Subdag 9 juni Almelo.

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MusicXtra
    • Feb 2006
    • 9316

Misschien wil hij jou gewoon horen.
    De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• Ericsamandj
      • Jul 2010
      • 414

Originally posted by 4AC
      Haha, ik heb wat gebruik- en luisterervaring met 4-Acoustic, maar verder heb ik er niets mee te maken. Ook nooit gehad trouwens.
      Laten we het houden op een wat ongelukkig gekozen nickname.

Mvg,

Teun
      hmmm, nu snap ik t even niet meer.

Ik dacht in het verleden weleens gelezen te hebben dat je 4acoustics prees. Had je zelf ook niet zo'n fcs 12 inch set toppen?

Comment

• 4AC
        • Nov 2007
        • 1791

Nee, die waren van mijn broer en zijn compagnon. Zelf nooit gehad. Wel gebruikt/gehoord dus.
        FCS heeft een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding (vergelijkbaar met Dap X), maar het blijft natuurlijk ontzettend budget spul. Het is met name voor drive-in shows interessant.

Maar dit is waaaayyyy off-topic, mocht je meer vragen hebben stuur me dan even een pƩƩ emmetje.

Mvg,

Teun
        uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
        Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

Comment

• djspeakertje
          • Oct 2008
          • 1912

Originally posted by Ericsamandj
          Vanaf 09:00 uur word er gebouwd, was de planning.
          Staat een paar paginas terug.
          Ja, maar weet jij waar de loods van Mac is? En die 9:00 was volgens mij niet meer dan een voorlopige planning. Voor zover ik weet staat er nog niets vast. Overigens bied ik me bij deze aan als vrijwilliger voor eventueel bouw/breek werk, of dat nou PA of koffiemachine opbouwen is. Als de vroegste trein het toelaat kom ik graag even helpen.

Daan
          I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
          I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

Comment

• MusicXtra
            • Feb 2006
            • 9316

Het plan was idd om 9 uur al bouwen, vind ik persoonlijk erg vroeg, moet eerst nog ff een kleine 2 uur sturen.

Comment

• 2mancrew
              • Feb 2010
              • 96

Originally posted by MusicXtra
              Het plan was idd om 9 uur al bouwen, vind ik persoonlijk erg vroeg, moet eerst nog ff een kleine 2 uur sturen.
              Ik moet geloof ik iets van ruim uurtje sturen met ergens wel een koffie stop bij een tankstation. Dus om 10 zou mij ook niet slecht uitkomen.
              ff knutselen met hout en speakers : resultaat 4 subwoofers

Comment

• Gast1401081
                • Mar 2001
                • 7999

Originally posted by MacGyverSounds
                ...

9 juni in Almelo, ik denk vanaf 9 uur in de ochtend bouwen, ik denk dat de koffiemachine die dag buiten staat.
                Bouwen is niet meteen al pa-aanslingeren , er zal eerst iets van een podium gebouwd moeten worden. Krachtstroom getrokken, mengtentje gebouwd etc. Maar rustig maar , ik gooi volgende week wel een programma online hier, inclusief GPScoordinaten en survival-pakket-benodigdheden.

Comment

• Outline
                  • Feb 2006
                  • 1434

Door wat 'aandachtspunten' in de privƩsfeer heb ik de afgelopen 1,5 week niks kunnen doen maar ik ben bezig met een mail naar Rolf van AudioPro. Hoop dan ook morgen of woensdag definitief te kunnen melden of er D&B zal zijn.
                  Last edited by Outline; 05-06-13, 15:35.

Comment

• Gast1401081
                    • Mar 2001
                    • 7999

Originally posted by Outline

Ik ben ook bezig geweest met TW Audio maar dat werd iets te moeilijk om dat geregeld te krijgen vanuit importeur/fabrikant...
                    en daar was ik nou net ernstig benieuwd naar.

Comment

• Hilco
                      • Oct 2009
                      • 16

Is er al een planning?

Comment

• djspeakertje
                        • Oct 2008
                        • 1912

Ook ik begin onderhand wel erg nieuwsgierig te worden naar de planning van de dag. Het duurt al met al niet zo lang meer...

Daan

Comment

• Gast1401081
                          • Mar 2001
                          • 7999

hallo, ik ben eerst nog ff getrouwd, er is iemand die iets meer aandacht krijgt nu…

als de gemiddelde bezoeker er tegen 12 uur is, en de gemiddelde bezoeker met speaker / cabinet / apparaat / doos er om 11 uur is,
                          kunnen we rond 1300 uur beginnen met klooien, en voor de laatste trein zijn we wel klaar…

Kleine contante vrijwillige bijdrage voor de versnaperingen (koffie/thee/barbecue) wordt op prijs gesteld….

Comment

• MusicXtra
                            • Feb 2006
                            • 9316

Wat doe je hier nog op het forum, ga je bruid ff aandacht geven.
                            Hebben we in de gaten dat we gelijk een feessie vieren zondag?

Comment

• djspeakertje
                              • Oct 2008
                              • 1912

Van harte gefeliciteerd!

Zoals eerder aangegeven ben ik bereid om te komen helpen met het sjouwwerk van te voren en na de hand en uiteraard ook tussendoor mocht dat nodig zijn. (bbq/tafels/stoelen/koffie/etc.)

Daan

Comment

• kvdb013
                                • Nov 2010
                                • 337

Ik ben helaas verhinderd ivm 35jarig huwelijk van mijn schoon ouders, maar ik hoop dat er nu toch een keertje iemand met een stel dhz subs komt. Om eens aan te horen/lezen wat jullie ervan vinden.
                                Discussiƫren is kennis uitwisselen, ruziemaken is onwetendheid uitwisselen

Comment

Working...