keer zonnebril mee, want die staan allemaal richting publiek.
                        Marc Colemont
                        R&D International

Comment

• bartbomans
                          • May 2005
                          • 12

Marc, De Video Music Awards vorig jaar was dat ook niet met Maxxyz?

Comment

• marc colemont
                            • May 2005
                            • 18

Yep
                            Marc Colemont
                            R&D International

Comment

• walter
                              • Feb 2005
                              • 34

die 24 8lite blindertjes zijn wel voorzien van acl lampjes

Comment

• puin
                                • May 2005
                                • 22

Was van het weekend in Versuz,

heb even op die maxyz doos geduwt. 1 ding is zeker hij is sneller geworden!
                                Kwa stabiliteit ben ik het nog niet eens de Krizz en Sasha klagen nog steeds over onhandige werkwijzen en over een overrun van de processor waardoor que's niet doorkomen.

Als het hard moet gaan vrees ik dat hij het weer gaat begeven.
                                Al hetgene gebaseerd is op Bill Gates vrees ik dat het niet zal halen. Ook pandora's boxen bij Marco vertonen problemen enkel dankzij Bill.

PS het duurt 10 min om te starten en je show in te laden. Is dit niet een beetje lang?

Comment

Working...