Bose PAS (personal amplification system)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Drive inn tnt
    • Sep 2003
    • 1082

citaat:Geplaatst door SPL audio

jullie moeten het niet zo inschatten, het systeem beschikt wel degelijk over
    prachtige eigenschappen. In verhouding is dit toch echt een Line array
    met grootse prestatie. Ik werk al jaren met Bose en zeg ook eerlijk dat niet alle speakers
    geweldig zijn.
    Toch ben ik van mening dat het PAS syteem een vermelding mag krijgen
    Dit bedoel ik dus
    Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• timmel
      • Sep 2004
      • 111

Als je vroeger zei dat een auto op water loopt geloofde niemand dat, dit kan nu wel.
      Als een auto op water kon rijden dan reed de hele wereld er nu al op.
      Auto's kunnen wel op waterstof rijden (H). Door elektrolyse met zuurstof (O) halen ze hieruit elektriciteit waarmee je een auto kan aandrijven. Het afvalproduct wat hierdoor ontstaat is dan water (H2O). Het is dus geen brandstof maar afval. Het grote probleem is dat de brandstof (H) niet vrij in de natuur voorkomt. Hierdoor is er weer veel energie nodig om (H) te splitsen. Zodra dit probleem is opglost zal het vlug gaan ja maar voorlopig nog niet.
      Nu zul je zeggen: Nou, stel dat je vroeger zei dat je op waterstof kon rijden geloofde niemand dat.
      Nou, weer verkeerd. Als ze vroeger al met waterstof een bom konden maken die een stad kan neergooien waarom zou je dan niet geloofd hebben dat ze er ook energie uit konden halen om je auto mee aan te drijven?
      Je kunt zelfs je auto op koeienstront laten rijden als je maar weet hoe het moet maar om te geloven dat PAS een geweldig revolutionair line-array systeem is moet je toch met wat beters komen dan alleen maar dat gel*l

Nu weer ontopic
      niet genoten is altijd mis

Comment

• LuPuS
        • Dec 2002
        • 457

Mag wel bijna een slotje op denk ik? Zo kunnen we blijven verder l*llen...

Naam is eigenlijk niet slecht gekozen...

PERSONAL Amplification System. Niet voor grote evenementen dus...
        ~ Dj Guytn ~ your favourite all-round party deejay...

Comment

• vasco
          • Oct 2003
          • 2567

Zit het zo een tijdje te volgen en wat een geleuter van een kleuter zeg

Misschien kan ik soms best naief zijn maar wat die SPL uitkraamt wil ik toch echt niet geloven. Harde bewijzen SPL of werk je bij BOSE en zit je hier lekker reclame te maken. Ik sleep mij regelmatig een hernia aan PA en dat PAS systeem zou dat even wegvegen [B)]

Jammer dat ik 18/19 juni niet kan want had dit wel willen meemaken.

Comment

• SPL audio
            • May 2005
            • 55

Mensen ik vind het heel erg dat er hier een dusdanige arrogantie
            heerst. Bose's beste systeem wordt nu afgekraakt en geheel onderschat. Tries, echt waar.
            Hopelijk wil iemand de moeite nemen om eens serieus te gaan luisterem naar deze sets.

Maar ja oordelen als we het nog niet gehoord hebben lijkt vrij normaal

Comment

• sis
              • Jul 2003
              • 3305

jou profiel is op vele verzoek nog niet ingevuld !!
              sis
              Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

Comment

• tuurKE
                • Jan 2005
                • 252

Mensen ik vind het heel erg dat er hier een dusdanige arrogantie
                heerst. Bose's beste systeem wordt nu afgekraakt en geheel onderschat. Tries, echt waar.
                Hopelijk wil iemand de moeite nemen om eens serieus te gaan luisterem naar deze sets.

Maar ja oordelen als we het nog niet gehoord hebben lijkt vrij normaal
                Ik wil dit wondersysteem ook wel eens horen!! Als je eens ergens in de buurt van Weert bent geef je maar een seintje. Dan kom ik eens luisteren. Liefst als er een DJ op staat te spelen.

Greetz Tuur
                Maar wij hebben.......
                .......chamsys!!

Comment

• moderator
                  Moderator
                  • Apr 2001
                  • 5946

Wegens aanhoudend slap geleuter zonder enige windrichting....slot door mod!
                  Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

Working...