citaat:Geplaatst door showband
omdat er veel van verkocht is = het goed. [V][?][V]
Ik stel juist dat je net zo veel sjouwt als een band die met een backline en traditionele bruiloftenset speelt. Als je nu niet met je acoustische drumstel uitkomt dan zul je met een PAS te kort gaan schieten. Dat was bij de demonstratie, gewoon in een acoustisch dode studio van 8 bij 5 meter, al duidelijk.
Is Bose de firma die hiermee iets nieuws doet???? [:0]
Een 802 kan niet op tegen een net zo grote sound projects. punt uit. (En die heeft dan wel een ingebouwde versterker...)
De verkooppraatjes zijn inderdaad weer marktleidend prima. Maar een 500watt zangzuil te bestempelen als een doorontwikkelde linearray doet me de bretels springen.
105dB in een tent is extreem veel zachter dan een boeren feesttent met een rockband normaal heeft. Weet je eigenlijk wel iets van luidheid en hoeveelheden decibellen SPL?
citaat:Geplaatst door SPL audio
We kunnen er uiteraard over blijven discusieren maar dat heeft geen zin.
Bose heeft door veel topproducten zijn naam echt wel verdiend.
Doordachte technologie en zeker weten marktleider.
Kijk eens naar het acoustimass systeem van bose een echte kaskraker.
Noem er maar een stuk of 10 op. Daarbij komt nog eens dat bijvoorbeeld een 802 steeds maar verder is doorontwikkeld en nu eigenlijk een punt bereikt dat je niets beters meer kunt maken.
Een PAS systeem moet je zien als een doorontwikkelde line array.
Bestaande technieken verfijnen en verbeteren.
Het voordeel hier is dat een vrachtauto niet meer nodig is.
En ook nog eens alle verterkers ingebouwd....typisch een toekomstconcept wat Bose
heeft verwezenlijkt.
Ik en veel andere mensen zweren erbij en terecht
We kunnen er uiteraard over blijven discusieren maar dat heeft geen zin.
Bose heeft door veel topproducten zijn naam echt wel verdiend.
Doordachte technologie en zeker weten marktleider.
Kijk eens naar het acoustimass systeem van bose een echte kaskraker.
Noem er maar een stuk of 10 op. Daarbij komt nog eens dat bijvoorbeeld een 802 steeds maar verder is doorontwikkeld en nu eigenlijk een punt bereikt dat je niets beters meer kunt maken.
Een PAS systeem moet je zien als een doorontwikkelde line array.
Bestaande technieken verfijnen en verbeteren.
Het voordeel hier is dat een vrachtauto niet meer nodig is.
En ook nog eens alle verterkers ingebouwd....typisch een toekomstconcept wat Bose
heeft verwezenlijkt.
Ik en veel andere mensen zweren erbij en terecht
Ik stel juist dat je net zo veel sjouwt als een band die met een backline en traditionele bruiloftenset speelt. Als je nu niet met je acoustische drumstel uitkomt dan zul je met een PAS te kort gaan schieten. Dat was bij de demonstratie, gewoon in een acoustisch dode studio van 8 bij 5 meter, al duidelijk.
citaat:verterkers ingebouwd....typisch een toekomstconcept wat Bose
heeft verwezenlijkt.
heeft verwezenlijkt.
Een 802 kan niet op tegen een net zo grote sound projects. punt uit. (En die heeft dan wel een ingebouwde versterker...)
De verkooppraatjes zijn inderdaad weer marktleidend prima. Maar een 500watt zangzuil te bestempelen als een doorontwikkelde linearray doet me de bretels springen.
105dB in een tent is extreem veel zachter dan een boeren feesttent met een rockband normaal heeft. Weet je eigenlijk wel iets van luidheid en hoeveelheden decibellen SPL?

]

). Ik stond er bijna recht voor.
Comment