Subdag 9 juni Almelo.

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kvdb013
    • Nov 2010
    • 337

Originally posted by Outline

Voor wat betreft de DHZ-sub: Ik ben benieuwd of deze morgen gaat doen wat je er van verwacht. Ook dit hoor ik graag van je!

Alvast bedankt daarvoor...
    hier ben ik ook erg benieuwd naar!!
    Discussiƫren is kennis uitwisselen, ruziemaken is onwetendheid uitwisselen

Comment

• Ericsamandj
      • Jul 2010
      • 414

Hoef geen uitgebreide reacties maar wil wel graag weten of er animo voor is. Beetje jammer om er een hoop tijd en moeite in te gaan steken als er geen interesse is. Dit dan gericht op de merken/bedrijven die er de tijd en moeite in willen gaan steken...

@Sander: Breukelen is voor mij dichterbij dan Almelo. Dus als jij rondom huis een keer een klus hebt of wat meer mijn kant op dan hoor ik het graag! Kom dan met plezier luisteren naar je set!

Voor wat betreft de DHZ-sub: Ik ben benieuwd of deze morgen gaat doen wat je er van verwacht. Ook dit hoor ik graag van je!

Alvast bedankt daarvoor...
      van mijn kant uit is er altijd animo, dit is echter wel afhankelijk van de datum en de locatie.

Comment

• Outline
        • Feb 2006
        • 1434

Reken er maar op dat het voor D&B zo goed als zeker A'dam wordt!... Datum kan ik nog geen gooi naar doen. Denk/vermoed na de zomer.

Zoals gezegd: Er wordt over gepraat en gekeken wat de mogelijkheden zijn. Hoop op niet al te lange termijn iets te kunnen melden...

Comment

• Gast1401081
          • Mar 2001
          • 7999

ben ik blij dat ik geen vlees ingekocht heb, als de helft niet op komt dagen.... ( waar heb ik dat toch vaker meegemaakt?)

Zondagsslager komt live met de BBQ - 10,- pp ofzo. We gaan het zien.

Comment

• Gast1401081
            • Mar 2001
            • 7999

Reken er maar op dat het voor D&B zo goed als zeker A'dam wordt!... Datum kan ik nog geen gooi naar doen. Denk/vermoed na de zomer.

Zoals gezegd: Er wordt over gepraat en gekeken wat de mogelijkheden zijn. Hoop op niet al te lange termijn iets te kunnen melden...
            Heb van die slapert van Ravenstein ook niks weer gehoord...

Comment

• Gast1401081
              • Mar 2001
              • 7999

Originally posted by timmetje
              Team Oldenzaal zonder timmetje helaas.
              .....
              Originally posted by Ericsamandj
              Ook ik ga er niet geraken, mijn medekompaan is verhindert en 290 km is me toch wat te ver trappen voor deze dag.
              Overigens ga ik er morgen zelf ook niet zijn: De merken waar ik interesse in heb zijn er niet en de set van Sander hoop ik binnenkort een keer in de buurt te kunnen beluisteren.

Hoef geen uitgebreide reacties maar wil wel graag weten of er animo voor is. Beetje jammer om er een hoop tijd en moeite in te gaan steken als er geen interesse is.

Nou, bij deze, Outline...

voor degene die Almelo wel weet te vinden: de koffie is klaar tussen 1100 een 1200, daarna kabaal, cola en barbeque.
              Don't forget some CheapSunglasses...

Comment

• FrankD
                • Feb 2008
                • 34

Tot straks dan
                kleine washes, grote washes

Comment

• metalteacher
                  • Dec 2007
                  • 467

Iedereen veel plezier daar in Almelo. Ik was er graag bijgeweest, maar ben te druk!!! Gaat vast en zeker een leerzame dag worden. Ik hoop dat het nog eens herhaald wordt, en dat ik er dan wel bij kan zijn.
                  Steelwing - Full Speed Ahead!!!

Comment

• 4AC
                    • Nov 2007
                    • 1791

Ik moet helaas ook (op het laatste moment) afhaken. Kan er geen tijd voor vrij maken.

Mvg,

Teun
                    uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
                    Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

Comment

• Outline
                      • Feb 2006
                      • 1434

Originally posted by MacGyverSounds
                      Heb van die slapert van Ravenstein ook niks weer gehoord...
                      Iets met wel willen maar leeg magazijn en gebrek aan tijd om het heen&weer te krijgen... Han zelf was was overigens nog niet op de hoogte...

Van wat ik begrijp, staat er dit weekend en over 2 weken geen een grotere D&B-set in de loods...

