Bose PAS (personal amplification system)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Michel_G
    • Dec 2003
    • 376

En SPL, die heeft het ook al gehoord !

Maar wat hij er van vindt, zal denk ik niemand meer verbazen [V]
    Is weer terug !

Comment

• SPL audio
      • May 2005
      • 55

wij hebben weer 8 sets bijbesteld, zodat we binnekort ons optreden met de American finger is de Ahoy kunnen
      uitversterkern op een manier zoals deze nog nooit eerder is vertoond.

Comment

• sparky
        • Apr 2002
        • 2104

eigenlijk is het een prachtvent!
        Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.

Comment

• Ibvee
          • Nov 2002
          • 714

spl, met alle respect, maar je hebt je profiel nog steeds niet ingevuld. Maar als jullie klussen zoals in ahoy doen, ga ik ervanuit dat jullie / jou bedrijf een website heeft. Graag zou ik hiervan de url hebben.
          De groeten => Micha

Comment

• showband
            • May 2001
            • 4516

citaat:Geplaatst door SPL audio

wij hebben weer 8 sets bijbesteld, zodat we binnekort ons optreden met de American finger is de Ahoy kunnen
            uitversterkern op een manier zoals deze nog nooit eerder is vertoond.
            Is dat die band die vroeger middle the finger heette? Die werken nogal vaak in heel de benelux samen met DJ Shlagerwerk van het alpentrio.
            lekker belangrijk!

Comment

• Sander Scheepstra
              • Oct 2000
              • 112

Ik begrijp niet dat jullie zo'n enorme discussie aangaan over een systeem dat mijns inziens simpelweg niet waar kan maken wat SPL beweert.
              Als het werkelijk zou werken hoeft toch niemand meer met dure line arrays, zware topkasten, dikke mengtafels etc. te werken, kortom dan zijn alle geluidstechnici overbodig geworden.
              Bose heeft door de jaren heen toch wel bewezen dat ze qua marketing en originalteit het heel aardig doen maar qua prestaties nooit hebben waargemaakt wat ze beloven.

Comment

• Sikkie
                • Sep 2004
                • 126

citaat:Als het werkelijk zou werken hoeft toch niemand meer met dure line arrays, zware topkasten, dikke mengtafels etc. te werken, kortom dan zijn alle geluidstechnici overbodig geworden.
                misschien is dat moment dan nu aangebroken

Comment

• sis
                  • Jul 2003
                  • 3305

citaat:Geplaatst door sparky

eigenlijk is het een prachtvent!
                  ja, heerlijk, lang geleden dat we dit nog meemaakten
                  sis
                  Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

Comment

• SPL audio
                    • May 2005
                    • 55

Beste mensen ik denk dat jullie gewoon eens moeten openstaan voor nieuwe moderne
                    technieken welke op dit moment nog revolutionair zijn.
                    Als binnenkort iedereen ermee werkt is het de normaalste zaak van de wereld.
                    Als je vroeger zei dat een auto op water loopt geloofde niemand dat, dit kan nu wel.
                    Het zelfde verhaal slaat ook terug op het PAS systeem

Comment

• wouter_jp
                      • Aug 2003
                      • 105

klinkt hett i.i.g niet zo droog.....
                      spelen !!

Comment

• LuPuS
                        • Dec 2002
                        • 457

Beste mensen ik denk dat jullie gewoon eens moeten openstaan voor nieuwe moderne
                        Als je vroeger zei dat een auto op water loopt geloofde niemand dat, dit kan nu wel.
                        Moest je je profiel weergeven zou ik je al iets meer geloven... Als ik Google naar SPL Audio vind ik niets terug. Niet normaal denk ik als jullie zoveel PAS systemen hebben? Wanneer mogen de mensen van het forum nu eens je PAS systeem horen???
                        ~ Dj Guytn ~ your favourite all-round party deejay...

Comment

• Ibvee
                          • Nov 2002
                          • 714

Spl, nog een keer dan, zou je alsjeblieft je website even hier, of misschien in je profiel willen weergeven?
                          De groeten => Micha

Comment

• Drive inn tnt
                            • Sep 2003
                            • 1082

Hij prijst alleen het systeem de hemel in en negeert zo'n beetje de helft van de dingen die wij zeggen. Simpel weg: waar maken wij ons druk om, dit is toch maar gel*l.
                            Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• SPL audio
                              • May 2005
                              • 55

jullie moeten het niet zo inschatten, het systeem beschikt wel degelijk over
                              prachtige eigenschappen. In verhouding is dit toch echt een Line array
                              met grootse prestatie. Ik werk al jaren met Bose en zeg ook eerlijk dat niet alle speakers
                              geweldig zijn.
                              Toch ben ik van mening dat het PAS syteem een vermelding mag krijgen

Comment

• Sander Scheepstra
                                • Oct 2000
                                • 112

Verschil is alleen dat er bekend was dat er energie uit water te halen was en men alleen niet wist hoe te benutten.
                                Voor het PAS systeem geleden er kennelijk bepaalde natuurwetten niet en is een muzikant ineens in staat zijn volume zo te regelen dat er in de zaal overal een perfecte balans ontstaat.
                                En dat beste SPL is wat er bij mij niet ingaat ook al ben ik verzot op nieuwe technische ontwikkelingen.

Comment

Working...