Subdag 9 juni Almelo.

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Outline
    • Feb 2006
    • 1434

Belangrijkste vraag: Welke driver steekt er in die DHZ-sub van vanmiddag?

Comment

• Gast1401081
      • Mar 2001
      • 7999

Originally posted by Outline
      Belangrijkste vraag: Welke driver steekt er in die DHZ-sub van vanmiddag?
      de Selenium, waarvoor hij bedoeld is, voor zover ik weet.
      De belangrijkste vraag was dat nou ook weer niet, dat is hoeveel olie er uit het carter van die politieauto lekt...

Comment

• qvt
        • Oct 2009
        • 721

Dat van de SB28 verbaast me niets haha, klinkt top alleen drukt niet zo..

Helaas wou mijn compagnon niet meer mee en had ik geen zin om zelf 5,5 uur alleen te rijden vandaag..
        There is no substitute for imagination

Comment

• 2mancrew
          • Feb 2010
          • 96

Originally posted by MacGyverSounds
          De belangrijkste vraag was dat nou ook weer niet, dat is hoeveel olie er uit het carter van die politieauto lekt...
          De 15inch driver is de Selenium. Ga toch maar eens een br 115 slopen en 4 dhz er bij bouwen. hmmz hoe zou dat klinken 4 dhzjes per kant. greetz Ed
          ff knutselen met hout en speakers : resultaat 4 subwoofers

Comment

• djspeakertje
            • Oct 2008
            • 1912

De DHZ sub is ontworpen om de de Selenium of een 18sound (neodymium), die qua gewicht lichter is, qua prijs wat duurder is en volgens mij ook nog net wat meer vermogen aankan.

Daan
            I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
            I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

Comment

• djspeakertje
              • Oct 2008
              • 1912

Originally posted by 2mancrew
              De 15inch driver is de Selenium. Ga toch maar eens een br 115 slopen en 4 dhz er bij bouwen. hmmz hoe zou dat klinken 4 dhzjes per kant. greetz Ed
              Welke drivers zitten er in je BR115's? Tis maar net de vraag of die geschikt zijn voor de DHZ subjes... Moet je dr geen roostertje in bouwen trouwens :P

Daan

Comment

• djspeakertje
                • Oct 2008
                • 1912

Toch maar even een nieuwe post hiervoor: De foto's!

Helaas staat niet alles erop, onder andere de metingen niet. Wellicht heeft MusicXtra of 2mancrew hier nog foto's van. Vooral een foto van het DHZ subje tussen de grote bakken zou leuk zijn

Daan

Comment

• MusicXtra
                  • Feb 2006
                  • 9316

Helaas heb ik ook geen foto waar de DHZ sub op staat, ding is zo klein dat hij niet te zien is.
                  Mijn ervaring van de dag; erg leuke sfeer ondanks de tegenvallende opkomst.
                  De SB28 vond ik ook wat tegenvallen, zeker omdat het wel zo ongeveer de benchmark is.
                  De USW subs erg prettig qua klank, betere transient dan de 18" subs maar wel minder diepgang.
                  De BR115 had te kampen met een grille die te dicht op de driver zat, niet goed te beoordelen dus.
                  Ik was zeker onder de indruk van de DHZ sub, je struikelt er bijna over maar de klank is erg lekker, warm en met veel diepgang.
                  Over het Brooklyn Audio spul ga ik mijn mening niet geven, die wordt toch niet als objectief gezien.
                  Ik was erg onder de indruk van de UPA toppen wat betreft de prestaties, de klank daarentegen vond ik erg scherp.
                  Plotjes en foto's volgen nog.
                  Zou zomaar de DAP vergeten... Voor z'n geld absoluut een goed subje maar niet te vergelijken met de overige subs die er stonden.
                  Last edited by MusicXtra; 09-06-13, 22:32.
                  De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• DJ Paul M
                    • Mar 2011
                    • 70

Ziet eruit als een geslaagde dag. Echter vraag ik me wel af: stond alles nu gewoon op de weg? Lijkt mij dat er ook nog auto's door moeten?

Hoop dat jullie het leuk gehad hebben

Paul
                    Je hoort vaak zeggen dat geluk niet zo te koop is
                    Maar geld doet wonderen en vooral als het een hoop is!

Comment

• Outline
                      • Feb 2006
                      • 1434

Milieudelictje? Komen ze de grond ook nog afgraven?

Geloof me, als ik er was geweest dan was dat niet gebeurt. Karma & crap waardoor ik altijd de leuke/grappige dingen misloop...

Comment

• Gast1401081
                        • Mar 2001
                        • 7999

Originally posted by DJ Paul M
                        Ziet eruit als een geslaagde dag. Echter vraag ik me wel af: stond alles nu gewoon op de weg? Lijkt mij dat er ook nog auto's door moeten?

Hoop dat jullie het leuk gehad hebben

Paul
                        dat vond de politie ook, dat openbare weg.. dat die straat doodloopt, en alleen maar aangelegd is om een subsidiepot aan te breken voor de wijk erachter die niet meer komt is een detail.

er was alleen een vader die zn dochter ff wilde leren autorijden, en wat buren ( die ongeveer 6km verderop wonen) die we het leven grondig verpest hebben......
                        Last edited by Gast1401081; 10-06-13, 16:02.

Comment

• MusicXtra
                          • Feb 2006
                          • 9316

Toch vond ik die dienders nog wel te pruimen, op mijn vraag of het een probleem was dat we nog een half uurtje op laag volume doorgingen zei hij alleen dat we op moesten ruimen en dat ze ons daarop vertrouwden en dus ook niet meer terugkwamen.
                          Groot raadsel in AlmeLow is wel hoe al die gaten in het wegdek zijn ontstaan.

Comment

• kvdb013
                            • Nov 2010
                            • 337

Als trotse bezitter van twee dhz subs (wel met 15nlw9500), toch wel fijn om te horen dat dit kleine beestje goed presteert tussen de grote jongens!!!
                            ik hoop dat jullie een leuke dag hebben gehad en er nog eens een dag komt dat ik erbij kan zijn!
                            Discussiƫren is kennis uitwisselen, ruziemaken is onwetendheid uitwisselen

Comment

• Outline
                              • Feb 2006
                              • 1434

Ik neem aan dat er wel foto's zijn van die boomstronk-bedwingende politie-'suv'? En van de achtergebleven olievlek?

Comment

• MusicXtra
                                • Feb 2006
                                • 9316

Hier de plotjes van vandaag.
                                Meten ging niet makkelijk, het felle zonlicht ontnam me een goed zicht op wat ik aan het doen was en de wind verstoorde de metingen nogal.
                                Als eerste de 18"ers. Ik denk dat er iets niet goed is gegaan met de meting van de X218, deze presteert veel beter dan de grafiek doet vermoeden.
                                Alle subs zijn gefilterd op 30-100 Hz 24dB LR zonder verdere EQ punten, de L'Acoustics is op de LA8 amp aangesloten met de SB28/100 factory preset.
                                De metingen zijn gedaan met een gecalibreerde meetmicrofoon, merk en type is me even ontgaan.

Hier de 15" subs.
                                Last edited by MusicXtra; 26-07-13, 11:21.

Comment

Working...