Subdag 9 juni Almelo.

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • djspeakertje
    • Oct 2008
    • 1912

Team Oldenzaal (Timmetje en ik) vertrekken om 10:00 per OV. We zijn dus tegen 11:15 aanwezig om een handje te helpen/te schudden.

Daan
    I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
    I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

Comment

• timmetje
      • Dec 2012
      • 424

Team Oldenzaal zonder timmetje helaas.

Mijn kat heeft een onfortuinlijke ontmoeting gehad met een raam, waardoor haar achterpootjes nu verlamd zijn. Jullie begrijpen ongetwijfeld dat mijn zorgen dus nu even ergens anders liggen dan bij dreunende subs.

Vanaf deze kant enorm veel (leer)plezier gewenst.
      Tim

Comment

• Ericsamandj
        • Jul 2010
        • 414

Originally posted by timmetje
        Team Oldenzaal zonder timmetje helaas.

Mijn kat heeft een onfortuinlijke ontmoeting gehad met een raam, waardoor haar achterpootjes nu verlamd zijn. Jullie begrijpen ongetwijfeld dat mijn zorgen dus nu even ergens anders liggen dan bij dreunende subs.

Vanaf deze kant enorm veel (leer)plezier gewenst.
        laat me raden, de kat wilde via het kiepraam naar buiten springen en heeft bekneld gezeten?

Comment

• timmetje
          • Dec 2012
          • 424

Originally posted by Ericsamandj
          laat me raden, de kat wilde via het kiepraam naar buiten springen en heeft bekneld gezeten?
          Andersom: van buiten naar binnen.
          Tim

Comment

• Ericsamandj
            • Jul 2010
            • 414

Originally posted by timmetje
            Andersom: van buiten naar binnen.
            laat me je adviseren; de dierenarts gaat het na een paar dagen zonder verbetering in willen laten slapen.

Doe dit niet maar ga naar een homeopatische dierenarts, paar keer per dag de vergeschreven druppels geven en binnen de week loopt ze weer.

Been there done that.

Edit: sorry voor het off topic geneuzel.
            Last edited by Ericsamandj; 08-06-13, 20:06.

Comment

• Outline
              • Feb 2006
              • 1434

Originally posted by MacGyverSounds
              IRL zijn we net mensen, en hebben we ook e-mail. Klik op dat rare blauwe stuk tekst, en je ziet vast ergens e-mail staan. Werkt 24upd7dpw52wpj.
              Nog bedankt voor je reactie op mijn mail...

Het heeft even geduurd maar kan nu melden dat zowel D&B als TW morgen niet aanwezig zullen zijn!

Bij D&B waren de diverse klussen niet te combineren met een dagje subs testen en voor TW was het gewoon te kort dag.

MAAR dat wil niet zeggen dat er niks gaat gebeuren. Ben zowel met Audio-Pro als met MWorks bezig om een demodag georganiseerd te krijgen. Bij Audio-Pro kwam het voorstel van henzelf, bij MWorks heb ik het idee geofferd en hier gaan we nog contact over hebben.

Wordt vervolgd maar wel pas als er iets concreets te melden is!
              Last edited by Outline; 08-06-13, 20:22.

Comment

• MusicXtra
                • Feb 2006
                • 9316

Hier ook alles in de bus gekregen na het nodige gepuzzel, toch altijd weer meer spullen dan gedacht.
                Volgens mij beloofd het een erg leuk dagje te worden, het weer ziet er iig al goed uit, misschien een beetje veel wind maar dat mag de pret niet drukken.
                De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• Outline
                  • Feb 2006
                  • 1434

Overigens ga ik er morgen zelf ook niet zijn: De merken waar ik interesse in heb zijn er niet en de set van Sander hoop ik binnenkort een keer in de buurt te kunnen beluisteren.

Buiten dat zit ik sowieso de laatste weken erg krap in mijn tijd waardoor het toch net wel/net niet zou worden en sowieso geen hele dag.

Maar foto's zijn altijd welkom!

Comment

• timmetje
                    • Dec 2012
                    • 424

laat me je adviseren; de dierenarts gaat het na een paar dagen zonder verbetering in willen laten slapen.

Doe dit niet maar ga naar een homeopatische dierenarts, paar keer per dag de vergeschreven druppels geven en binnen de week loopt ze weer.

Been there done that.

Edit: sorry voor het off topic geneuzel.
                    De zenuwen hebben bekneld gezeten en het is nu dus wachten tot de zwelling afneemt. De verwachting van ons en de arts is dat ze morgenavond al wel weer aardig op de been is.

Het gevoel in haar pootjes komt al wel terug, en ze probeert ook al wel weer te lopen, maar dat lukt nu dus nog niet omdat dat de spieren een hele tijd niets hebben gedaan.

Enfin: terug naar subs en BBQ's.
                    Tim

Comment

• Ericsamandj
                      • Jul 2010
                      • 414

Ook ik ga er niet geraken, mijn medekompaan is verhindert en 290 km is me toch wat te ver trappen voor deze dag.
                      Als er ooit een meeting wat centraler in het land is ben ik er graag wel bij uiteraard.
                      Veel plezier iig.

Comment

• MusicXtra
                        • Feb 2006
                        • 9316

Ik zal proberen weer een objectief verslag van de dag te geven, mits er dan niet weer zo'n bak ellende over me uitgestort wordt als vorige keer.
                        Camera's zijn ook aanwezig dus foto's zullen er ook meer dan genoeg gemaakt worden.

Comment

• Outline
                          • Feb 2006
                          • 1434

Originally posted by MusicXtra
                          Ik zal proberen weer een objectief verslag van de dag te geven, mits er dan niet weer zo'n bak ellende over me uitgestort wordt als vorige keer.
                          Camera's zijn ook aanwezig dus foto's zullen er ook meer dan genoeg gemaakt worden.
                          Ik reken op je!

Overigens fijn dat niemand leest dat er al weer een soort van vervolg in de pijplijn zit....

Comment

• MusicXtra
                            • Feb 2006
                            • 9316

Jawel, dat is echt wel gelezen en als ik weer op moet draven voor een A/B vergelijking hoor ik het wel.
                            Maar eerst ff op morgen focussen.

Comment

• Ericsamandj
                              • Jul 2010
                              • 414

Originally posted by Outline
                              Ik reken op je!

Overigens fijn dat niemand leest dat er al weer een soort van vervolg in de pijplijn zit....
                              Wel gelezen hoor maar er staat nog geen verdere info bij dus valt er nog niets te discussieren.

Comment

• Outline
                                • Feb 2006
                                • 1434

Wel gelezen hoor maar er staat nog geen verdere info bij dus valt er nog niets te discussieren.
                                Originally posted by MusicXtra
                                Jawel, dat is echt wel gelezen en als ik weer op moet draven voor een A/B vergelijking hoor ik het wel.
                                Maar eerst ff op morgen focussen.
                                Hoef geen uitgebreide reacties maar wil wel graag weten of er animo voor is. Beetje jammer om er een hoop tijd en moeite in te gaan steken als er geen interesse is. Dit dan gericht op de merken/bedrijven die er de tijd en moeite in willen gaan steken...

@Sander: Breukelen is voor mij dichterbij dan Almelo. Dus als jij rondom huis een keer een klus hebt of wat meer mijn kant op dan hoor ik het graag! Kom dan met plezier luisteren naar je set!

Voor wat betreft de DHZ-sub: Ik ben benieuwd of deze morgen gaat doen wat je er van verwacht. Ook dit hoor ik graag van je!

Alvast bedankt daarvoor...
                                Last edited by Outline; 08-06-13, 21:14.

Comment

Working...