Weet wat je zegt Mac, ik geef je 90% kans dat er daar strax het PAS systeem ontbreekt...
Bose PAS (personal amplification system)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
huur ik het wel in bij een andere bose-verknoeier (heb gisteravond weer een fraai staaltje misbruik gehoord van de 802-III )
Er zijn blijkbaar liefhebbers, zag ik in mijn mailbox.
voorkeur voor 18 / 19 juni ???Comment
-
Zijn wel hele dikke klappen uit die basjes denk ik zo'n beetje.

Vette boksuh meneer
[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]Comment
-
Precies wat ik zeg, een collega uit almelo heeft in een kroeg in almelo een systeem neergehangen met 802-3tjes, wat vreselijk over zijn nek ging.
Waarschijnlijk een algemene fout, bose is een goed allround systeem voor mensen die geen systeem kunnen inregelen, en derhalve best hufterproof. Maar om er wat moois mee te maken moet je meer weten van geluid dan alleen maar rode en zwarte draadjes om rode en zwarte stekkertjes knopen. En wat was hier weer de fout? geen processing of eq in de lijn...
Gevolg:Ik had zondagmorgen voor het eerst in 5 jaar weer een zeurende pieptoon in mijn oor...Comment
-
Maar SPL heeft nu toch een datum genoemt dat we kunnen komen luisteren (of meer kijken [:P] ).
Vette boksuh meneer
[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]Comment
-
MAC:bose is een goed allround systeem.
We zitten eindelijk op één lijn, het duurde even maar toch.
wat betreft die fluittoon, het geluid stond veel te hard waarschijnlijk. Een 802 kan enorm veel vermogen aan en heeft ook nog eens een goed rendement.
Dit spul moet je met verstand gebruiken anders help je mensen aan gehoorbeschadiging.
Snap je nu waarom we in tenten PAS gebruiken...Comment
-
nee, en waarschijnlijk snappen weinig andere mensen hier jou beredenering, als een systeem over z'n nek gaat betekend dat dus niet dat een systeem veel vermogen aan kan, dat betekent dat het systeem dat vermogen juist niet aan kan. En die pieptoon door een te hoog volume wordt meestal mede veroorzaakt door een overmodulerend systeem, oftewel clippen. Als jij beweerd dat PAS hier geen last van heeft kan dat 2 dingen betekenen: PAS is zover beveiligd dat het vrijwel niet hard gaat, speciaal voor mensen die er geen reet verstand van hebben maar toch redelijk geluid willen hebben, of PAS verbreekt de natuurwetten, wat we eerder ook al gehoord hebben, en wat mij vrij onwaarscheinlijk lijkt.De groeten => MichaComment
-
bose haalt fdre 110dB prima, daarboven liever niet, of goed processen.
@ SPL : de meeste deelnemers hebben zich voorgesteld in hun profiel (rechtsboven), met wat info over wat ze waar doen, met wie en waarom. Dan weten de anderen ook met wie ze te maken hebben. Is geen eis, maar een stukje beschaving hier op t forum...Comment
-
Ja je weet erg goed dat je helemaal gek ben van het Paal systeemcitaat:Geplaatst door SPL audio
Ik houd me keurig aan de regels en bovendien nweet ik heus wel waar ik over praat.
Vette boksuh meneer
-
Heeft er iemand ondertussen dat PAS systeem van Bose al getest/gehoord? Ik ben wel benieuwd. Nu ik heb ooit eens van die minibaskastjes van Sunfire (of zoiets) gehoord, ongeveer 3000 w per kastje. Ik was wel onder de indruk...
Ik ben eens benieuwd naar ervaringen met dit Bose systeem.
Groeten
KristofComment
-
Kristof,citaat:Geplaatst door Tofke78
Heeft er iemand ondertussen dat PAS systeem van Bose al getest/gehoord? Ik ben wel benieuwd. Nu ik heb ooit eens van die minibaskastjes van Sunfire (of zoiets) gehoord, ongeveer 3000 w per kastje. Ik was wel onder de indruk...
Ik ben eens benieuwd naar ervaringen met dit Bose systeem.
Groeten
Kristof
zie andere thread op dit forum: AB test in het weekend van 18-19 juni.[CENTER]Bass is the base of music, without the base there is no music <(o) :woof woof...[/CENTER]Comment

Comment