Subdag 9 juni Almelo.

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Gast1401081
    • Mar 2001
    • 7999

Originally posted by renevanh
    Heb nog niks van ******** gehoord over ophalen van Cubo's en hij heeft PM's uitgeschakeld staan, dusse...

Cubo's staan overigens zaterdagavond in Amsterdam te knorren...
    Klik eens op die rare blauwe text hieronder ..

Comment

• teunos
      • Feb 2008
      • 352

Originally posted by Outline
      Als je langs Den Bosch: Haak aan of stap in. Vrouwtje gaat waarschijnlijk niet mee (net als iemand met een grote bus waarin wel 4 J-laagjes passen...) dus heb dan nog stoel over. Is gezelliger!
      Als dit aanbod algemeen geldig is dan ben ik zeer geinteresseerd om het te accepteren! ik was niet van plan te komen omdat ik dan zelf geen vervoer heb, maar zou erg graag meegaan. ik zal je een PM sturen
      ''diamonds are forever''

Comment

• Turboke
        • Oct 2006
        • 463

Had wel willen langskomen met wat Turbosound TSW218 en 721 maar mits we met Vaderdag verplichtingen zitten zal dat niet lukken.

Comment

• MusicXtra
          • Feb 2006
          • 9316

Originally posted by Outline
          Only problem: Krijg in mijn Doblo maar 2 kasten. Welke combi dat wordt is nog niet bekend.

Vanavond ook nog contact gehad met MWorks wat betreft TW Audio: Ook daar wordt hard aan gewerkt.

Wordt vervolgd!
          Dat probleem is niet zo heel groot, 1 sub van ieder is voldoende.
          Ik neem 1 SB28, 1SB1001, 1 X218, Prospect set, amp racken en kabelkist mee, denk dat mijn bus dan aardig vol zit, van ieder twee lukt mij dus ook niet.
          De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• djspeakertje
            • Oct 2008
            • 1912

Euh Mac, niet om het een of ander, maar ik zou wel graag willen weten waar ik zondag moet zijn...

Daan
            I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
            I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

Comment

• MusicXtra
              • Feb 2006
              • 9316

Virulyweg 21K in Almelo is volgens mij het adres.
              Kwestie van op de blauwe zin onderaan iedere post van Mac klikken.

Comment

• Gast1401081
                • Mar 2001
                • 7999

Originally posted by MusicXtra
                Kwestie van op de blauwe zin onderaan iedere post van Mac klikken.
                voor degene die op chique gesteld zijn : burgemeester Schneiderssingel is waar het staat te gebeuren.

Comment

• FrankD
                  • Feb 2008
                  • 34

Ik rij zondag vanaf Limburg die kant op. Heb plaats voor maximaal 2 passagiers. Indien iemand een lift nodig heeft geef maar een gilletje.
                  To Musicxtra: Is het mogelijk om zondag een prospect top op DAP X15B's te beluisteren?
                  kleine washes, grote washes

Comment

• MusicXtra
                    • Feb 2006
                    • 9316

Als jij Dap XB15's meeneemt om te testen zullen ze in combinatie met de Prospect toppen gebruikt worden.

Comment

• teunos
                      • Feb 2008
                      • 352

Oproep;

Wie komt er morgen onderweg langs Ravenstein langs de A50 naar nijmegen, of langs de A2 bij den Bosch? (ik woon hier tussenin)
                      Ik heb zelf helaas geen vervoer voor morgen maar als er iemand in de buurt is dan rijd ik graag mee!
                      ''diamonds are forever''

Comment

• Joost van Ens
                        • Jan 2001
                        • 628

Al vast veel plezier met zijn allen toe gewenst morgen. Wordt vast een leerzame dag. Helaas heb ik geen tijd morgen,

Comment

• Gast1401081
                          • Mar 2001
                          • 7999

zo, koffie - koekjes! - 2 koelkasten met fris / bier / Jim / barbecue / 6 USW's/ Jack / parasols / rubbermatje / John / mooi weer / krachtstroomkist / 220V sloffen ... ... ik ben dr klaar voor.

Comment

• djspeakertje
                            • Oct 2008
                            • 1912

Jim/Jack/John? John zou mr. Meyer kunnen zijn, die andere twee moet je toch ff uitleggen

Daan
                            I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
                            I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

Comment

• Gast1401081
                              • Mar 2001
                              • 7999

Johhny Walker / Jim Beam / Jack Daniels / my friends in all the places I go..

Comment

• Gast1401081
                                • Mar 2001
                                • 7999

Originally posted by MacGyverSounds
                                Johhny Walker / Jim Beam / Jack Daniels / my friends in all the places I go..
                                vanaf 10 uur opbouw organisatie / vanaf 11 uur opbouw deelnemers / vanaf 12 uur programma / bbq / colaaa etc

Comment

Working...