Bose PAS (personal amplification system)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Wim Siebelink
    • Jul 2001
    • 51

Ik stel voor dat we op korte termijn met alle geinteresseerden een dagje bij SPLAudio komen luisteren (ik heb daar zelfs de entree voor over) en dan ben ik wel heeeel benieuwd.
    Beste SPLAudio, waar en wanneer?

Comment

• Ibvee
      • Nov 2002
      • 714

citaat:Hallo!!!???? slaapt iedereen ofzo??? Doet deze persoon jullie niet denken aan een ander figuur wat hier de meest belachelijke dingen over bose liep te brullen????!!! -- Sparky
      Kom op zeg, we zien die quote hierboven, en ondertussen is er tot 3x toe gevraagd wanneer we kunnen komen luisteren en hebben we in 3 reacties geen enkel zinnig antwoord op de vraag gehad ( net zoals alle andere reacties trouwens), deze meneer is als de dood dat wij komen luisteren, en het systeem toch niet zo goed vinden als hij het voordoet, en daarbij zijn (ahum) goede naam verliest. Zo niet? Dan ben ik erg benieuwd naar de datum die hij misschien wel IN ZIJN VOLGENDE POST met ons wil delen.
      De groeten => Micha

Comment

• Drive inn tnt
        • Sep 2003
        • 1082

Daar ben ik het helemaal mee eens. Elke reactie die word geplaatst (met alle respect) door SPL word alleen het product de hemel in geprezen.[xx(]

Dan wil ik ook wel komen luisteren overigens
        Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• SPL audio
          • May 2005
          • 55

Mijne heren,

de volgende lokatie is het mercatorpark in amsterdam, wij draaien hier met het PAS systeem in de grote tent

Comment

• Robert
            • Aug 2000
            • 630

Wanneer?

Comment

• SPL audio
              • May 2005
              • 55

op 3 juli aanstaande omstreeks 14.00. De baptisten van het christiekoor zullen dan de spits afbijten

Comment

• MarkRombouts
                • Jan 2005
                • 1391

In ieder geval voor iedereen de kans om te luisteren naar een baptistenkoor met harde palen

Comment

• showband
                  • May 2001
                  • 4516

citaat:baptisten van het christiekoor
                  Nee SPL daar trap ik niet in. [}]

Bewijzen dat een stel zangzuiltjes een koor op kerkvolume kunnen uitversterken is niet moeilijk. Al honderd jaar kunnen ze met een paar zuiltjes op een station een stem over vertrekkende treinen heen uitversterken. [:X]

Ik wil drums, basgitaar en synthesizers op 100 dB+ horen in een feesttent van meer dan 500 man. Kortom breedbandige basrijke muziek. Een DJ met twee paaltjes zoals jij zegt in 25 meter feesttent. DAT werk

Dat je zang bruikbaar kan versterken bij een kerkkoor met een dure processorgestuurde Bose-zangzuil snap ik ook wel. Dat kan met een 100volt zuiltjessetje al
                  lekker belangrijk!

Comment

• Dikke Foaf
                    • May 2003
                    • 618

Wat mij zo verbaasd is dat je tegenwoordig met die potdove dj's aan 5KW monitors soms nog te horen krijgt dat de monitors niet hard genoeg gaan.
                    Wat heeft zo'n paal dan wel, dat 5kw monitors niet heeft?

Comment

• Contour
                      • Feb 2001
                      • 1018

Een PA systeem van 50.000W ?

MVG Contour

Comment

• Funkmaster
                        • Dec 2004
                        • 204

zal wel typfoutje zijn, maar 5kw is nog altijd maar 5.000w...

Das wel al een zware monitor dan...
                        It's nice to be important, but it's important to be nice...

Comment

• Contour
                          • Feb 2001
                          • 1018

Mensen die Bose PAS als monitor gebruiken hebben vast geen +130dB /50000W aan FOH staan, dat bedoelde ik.

MVG Contour

Comment

• SPL audio
                            • May 2005
                            • 55

Wel even opletten hett baptistenkoor bijt de spits af.
                            Vervolgen komen de stevige rockbands op het podium.
                            Ik zeg wel eerlijk dat we deze dat 3 subjes per kant neerzetten voor het extra laag.

Comment

• Beldog
                              • May 2004
                              • 140

Ik heb laatst in onze lokale muziekwinkel dit systeempje even gehoord, ze speelden er een cd-tje door en dan klonk het niet slecht... Maar de HK demo set met de 4 verschillende XT's die er naast stond, klonk mijn gevoel beter, de een al wat beter dan de andere.
                              Daarna ben ik even op de Bose site gaan loeren en daar claimde men dat je met een PAS per muziekant een veel beter en natuurlijker geluid zou creƫren. Geen mengtafel nodig of niks... Dit wordt lachen ivm een juiste balans of eens een bepaald instrumentje er bovenuit te tillen.
                              Volgens Bose zou het geluid ook overal even lekker klinken, leuk dat de akoestische wetten niet gelden voor een bepaald merk. De geluidsdruk die je met zo'n klein systeem kan ontwikkelen wil ik ook in twijfel trekken, maar dit heb ik nog niet kunnen vaststellen.
                              Mijn grote vrees is wel dat men bij Bose het wiel opnieuw heeft willen uitvinden...of interpreteer ik de uitleg die ze zelf op hun site zetten hier verkeerd. Ik weet dat ik heus nog veel kan bij leren, maar ik heb onderhand ook al wat ervaring (zoals de meesten hier) en ik slik niet alles meer als zoete koek ; sorry Bose.

Comment

• Gast1401081
                                • Mar 2001
                                • 7999

we kunnen ook binnenkort een stel sx250,met zeck 18: eronder,(crown MiT1200 en een UPA en/of UPJ (UPM??) setje ter beschikking stellen in enschede. Als SPL nou een PAS regelt, en we kunnen allemaal op die dag, dan zorg ik voor koffie en broodjes.
                                Liefhebbers van de AB-test zijn weklom mij te mailen. Of maak ff een nieuw topic aan.

Comment

Working...