Comment

• kvdb013
                        • Nov 2010
                        • 337

En en en?? Of staan de heren nog lekker te bbq'en
                        Discussiƫren is kennis uitwisselen, ruziemaken is onwetendheid uitwisselen

Comment

• 2mancrew
                          • Feb 2010
                          • 96

Originally posted by kvdb013
                          En en en?? Of staan de heren nog lekker te bbq'en
                          Nee We hebben de chinees met een bezoekje vereerd nadat oom agent heeft laten zien hoe goed een politie auto over een boomstronkje kan rijden .............. glappie , Maar was top dag met goed weer, cursus hoe boor ik een parasol vast op het asfalt en veel geluid en o ja de dhz sub was er ook. en conclusie was .................. die is voor de voglende
                          ff knutselen met hout en speakers : resultaat 4 subwoofers

Comment

• 2mancrew
                            • Feb 2010
                            • 96

Originally posted by 2mancrew
                            Nee We hebben de chinees met een bezoekje vereerd nadat oom agent heeft laten zien hoe goed een politie auto over een boomstronkje kan rijden .............. glappie , Maar was top dag met goed weer, cursus hoe boor ik een parasol vast op het asfalt en veel geluid en o ja de dhz sub was er ook. en conclusie was .................. die is voor de voglende
                            . Deel 2 Diverse subskasten gehoort. en wat mijn conclusie eigenlijk was dat de l accoustics me toch beetje tegenviel, dat de b115 toch gereed is voor de sloop en hergebruik en dat t sjouw it yourself subje het best deed en dat de BA prospect het heel goed deed en dat de meyer subjes het ook erg lekker deden. Conclusie productief dagje met weer paar leuke trucjes geleerd met dank aan Mac Gyver.
                            ff knutselen met hout en speakers : resultaat 4 subwoofers

Comment

• Gast1401081
                              • Mar 2001
                              • 7999

Ik heb wel erg gelachen om dat kleine Ienie-Minie-DoeHetZelf-subje. Ik weet wat ik van 6 USW's kan verwachten, ik had de Prospects en de L'A sb28 al een paar keer gehoord, de rest was ook niet spannend, maar van dat kleine rotding was ik helemaal verbaasd.

Ik denk dat we die ook maar eens in een 12, of zelfs 10" moeten gaan terugrekenen, en optellen richting 4 of 6-voudig.
                              Last edited by Gast1401081; 09-06-13, 21:07.

Comment

• djspeakertje
                                • Oct 2008
                                • 1912

Hier een lijstje met de aanwezige subs:
                                4 Prospect (1*18")
                                1 X218 (2*18")
                                1 SB28 (2*18")
                                1 BR115 (1*15")
                                1 DHZ sub (1*15")
                                3 DAP X15 (1*15")
                                6 Meyer UWS-1P (2*15" actief)

Ook bij mij redelijk verrassende uitkomsten. De L'Ac SB28 is zeker geen slechte sub, maar gezien de bijna legendarische status van het ding waren mijn verwachtingen hoog. Die werden echter niet waargemaakt. Het ding doet echt wel wat ie doen moet, maar het is echt niets speciaals, en vergeleken met de Prospect subs helemaal niet. De SB28 hebben we overigens zowel met de amps van Brooklyn als met de bijgeleverde LA8 amp beluisterd. Als ik me niet vergis is de SB28 gemeten met de LA8 er achter.
                                De X218 is een fijn subje, maar niet zo fijn als 2 Prospects. De X218 gaat overigens wel erg hard
                                De DAP X15 was een prettige afwisseling, en gezien de aanschafprijs (rond de 300,-) zijn geld meer dan waard. Het ding doet het echt niet slecht, maar de bouwkwaliteit is gewoon niet A-merk waardig.
                                De BR115 van 2mancrew is rijp voor de sloop, die kwam zowel qua klank als qua SPL gewoon niet mee met de rest, ook niet met de 15" subs. Dit kwam overigens ook door een fout in de kast.
                                De Meyers zijn gewoon goed. Ze gaan niet zo laag als de Prospects, maar gaan wel erg fijn en hard. Dit kwam trouwens ook omdat ze met 6 tegelijk waren...
                                De DHZ sub was de grote verrassing van de dag. Het dingetje is bijna miniatuur te noemen, schattig gewoon. Er komt echter wel een monsterlijk geluid uit. Van die DHZ sub kunnen we nog wel eens veel gaan horen. Overigens hoorde Sander vandaag zijn eigen ontwerp (DHZ sub) voor het eerst, en volgens mij was ook hij onder de indruk.
                                Overigens heb ik vandaag voor het eerst de Prospect set gehoord, en ik weet nog niet zo goed hoe ik dat moet gaan verwoorden. Het is gewoon een belachelijk goed setje. Bij sommige setjes verschijnt er een smile-curve op de EQ. Van de Prospect krijg ik een smile-curve op mn gezicht!

Foto's volgen.

Daan
                                Last edited by djspeakertje; 09-06-13, 21:41.
                                I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
                                I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

Comment

Working...