Subdag 9 juni Almelo.
Collapse
X
-
-
Als dit aanbod algemeen geldig is dan ben ik zeer geinteresseerd om het te accepteren! ik was niet van plan te komen omdat ik dan zelf geen vervoer heb, maar zou erg graag meegaan. ik zal je een PM sturen
''diamonds are forever''Comment
-
Dat probleem is niet zo heel groot, 1 sub van ieder is voldoende.
Ik neem 1 SB28, 1SB1001, 1 X218, Prospect set, amp racken en kabelkist mee, denk dat mijn bus dan aardig vol zit, van ieder twee lukt mij dus ook niet.De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
Euh Mac, niet om het een of ander, maar ik zou wel graag willen weten waar ik zondag moet zijn...
DaanI met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.Comment
-
Virulyweg 21K in Almelo is volgens mij het adres.
Kwestie van op de blauwe zin onderaan iedere post van Mac klikken.
De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
voor degene die op chique gesteld zijn : burgemeester Schneiderssingel is waar het staat te gebeuren.Comment
-
Als jij Dap XB15's meeneemt om te testen zullen ze in combinatie met de Prospect toppen gebruikt worden.De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
Oproep;
Wie komt er morgen onderweg langs Ravenstein langs de A50 naar nijmegen, of langs de A2 bij den Bosch? (ik woon hier tussenin)
Ik heb zelf helaas geen vervoer voor morgen maar als er iemand in de buurt is dan rijd ik graag mee!''diamonds are forever''Comment
-
Al vast veel plezier met zijn allen toe gewenst morgen. Wordt vast een leerzame dag. Helaas heb ik geen tijd morgen,Comment
-
zo, koffie - koekjes! - 2 koelkasten met fris / bier / Jim / barbecue / 6 USW's/ Jack / parasols / rubbermatje / John / mooi weer / krachtstroomkist / 220V sloffen ... ... ik ben dr klaar voor.Comment
-
Jim/Jack/John? John zou mr. Meyer kunnen zijn, die andere twee moet je toch ff uitleggen
DaanI met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.Comment
-
-
Comment

Comment